|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het leven kan soms raar lopen, niet? |
|
BIG PIMPIN'@ CHELMAN!! MAAR DIE SENSEO!!! DAT HAD IK NIET VAN JE VERWACHT! Suck my piss |
|
quote:Ik vind zo'n kookplaat zo kut. Nee, doe mij maar een gasfornuis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik zit nog in verbouwing. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gas is fijn maar dit is een inductieplaat. Werkt in principe net als gas want de plaat zelf wordt niet warm. Dus wanneer je hem omlaag doet gaat hij ook gelijk omlaag. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heeft er iemand ooit al met een binnenhuisarchitect gewerkt? Zoja, loont het de moeite waard, en zijn die lui betaalbaar? Alvast bedankt "I find your lack of faith disturbing." |
|
Zie je wel, Chelman doet zich altijd wel voor alsof hij bij de elite hoort, maar ondertussen heeft hij gewoon hetzelfde zeeppompje en koffiezetapparaat als wij. Edit: Maar wél een mooie keuken! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-09-2005 13:02] |
|
ARgh Chel, was toch naar Tamara @ Bruynzeel gegaan lul. Vettere keuken, betere prijs, zonder twijfel. Zij is echt kanx0rgoed. Maar, daar is het nu te laat voor hè Ik vind de deurtjes erg mooi. Combinatie kleur + werkblad is wel erg gewoontjes. Vanille is zo libelle-verantwoord Inbouwapparatuur is geil Handgrepen zijn ook erg geil (ik heb dezelfde ) Maar, wat ik eigenlijk echt mis in je keuken is een ONTWERP, en dan vooral symetrie. Vb: die hoge kast met oven + magnetron voor je raam kan natuurlijk echt niet, met zo'n gek nisje er naast. Oven + magnetron in een hoge kast op ooghoogte is wel erg gaaf Tot slot heb ik een grondige pleurishekel aan bovenkastjes. Argh. Dat moest er even uit. Bedankt voor de aandacht. Noot: mijn vriendin werkt bij Bruynzeel als keukenadviseur, dus ik word thuis vrijwel dagelijks doodgegooid met ontwerpen |
|
quote: +1. Ik kan ook ab-so-luut niets met zo'n plaat. Disko Disko Partizani |
|
@ Chelman, ziet er mooi uit. Nog maar een keer het huis van Verval en mij spammen: (Ben er erg blij mee.) [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-09-2005 16:50] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hehe gaaf! Vriendin van me had ook zo'n 'kledingrek' vol zwart (gothic) kleding. Leuk hoor! Disko Disko Partizani |
|
quote: Het zijn er 3 hoor!! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-09-2005 16:52] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Maar zij had er maar een. Disko Disko Partizani |
|
quote:Smoesjes. Koken zul je, biatch! Levi : leuke verzameling CD's/DVD's hebben jullie daar zeg |
|
Ik heb net m'n nieuwe 24" tft binnen, idioot vet ding, zeker in combi met m'n intuos 3 Hier even braggen: |
|
de tyfus. wat heeft dat ding je gekost ?? Fuck the world and fuck you |
|
quote: DIE WIL IK OOK! |
|
quote: waar mix jij op af? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Wat een dik scherm!! |
|
quote:Koken doe ik graag, mits op een GASfornuis. Disko Disko Partizani |
|
quote: Hmmm, best wel een botte post eigenlijk. Maar goed, ik meen het wel. Sorry Chel |
|
quote: Cubase SX2.nogwat, rechter 2 schermen |
|
quote:Ik ook ja! Damn.. en dan ook 2 naast mekaar |
|
quote:ok |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |