|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er nog meer fans van deze meesterschrijver? Ben nu bezig in The Stand, erg gaaf boek!! |
|
Langzaam maar zeker begint hier ook een leuke SK collectie te komen. Laatste de donkere toren deel 1 gekocht .. Overigens komt deel 5 daarvan in November uit! |
|
Op de voet gevolgd door zes en zeven. 't Wordt tijd ook, want ik zit er al een hele poos op te wachten. The Dark Tower is zowat het enige van King waar echt van genoten heb. Eerlijkheidshalve moet ik er wel aan toevoegen dat ik daarnast van de brave man enkel losse stukjes en The Shining heb gelezen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Lees de vervloeking en The Stand dan maar eens |
|
The Shining Apt Pupil Rita Hayworth and Shawshank Redemption (ook de film trouwens) The Body (de verfilming 'Stand By Me' is ook niet te versmaden) Green Mile Long Walk De rest zoals Tommyknockers, Carrie, Cujo etc. zijn me iets te veel pulp. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Stephen King, nog nooit een boek van hem gelezen, heb wel al een paar films gezien van hem, oa Carrie, blijft een klasieker en The Shining. Stephen King mag zich gelukkig prijzen dat zijn vrouw het hem vroeger verbood om iets in de prullenmand te gooien. Stephen King is trouwens blind aan het worden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Heb wel een aantal films van hem gezien, waar ik de meeste onder de B categorie vind passen. Behalve the shining dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
The Langoliers |
|
Ik heb in mijn collectie: - Alles is eventueel - Dromenvanger - Carrie - Cujo - Insomnia - Dodenwake - Hearts in Atlantis - Dromen vanger - Satans kinderen - Donkere Toren (deel 3) - De Duistere kant - Schemerwereld - De spelbreker - Het meisje dat hield van Tom Gordon - Christine - Dodelijk Dillema - Delores Claiborne - De Regelaars (geschreven onder de naam Bachman.) Schitterende boeken vind ik het. De Donkere Toren wil ik nog eens als totaal reeks hebben, een box ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 09-10-2003 18:23] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ojaaa vroeger veel boeken van gelezen, me moeder is er fan van dus tja.. |
|
De vervloeking, is dat niet Thinner? Heb er ook nog wel een zooitje liggen sommige in het engels dan is het nog wel leuker Alleen zijn ze zo snel uit die kutboeken |
|
Ja, dat is Thinner "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Dikke vette Pulp. Bijna alles van hem gelezen, maar toen was ik 14 of zo. |
|
quote:oooh, dan mag het nog. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
The Dark Half |
|
Vind Storm of the Centuries goed (film dan) |
|
quote: Ja, die is idd erg goed... Apt pupil en The Green Mile ook... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Eigenlijk is het meeste van hem wel goed. |
|
Klopt! ..."Hate can only create more hate"... |
|
heb deze week "ogen van vuur" uit gelezen! wel een gaaf verhaal! |
|
ik heb alle boeken, op de laatste 3 a 4 na, ben een groot fan geweest. lees nu stukken minder, weinig tijd, maar de donkere toren 4 was weer geweldig! dus deel 5 komt er alweer aan? Oud Vuil. |
|
'Ogen van de Draak' vond ik heel leuk. verder staat er in mijn kast nog: Carrie, Misery, Cujo en Bezeten Stad. en ik heb nog allemaal verzamelboeken met zijn korte verhalen (oa. de verhalen: dichte mist, kat uit de hel, het aapje, nona, duistere krachten enz.) |
|
King rules! Ik heb maar een paar van z'n boeken gelezen, maar heb wel bijna alle verfilmingen gezien. Goeie King-verfilmingen nmm: The Stand It (vooral vroeger was ie echt eng!) Pet Semetary Storm of the Century The Shining (eerste verfilming uiteraard... ) Stand by me Carrie Dolores Claiborne Hearts in Atlantis Cujo Iets mindere: Tommyknockers (maar toch wel leuk ) Die met die vampieren, iets met sleep...(ik kan niet op de naam komen ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wat ben jij tch lekker voorspelbaar Maarten |
|
Heb er wel eens een reeksje van gelezen, was er niet echt wild van. Dan vind ik Dean Koontz beter. (mischien niet kwa schrijfstijl, daar ken ik de hond van, maar kwa verhaal inhoud) |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |