IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Enslaved Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 13:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 13:17 schreef Anaal Split het volgende:
Iedereen heeft n mening omtrent enslaved's ruun.
Ik weet dat hier allemaal kinderachtige eikels rond waren, die n mening hebben over Enslaved's ruun. Ik zal maar geen mening geven omtrent ruun. Maar ik wordt wel misselijk als ik ruun en Isa en uuuuh hoor

Hmmm... Krieg?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Anaal Split
Usericon van Anaal Split
Posted 14-07-2006 13:31 by Anaal Split Wijzig reactieProfiel van Anaal SplitQuote dit bericht

Hmmm lekker


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-07-2006 13:36 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 13:23 schreef Rotzak het volgende:
Doe mij die split met Emperor maar, Hordanes land heet ie geloof ik, maar ook Eld en Frost zijn gaaf, eigenlijk is alles tot Blodhemn gaaf, daarna is het echt kut gewoon.


Je vergeet de beste: Vikingligr veldi. Trouwens, Blodhemn is de enige die ontbreekt hier. Is hij nog te vegelijken met Eld of is hij al té experimenteel?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 13:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 13:36 schreef Gorath het volgende:
Je vergeet de beste: Vikingligr veldi. Trouwens, Blodhemn is de enige die ontbreekt hier. Is hij nog te vegelijken met Eld of is hij al té experimenteel?

Blodhemn en Eld zijn goed vergelijkbaar.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 13:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

@Gorath

Wat vind jij trouwens missen aan Mardraum/Monumension/Below the Lights dan?

Vooral die eerste ligt toch nog vrij dicht bij Blodhemn/Eld.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-07-2006 13:57]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Anaal Split
Usericon van Anaal Split
Posted 14-07-2006 13:52 by Anaal Split Wijzig reactieProfiel van Anaal SplitQuote dit bericht

Martram, below the lights zijn gewoonweg lachertjes in de scene. maar ja dat is mien mening wah


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 13:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 13:52 schreef Anaal Split het volgende:
Martram, below the lights zijn gewoonweg lachertjes in de scene. maar ja dat is mien mening wah

Dan moet je je oorkleppen eens afzetten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-07-2006 13:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vind Below The Lights wel het minste Enslaved album, omdat de nummers me te experimenteel zijn, te weinig een geheel, en ik heb het gevoel dat er wat vullertjes op zitten. Maar nog steeds een erg lekker album. Enslaved maakt simpelweg geen slechte muziek


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Anaal Split
Usericon van Anaal Split
Posted 14-07-2006 14:00 by Anaal Split Wijzig reactieProfiel van Anaal SplitQuote dit bericht

potverdorie, is het soms die kaas


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 14:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik weet nog niet welke ik de minst vind. Eerst vond ik Monumension de beste, maar die kende ik ook het eerste, hehe. Ondertussen staat die wel ergens anders. Maar ja, die albums zijn allemaal net anders genoeg dat ik het moeilijk vind om te kiezen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-07-2006 14:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 13:52 schreef Anaal Split het volgende:
Martram, below the lights zijn gewoonweg lachertjes in de scene. maar ja dat is mien mening wah
Flikker eens op met je scene man, scene zus, scene zo.. Het muziekleven wordt een stuk aangenamer als je al die hokjes vaarwel zegt.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 14:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 14:36 schreef spectre het volgende:
Flikker eens op met je scene man, scene zus, scene zo.. Het muziekleven wordt een stuk aangenamer als je al die hokjes vaarwel zegt.

Kicking a dead horse! Heeft toch geen zin, deze man houdt er toch niet mee op. En hij is nu al weer voor 1 dag geband, wtf?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-07-2006 14:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Heer Krieg: het lachertje van de scene


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nioth Korgai
BFA.
Usericon van Nioth Korgai
Posted 14-07-2006 15:44 by Nioth Korgai Wijzig reactieProfiel van Nioth KorgaiQuote dit bericht

Ik vond Below The Lights eigenlijk juist een hele fijne plaat!
Net een beetje intelligenter als Mardraum, en niet zo wanabe-progressive als Isa en Ruun.


Al is Ruun toch ook wel vet hoor, ik luister hem nu toevallig weer even...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 14-07-2006 15:49 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 14 juli 2006 15:44 schreef Nioth Korgai het volgende:
Ik vond Below The Lights eigenlijk juist een hele fijne plaat!
Net een beetje intelligenter als Mardraum, en niet zo wanabe-progressive als Isa en Ruun.


Al is Ruun toch ook wel vet hoor, ik luister hem nu toevallig weer even...

Oeh Below heb ik echt grijsgedraaid.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-07-2006 15:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb zelf alle albums grijs gedraaid....nog steeds komt Enslaved dagelijks voorbij


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-07-2006 16:45 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 13:46 schreef ZelThoR het volgende:
@Gorath

Wat vind jij trouwens missen aan Mardraum/Monumension/Below the Lights dan?

Vooral die eerste ligt toch nog vrij dicht bij Blodhemn/Eld.


Goh... Ik heb Enslaved leren kennen door Vikingligr Veldi. De komende cd's he ik ook gevolgd. Toen even uit het oog verloren en pas ingehakt tijdens een vd experimentelere platen. Met gevolg dat hetgene wat ik gemist heb, ook niet goed ken en daardoor ook te weinig luister. Ik ga Mardraum nu eens opzetten.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-07-2006 16:45 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 15:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb zelf alle albums grijs gedraaid....nog steeds komt Enslaved dagelijks voorbij


E40?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-08-2006 16:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik beluister nu voor het eerst Mardraum en ik denk dat dit, op Monumension na, mijn favo. Enslaved schijf wordt. Wat een lekker progressief plaatje zeg.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-08-2006 16:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Kwellie, wat ben je de laatste tijd toch weinig op ZM!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-08-2006 16:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2006 16:22 schreef Misanthrope het volgende:
Kwellie, wat ben je de laatste tijd toch weinig op ZM!
Ik ben de laatste tijd wat weinig thuis geweest en ik heb wat weken iets meer dan full-time gewerkt + lange reistijden. Maar de college's komen er weer aan en het fulltime werken en de rede om niet thuis te zijn zijn voorbij dus ik zal wel weer wat meer gaan posten.
Al wil ik ook wat meer tijd gaan besteden aan lezen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-08-2006 16:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Mooi zo, het conservatisme stond hier de laatste tijd maar op een laag pitje.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-08-2006 16:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2006 16:37 schreef Misanthrope het volgende:
Mooi zo, het conservatisme stond hier de laatste tijd maar op een laag pitje.
Ik zal het handboek van Bart-Jan Spruyt weer eens openslaan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-08-2006 17:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Pak ik mijn Il Principe er maar weer bij.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-08-2006 17:27 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Tot nu toe is Frost mijn favoriete plaat, maar ik moet nog monumension en below the lights...

Het wordt lastig om Frost voorbij te streven denk ik, nummers als Fenris, Svarte Vidder en Jotunblod, dat rost toch wel alles aan gort!! aaaahhhh...


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen