IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Enslaved Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2008 14:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 20:56 schreef Gorath het volgende:
Ik vind de nieuwe cd muzikaal zeer sterk, enkel de zang haalt het geheel naar beneden. Hij klinkt zo geforceerd en uitgeblust...


Ah, dat heb ik dus niet alleen. Het is net alsof hij niet lekker meer in zijn grunt komt, of teveel probeert om het verstaanbaar te laten zijn of zo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-10-2008 14:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 14:56 schreef Mark het volgende:
Zit hem nu voor het eerst te luisteren en klinkt tot nu toe veelbelovend, al zal het nog wel wat luisterbeurten nodig hebben. Klein minpuntje tot dusverre vind ik dat de cleane stukken wel heel erg overheersend aanwezig beginnen te zijn, maar groot pluspunt zijn de soms bijna Pink Floydiaanse gitaarstukken (bijv in Ground)
ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ik vind het jammer dat de zang zo over de plaat heen ligt. Wat mij betreft had de plaat wel iets pittiger mogen uitvallen. Maar wederom toch wel weer echt een heersch plaat


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2008 15:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik denk dat de echte brute Enslaved-composities definitief achter ons liggen, tenzij een van de komende nummers nog een verrassing oplevert (zit nu bij Vertebrae ). Maar goed, dat zat er al een paar CDs aan te komen, dus dat is niet zo onverwacht.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2008 15:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oooh, ik schrijf het net of New Dawn hakt er even lekker in Dat lijkt er weer een beetje op

[edit]Maar dan toch weer een clean stuk erin dat wat mij betreft niet had gehoeven daar. Maar goed. Nummer rost verder wel als een silicoon.

[edit 2]Wtf, stukje Alice in Chain choraal erdoor Wel lekker op zich.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 18-10-2008 15:04]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-10-2008 15:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ja kijk.. dat is het dus een beetje.. zijn ze net lekker op dreef.. denk je 'he he.. zo kan het dus ook nog' maar dan kakt het weer wat in.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2008 15:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hrm, ik ben benieuwd. Dit is geloof ik de erste keer dat ik meeschrijf met een eerste luisterbeurt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2008 15:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oeh, Reflection, toch wel mijn favoriete nummer tot dusverre.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-10-2008 15:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

lekker op dreef jij.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2008 15:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik ben een van die mensen die er heilig van overtuigd is dat het wereldkundig maken van mijn persoonlijke mening over futiliteiten een weldaad is voor de mensheid en anderen veel plezier en voortschrijdend inzicht verschaft.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2008 15:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vind het een erg gave plaat. Met name het nummer 'The Watcher.' Wat mij betreft het beste Enslaved nummer sinds 'As Fires Sweapt Clean The Earth.'


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2008 15:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Aargh lekker, tweede luisterbeurt

Kan niet wachten tot het concert volgende maand


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-10-2008 15:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

'k moet nog wachten tot 18 dec


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2008 15:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik heb ze tot mijn schande dus nog nooit live gezien, telkens als er een mogelijkheid was kon ik om de een of andere reden niet. Met als meest schrijnende dieptepunt een concert in Doornroosje zowat bij mijn ouders om de hoek toen ik in Londen zat en de dag erna een concert in Londen toen ik in het vliegtuig terug naar Nederland zat

Maar nu gaat het dan toch gebeuren, ticket is binnen voor Leeds, heb een hotelletje geboekt zodat ik niet nog helemaal terug naar Sheffield hoef te kachelen, en de dag erna mooi vrij genomen van mijn werk. Bring it on


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 18-10-2008 16:03 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

In februari 1995 met Marduk en in april 1997 met Absu en Inferno, in mijn beleving ging het toen al ieder jaar een treedje omlaag van hun oorspronkelijke bron.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2008 16:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Omlaag? Het is geen typische black meer, nee, maar omlaag? Het is maar wat je leuk vindt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-10-2008 16:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heb ze eenmaal op een festival gezien (dynamo meen ik?), maar wil ze in Leeuwarden ook effe zien. Eén van de weinige bands die me nog kan boeien.


spelfout weggehaald...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-10-2008 16:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 16:13 schreef Mark het volgende:
Omlaag? Het is geen typische black meer, nee, maar omlaag? Het is maar wat je leuk vindt
nou idd... de band heeft zich ontwikkeld. Het oude is gaaf en het nieuwe ook. Ze kunnen niet eeuwig steeds het zelfde spul blijven spelen toch?!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2008 17:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 16:17 schreef Cadaveria het volgende:
nou idd... de band heeft zich ontwikkeld. Het oude is gaaf en het nieuwe ook. Ze kunnen niet eeuwig steeds het zelfde spul blijven spelen toch?!


+1

Enslaved is één van de weinige bands die echt weet hoe ze progressie moet maken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-10-2008 17:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 17:08 schreef Onweerwolf het volgende:
+1

Enslaved is één van de weinige bands die echt weet hoe ze progressie moet maken.
woah.. daar zijn toch ook wel wat voorbeelden van te noemen, maar 't is ook maar hoe je smaak is


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-10-2008 18:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 18 oktober 2008 17:08 schreef Onweerwolf het volgende:
+1

Enslaved is één van de weinige bands die echt weet hoe ze progressie moet maken.


Van pure black metal naar een Opeth-achtige band.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2008 19:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 17:16 schreef Cadaveria het volgende:
woah.. daar zijn toch ook wel wat voorbeelden van te noemen, maar 't is ook maar hoe je smaak is


Er zijn er zeker meer, maar ik had het voornamelijk over Black Metal in dit geval.

In dat genre zou ik nog aan Arcturus denken, hoewel die natuurlijk al aardig avantgarde begonnen.

Zo zijn er nog wel een paar, maar Enslaved is voor mij het schoolvoorbeeld geworden van hoe het moet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-10-2008 21:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 19:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Er zijn er zeker meer, maar ik had het voornamelijk over Black Metal in dit geval.

In dat genre zou ik nog aan Arcturus denken, hoewel die natuurlijk al aardig avantgarde begonnen.

Zo zijn er nog wel een paar, maar Enslaved is voor mij het schoolvoorbeeld geworden van hoe het moet.
Manes!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2008 21:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 21:45 schreef Cadaveria het volgende:
Manes!


Ken ik eigenlijk alleen maar van naam. Zal het eens checken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-10-2008 22:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 21:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Ken ik eigenlijk alleen maar van naam. Zal het eens checken.
Als je dat tof vind zou je nieuwste Artox ook moeten checken. Zitten leden van manes in. Heeft er wat van weg en ook wat weg van Arcturus

zoooo off topic


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-10-2008 22:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Idd, foei!

Nieuwe Enslaved kruipt steeds hoger in mijn jaarlijst... Pareltje!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen