|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: woon jij in een tent ? |
|
quote: volgens mij vergis je je... ik denk dat het een levende kikker is... It's alive, alive!!! O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Don't touch me. I'm evil. |
|
mijn kamers beginnen er kaal uit te zien; gevuld met verhuizdozen e.d. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hmm.. hier een klein studeerkamertje (2,3 x 3 meter denk ik.. gevuld met een klein bureau + computertje, 2 kasten, en een kantoorbureau (160 x 100 cm) waar ik mijn 21" monitor + computer + printer + scanner + boxen + videorecorder teminste relaxed op kwijt kan zonder met het toetsenbord op schoot te hoeven zitten.. |
|
een aantal steekwoorden over mijn kamer 12 hoog 14 m2 (te klein!) vuil zooi ikea hopelijk na stage ergens anders http://nl.msnusers.com/uqtm7voinjtrihli2kcbkpb6v4/Documenten/Foto%2028%2Ejpg? kleine impressie van de zooi op mn bureau (ja slechte kwaliteit ik weet et) [Dit bericht is gewijzigd door Daysleeper op 09-04-2004 20:15] In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
beknopt: kamertje 5 bij 2,5 incl. bed, geluidsinstallatie, tv, computer, bureau, kast, boekenkast, nachtkastje, bed. Donkere sfeer, muren zijn blauw en er staat een mooie verzameling van drakenbeelden op een plank, ook heb ik veel kunstposters maar geen plek om ze op te hangen. En ergens in een doos ligt nog een satanschedel (moet het in ieder geval voorstellen) was wel grappig tijdens de opruiming. Verder een kast voor kleding en een berg knuffels op de kast. Cd's liggen door heel de kamer heen en het is zelden echt zo ontzettend netjes. M'n boekenkast is daarentegen wel opgeruimd. Tormented soul of the long lost angel |
|
gedeelte van mn kamer (inmiddels hangt er aan de overkant ook een begin van een dergelijke muur) |
|
Al die posters bij elkaar op de muur, ziet er erg gaaf uit. Tormented soul of the long lost angel |
|
't zijn LP's |
|
Gave kamer, maar heb je nu een poging gedaan om van twee foto's 1 te maken? |
|
quote: excuus Ik zie dark side of the moon niet hangen Mijn persoonlijk favoriete lp hoes. M'n pa vond het zo nodig om over de 500 lp's weg te geven aan een vriend. (gelukkig kan ik altijd nog lp hoezen komen terughalen zei hij) Tormented soul of the long lost angel |
|
quote: duh, anders is die hoes van Rocka Rolla wel heel vernaaid. Ik moest iets, 't geeft 's wel aardig weer edit: 3 zelfs [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 18-04-2004 22:15] |
|
goede platen aan de muur, kun je ze nog wel eruit krijgen? ik heb dat ooit ook gehad, zaten de hoezen in van die plastic beschermhoezen en die had ik aan de muur gespijkert. was lastig pakken. maar goed, hier nogmaals onze pc-kamer. (staat ook in het klussen met klungels-topic) Oud Vuil. |
|
|
|
Oud Vuil. |
|
Allemaal leeg???? Ik vind ze vol veeeeeeeeeel leuker Tormented soul of the long lost angel |
|
Ik vond ze vol ook leuk ja. |
|
Ja maar jij hebt ze allemaal leeggemaakt. En ik zit hier alleen met mijn passie&peer drankje Tormented soul of the long lost angel |
|
quote: nee ik heb ze opgeplakt met van dat kneedgum, palten eruit gehaald anders donderden ze heel de tijd naar beneden omdat het te zwaar was, was ook niet erg handig eruit halen..al is het nu wel zoeken als ik iets moet hebben tussen de tientallen LP's |
|
quote: en een kopietje maken van de hoes, net zoals bij een cd, blijft lastig, ja. Oud Vuil. |
|
Ik post geen foto. Mijn kamer hangt vol met (troo-e) flyers enzo, staat nog een bank, tv, computer, cd speler en er ligt een matras We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
quote: maak anders een mooie tekening! Oud Vuil. |
|
quote: Dan heeft hij in ieder geval de origineelste post Tormented soul of the long lost angel |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |