|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Azagtoth ruikt als mij |
|
quote: hmmm....grote vlaggen?!? moet toch ook lukken. Mijn muren zijn ook wit maar dat wil niet zeggen dat je het ziet |
|
quote: Ik ben te lui om de lege weg te gooien. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Mijn kamer is net als de rest van me huis een klere zooi. Alleen de badkamer is redelijk netjes bla...bla...bla... |
|
M'n kamer is compleet wit, zowel muren, plafond, vloer als het meubilair. Enkel m'n bureaustoel is zwart. Er hangen posters aan de muur van o.a. Lord Belial, Star Wars, Limbonic Art, Lost Highway, the Simpsons, Judas Iscariot, ... Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: nee dus maar ik woon hier pas twee maanden, er komt nog wel iets van een doek te hangen ofzo |
|
quote:Bwaha belachelijk, je betaalt toch huur, zolang je je kamer maar in dezelfde staat aflevert als dat je hem kreeg zou dat goed moeten zijn. Wellicht kan je het zelfs zo laten als je iets met de volgende bewoner afspreekt. Maar ja dan zou je in je huurspecificaties moeten kijken hoe dat bij jou zit. Dat je je muren niet zou mogen verven is echt . |
|
Was bij mij op de studentenflat waar ik woonde ook zo. Je mocht niet eens een spijker in de muur slaan. bla...bla...bla... |
|
ja wij ook niet, we hebben speciaal een hang plank zeg maar, dunne houten strip rondom de kamer waar je daar je schilderij''tjes ed. aan mag hangen |
|
Tja studenten hebben idd vrij weinig te willen op sommige plaatsen (ze hebben toch geen rooie cent...). Hier maakt het overigens geen fuck uit, maar ja dit gebouw is al compleet afgeschreven... m'n boekenplanken komen af en toe bijna naar beneden gelazerd als ik er teveel opleg omdat de muren zo poreus zijn . |
|
quote: Ducktape...heerlijk beetje creatief, mocht bij mij thuis eerst ook niet maar goed, nu heb ik die spijkers toch maar in de deur gerost en die schroeven in de muur gedraaid |
|
quote:Ja joh en als het echt een probleem is is er nog altijd Alabastine . |
|
quote: ja die hadden wij ook. Echt vreselijk. De muur achter de wastafel was donker bruin en zelfs die mocht je niet schilderen..... Gelukkig hou ik me niet zo goed aan regels dus mijn muur had een andere kleur bla...bla...bla... |
|
Ze verbeeldt mijn hele persoonlijkheid : er staan lieve,kwetsbare dingen in (een porseleinen Pierrot,een beertje),mysterieuze(kaarsen in bizarre vormen),maar ook hele lugubere(een levensechte,dikke metalen spin op de muur,flyers van enge toneelstukken en/of films...) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Wat nou spijkers? plak gewoon met plakband je hele muren vol met plaatjes/posters/foto's etc. heeft nog een mooi glim effect ook. Be creative use tape! (en als je nou echt niks te doen hebt knip je mini plaatjes uit en ga je mozaiken of iets dergelijks) |
|
Hahaha... Mijn muren zijn ook wit, maar ik zie er weinig van... Niet schrikken mensjes: En ja, heel soms ruim ik wel eens op Zenial |
|
Holy fucking shit! Wat een ON-GE-LO-VE-LIJ-KE TERINGZOOI! |
|
wat een leuke waslijn |
|
whahahahahaah geweldig dr kan nog meer bij Let´s bring back the METAL |
|
ik maak maar geen foto van mijn kamer.. hoort hier zo te zien niet echt thuis Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Volgens mij was er ooit aleens een topic hierover. .niet eens zo lang geleden, maar ik kan het niet vinden. Hoe dan ook dáár staan foto's van mijn kamer.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik zal binnekort wel eens wat foto's van mn kamer online zetten. Hij is behoorlijk netjes vergeleken met die van sommige mensen hier. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Op het moment heb ik geen kamer maar een stukje gangpad van 2,5 bij 2 meter verhuizen is echt wel tof |
|
Een kleurrijke beschrijving van mijn kamer: Op de muren zit wit behang. Hierop hangen wat posters, zoals een Fear Factory poster -die ervoor dient om de gaten die mijn dartpijltjes hebben veroorzaakt te verbergen - een Pulp Fiction poster en een poster van een bliksemflits. De meubels: Een boekenkast, wit. Goed gevuld. Een TV-meubel, ook wit, voorzien van TV, telefoon, videorecorder, CD-speler en versterker. Al deze apparaten zijn dan wel weer evil zwart. Verder staat er een zwart tweepersoons bed dat ik cadeau heb gekregen van een familielid, een CD-toren en een kledingrek met al mijn mooie shirtjes eraan. Het plafond is verder wit, de deur en de kozijnen zijn wit en de vloer is bedekt met een donkergrijs tapijt. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |