|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kwestie van opvoeding... Tja, het is een hele kunst om het beestje aggressief maar niet vals te maken Another Day, Another Way .... |
|
quote: Jezus Bram, ja he! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Wat zijn die doeken achter het huisje dan? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Staat dat huisje binnen, ergens? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Dat lijkt wel zo ja. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nee dat staat op de hei. Stelletje mongolen! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Met een hoop doeken erachter in kunstlicht? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
En dat groen op het dak is levende klimop. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 05-04-2005 19:34] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jaja, volgens mij kraakt hij dat tuinhuisje in een tuincentrum. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Zo ongeveer wel ja. Het staat in een cactuskas. En die hond is een kutbeest! Beetje mij bijten.. en ik gaf 'm nog wel rookworst. zo kan ie wel weer |
|
quote:Jouw 'rookworst'? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Grapjurk Nee die hou ik er liever aan. Heb ik nog vaak nodig @ElitE het is er trouwens wel super opgeruimd nu! Zeker voor de foto? Maar goed dat je m'n roerspateltjes-pentagram op de klok hebt laten zitten zo kan ie wel weer |
|
hehe eigenlijk is het sinds 2 weken weer een zooi, normaal is het een stuk opgeruimder(7 kratten ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is toch veels te warm? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Spot de IT-nerd.. Mijn werkhoekje thuis. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
HP nc6000? die heb ik ook |
|
Yep, de LogicaCMG notebook van dit jaar. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: hehe, ook de arvato services standaard sinds de n600c |
|
quote: valt wel mee, maar als het zonnetje doorkomt kan het weleens 25 a 30 graden worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Huy toch geen permanente bewoning van vakantiehuisjes he! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
tis geen vakantie huis ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
in November Huis gekocht met mn broer Ondertussen helemaal opgeknapt maar nog geen foto,s van "Sehnsucht" |
|
Gaefh! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Flatje! Vandaag al druk bezig geweest met de boel schuren. Er moet een boel opgeknapt worden maar uiteindelijk wordt het vast leuk, hoop ik hehe. Woonkamer Slaapkamer Rommelkamer Logeerkamer Balkon voorkant Miniatuur badkamertje met ingang in keuken en in slaapkamer (volgens mijn broertje kun je er prima rondjes doorheen rennen) Keuken Groene wc Het toekomstige kattenbalkonnetje ( @ Helmet) Broertje maakt schoon Uitzicht slaapkamer Uitzicht woonkamer Zolder |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |