|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus het is gelukt? Mooi hoor! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Hartstikke tof. Gefeliciteerd! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
@MindlessMayo, mooie woning!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: quote: Thnx! Ben er erg blij mee, het klussen alleen is niet echt wat voor mij maar het moet even hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-04-2005 21:32] |
|
@mayo: prima flatje lijkt me zo Congrats, en succes met opknappen/opleuken! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Komt goed |
|
@ Marjolein: Woensdag maar meteen foto's maken? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Wel vanaf de middag he, geloof dat ik een ernstig slaaptekort heb haha. |
|
Ik heb een een wit-geel-zwarte kamer met een bed, tv, videorecorder, dvd speler, radio/versterker, nachtkastje en buruau. Aan de muur heb ik een schilderij van een Chevrolet corvette uit '67, een doek van Metallica, een kalender van Metallica en een paar dingen die ik gekregen heb. En ik heb zwarte gordijnen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja, gezellig, zwarte gordijnen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
mijn kamer is lekker roze met witte hartjes op de muur. en zwarte gordijnen. |
|
quote: Ziet er gaaf uit Mayo! Waar is het ook al weer? |
|
quote: Zwolle, vlakbij de binnenstad |
|
aha daar is het denkik nog een beetje betaalbaar. mooi huis btw ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Heeey gaaf zeg!!! Goed voor mekaar, gefeliciteerd |
|
leuk huisje!! carcasstrid |
|
quote: Koop is eeeeecht teveel van het goede, dan maar huur. Leuk kansje dit, mocht ik Zwolle zat zijn kan ik ook mooi makkelijk weer weg hehe. |
|
quote: Ik ben vandaag aan het oefenen op mijn eigen kamer, dus mocht je willen zien of ik er wat van kan, kom vanavond maar een bietje halen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
toppie Mayo, veel ruimte!!! |
|
quote: ook huur is erg duur hoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: wordt ook steeds duurder!! |
|
doe net als mij ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Je woont bij je ouders en krijgt zakgeld? |
|
2 pagina terug zie je alles ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |