![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zit nu op kantoor: is een oud Herenpand en de ruimte waar ik zit is erg hoog (ong. 6 m). Verder staan daar de gebruikelijke dingen in zoals bureau, kast, computer, printer, etc. etc. Niet bijzonder, maar ook niet lelijk. No regrets and no remorse... ![]() |
|
Yep'k zit ook op kantoor, me kop thee naar binnen te slurpen ![]() ![]() hij houd nie van metal ![]() maar ach tolerant blijven ![]() ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
rommelig Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ons huis ziet er gewoon uit als een huis, eigenlijk..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote:.... zou je er wat foto's van moeten maken, maar misschien kan je beter ff w88 tot dat je gaat verhuizen, dan hoef je namelijk maar twee foto's te nemen, één van de vrachtwagen met alle spullen en één van jullie droomhuis? ![]() |
|
Mij kamer is helemaal wit, muren, bureau...vraag me niet waarom maar goed grote Schotse vlag aan me muur, een spiegel, pctje, cd spelertje, 150 Watt Bassversterker en een bass ![]() en een vitrinekast vol met Star Wars zooi ![]() en op me boxen staan van die movie maniacs figuurtjes I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
ik heb in mijn kamertje(10m2), aan de muren kleden hangen, schilderen of behangen is te veel werk. ![]() ![]() ![]() |
|
Pff ok de mijne Voor me snufferd staat mijn PC, met daarop de skullkandelaar, naar rechts, 1 cd rek voor 70 cd's met drakenkandelaar, kast met TV en Stereo (SONY XB8AV (210W)) en allerlei tijdschriften, dan raam met 4 cd-rekken (bij mekaar iets van 250 stuks)met daarachter een kleed met de dierenriem, bed met stapel extra kussen om het lang genoeg te maken. Bank met gele vouloir, klein kastje met troep, grote kast met kleren, koelkast (yeehaa) wasbak zwarte deur. Muren zijn zachtgeel en de plinten groen, deur is volledig zwart ![]() |
|
quote:hihi....ons nieuwe huis ziet er nu nog uit als een lapje grond met een meter hoog onkruid er op..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Onze flat (Hirogen en ik) ziet er eigenlijk best rustig uit, maar heeft wel de benodigde horror/metal attributen.. En sinds maandag een vampierenschedel, met een zwaard en schorpioen op zijn schedel, van 35 hoog en 45 diep ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: zo'n ding met een dak erop???? ![]() ik zal trouwens ook eens uit weiden over mijn stereo das wel het interresantste van iemands kamer natuurlijk ![]() -jvc rx 616r versterker dolby prologic (tis een bakbeest maar rete goed en heb em nog nooi tvoluit kunnen pleuren - technics slpg480a cd speler - marantz cd4000 cd speler - philips electronic 777 platenspeler (ouwtje - 2 wharfedale 7.3 boxen (150wat) (rest prologicset standaard jvc boxen) - een akai amu110 versterker (bij bed) met 2 standaard boxjes) -me imac zit ook aangesloten -alles loopt via me mengpaneel mmx 822 (leuk hobbydingetje) ik wil nog een keer 4 zware en goeie boxen omdat ik me jvc versterker zwaar onder het vermogen heb functioneren van wat ie aankan. (in de beschrijving heb ik trouwens nergens maximaal watt's kunnen vinden ![]() leuk spul dus!! vind ik zelf dan he ghi ghi ghi lekker de buren laten resoneren enzo ![]() "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." ![]() |
|
Mijn kamer, eehh.. vier muren, een deur, een raam, een vloer en een plafon... best wel standard eigelijk.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ares op 03-10-2001 21:47] ![]() |
|
![]() Toch wel redelijk netjes. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
als een zwijne stal ![]() |
|
hé azzie, heb je 2 les pauls? Slash-freak ![]() ![]() ![]() |
|
wah, die sunburst is decoratie. Is mijn eerste electrische gitaar, een DreaMotion. Dat ding speelt, klinkt voor geen meter. Misschien kan het met een nieuwe hals, elementen en body nog wat worden... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ik schat dat je maat 44 hebt. BROODJE POEP! ![]() |
|
quote: ![]() zo maar ff een pic van me woonkamer maken btw om on topic te blijven ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-05-2002 15:43] ![]() |
|
quote: ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
handig man, de hoes van de pc eraf halen, goedkope koeling, heb ik ook ![]() ![]() |
|
alle hoeken van da kamer ![]() ![]() |
|
quote: das een hoop wit ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 22-05-2002 15:53] ![]() |
|
quote: hmmm spaar je deo ofzo? Dr staan zoveel flesjes bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: ja moet van de stichting ![]() (de Studenten Huisvesting) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |