IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Enslaved Vorige pagina | Volgende pagina
Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 04-06-2006 21:45 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2006 20:06 schreef Snoodaerdt het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&n=2&videoid=793131302

Video voor "Path to Vanir" ...


bedankt voor de tip!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 05-06-2006 1:32 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Die clip doet me denken aan Blashyrk van Immortal. Beetje met uitgeplugde gitaren in de sneeuw staan spelen.

Goed nummer, alleen die clip had niet gehoeven van mij.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 05-06-2006 12:48 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

De nieuwe enslaved is erg fijn net als de oude, wat een heerlijke band kan niet wachten tot ze weer eens in nl komen spelen!



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-06-2006 23:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ruun wordt steeds beter.
Het lijkt me wel dat die gasten steeds meer naar Opeth gaan luisteren (wat me vooral opvalt bij "Essence") maar het klopt wel, beter dan op Isa.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-06-2006 23:37]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-06-2006 0:59 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2006 23:15 schreef Gunman het volgende:
Ruun wordt steeds beter.
Het lijkt me wel dat die gasten steeds meer naar Opeth gaan luisteren (wat me vooral opvalt bij "Essence") maar het klopt wel, beter dan op Isa.


Volgens mij zijn het gewoon stiekem hippies , maar die jaren zeventig invloeden komen volgens mij niet zozeer van Opeth. Veel van die invloeden zijn ook al eerder te horen (Mardraum en in veel sterkere mate Monumension staan ook al bol van dergelijke invloeden).


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-06-2006 1:17 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Opeth?

KING CRIMSON


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-06-2006 1:19 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 1:17 schreef Argh het volgende:
Opeth?

KING CRIMSON


Precies en nog een hele hoop andere prog en psychedelische zooi, daar heeft men Opeth niet voor nodig (hoe vet die band ook is).


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-06-2006 3:54 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Jah, ik bedoelde eerder dat het "gevoel" voor mij zowat overeen kwam. Bij hun eerdere werk kon ik de psychedelica ook al smaken maar legde ik eerder genoemde link niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 07-06-2006 3:54]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 23:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



Norwegian prog-metal band ENSLAVED have broken into the official U.K. Indie chart at No. 38 this week with new album "Ruun".

Fond of doing things in style, the band entered not one but two charts. Sandwiched between NINA SIMONE and EVA CASSIDY in the Indie chart whilst perched rather comfortably between COHEED AND CAMBRIA and the FOO FIGHTERS in the rock/metal chart, the boys from Bergen are one of the few extreme metal bands from Norway to have managed such a feat so far. "It's just great," enthuses ENSLAVED guitarist Ivar Peersen. "Especially with the U.K. being such a big market. It's a big deal 'cos when someone talks about 'indie charts' I think of THE RACONTEURS, FRANZ FERDINAND and a bunch of other chart-topping bands. I guess that ENSLAVED is leaking out in all sorts of directions now. We could definitely be described as indie's weird cousins."

About being sandwiched between NINA SIMONE and EVA CASSIDY in the Indie chart, Peersen commented, "That's every metal man's dream."

Generally featuring major labels releases, entering such charts is a first for Norwegian extreme label, Tabu Recordings, a subsidiary of Norwegian independent distributor Tuba.



signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2006 23:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 23:30 schreef Hypnos het volgende:
About being sandwiched between NINA SIMONE and EVA CASSIDY in the Indie chart, Peersen commented, "That's every metal man's dream."

Haha, wat een held!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 23:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat viel mij ook op


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2006 23:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



En inderdaad, ik zag Vlokkedokkelak Enslaved hippies noemen, en dat zijn het ook! In de positieve zin des woords.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-06-2006 1:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 1:17 schreef Argh het volgende:
Opeth?

KING CRIMSON

Na ja, zeg maar gewoon de mellotron, dus. Dat is het hele idee, toch?


IMO.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 15-06-2006 2:05 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Enslaved, die hele band kan mij dus totaal niet boeien. Niet dat ik het uit zou willen zetten als ik het een keer zou horen, maarja toch niet echt mijn ding.


I am the 1%.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-06-2006 11:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

We zullen het onthouden


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 15-06-2006 19:44 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Cd en TS besteld bij Perverted Taste.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2006 13:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Eindelijk gevonden! Blijkbaar lopen ze hier in Engeland een beetje achter als het op Noorse black aankomt.

En potdikke weer een lekker plaat! Weet niet of ik hem zo goed vind als Isa, maar hij heeft zeker zijn momenten. Die heerlijke gitaarlandschappen in RUUN! GVD

"RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNN!!!"


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 23-06-2006 17:17 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Alvast een veel betere sound als op het magische ISA.


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 27-06-2006 17:00 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Heb afgelopen weekend de LP gekocht....begint na een paar keer luisteren steeds meer te boeien


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-07-2006 15:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat een gave plaat is RUUN zeg, ik ga maar snel die voorganger uitproberen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2006 15:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Heerlijke CD weer ja, tikje sfeervoller dan Isa. Die is iets meer rechttoe rechtaan, maar nog steeds erg sfeervol.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-07-2006 16:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Fijne productie ook, poehpoeh

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-07-2006 16:07]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2006 16:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

RUUN, ISA of allebei? Ik zeg: allebei


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-07-2006 16:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ken net RUUN, laat me even


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2006 16:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

*overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload*




Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen