IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Enslaved Vorige pagina | Volgende pagina
Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 20-08-2010 0:41 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2010 0:39 schreef cataclysm child het volgende:
Mardraum is best gaaf. Het openingsnummer is wat mij betreft zelfs het beste wat ze ooit geschreven hebben, fucking briljant.

Ik heb ze gevolgd tot en met Below The Lights, vanaf ISA ben ik afgehaakt. ISA, Ruun en Vertebrae... muzikaal wel okay, maar het doet me op zich helemaal niks.


Het nummer Mardraum vind ik ook berevet. Zo klinkt een nachtmerrie ook.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-08-2010 10:49 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Lekker furieus die Mardraum plaat. Om die reden staat hij bij mij wel behoorlijk hoog aangeschreven! Verder vind ik (nog steeds) al het werk van Enslaved top. Monumension ligt me nog het minst. Niet om de stijl, maar de nummers zijn in mijn ogen gewoon niet allemaal even sterk.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-08-2010 10:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vind eerlijk gezegd hun laatste, Vertebrae, de minste. Als ik Pink Floyd wil luisteren gooi ik wel Wish you Were Here op. Zeker wel een leuke plaat hoor, maar van al het Enslaved werk voor mij althans de minst gave.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-08-2010 11:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat vond ik eerst ook, ondanks dat het wel een groeiertje was. Ik had hem om die reden ook een hele tijd niet gedraaid. Nu heb ik hem t laatst weer eens opgezet, en opeens maakte de plaat een stuk meer indruk op me. Heel vreemd. Net alsof hij gerijpt is ofzo .



Gooretti
Usericon van Gooretti
Posted 31-08-2010 11:40 by Gooretti Wijzig reactieProfiel van GoorettiQuote dit bericht

komt er dit jaar nog een Enslavedplaat?


in the name of the Rose


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-08-2010 11:53 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-08-2010 11:55 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2010 11:25 schreef Dirge for november het volgende:
Dat vond ik eerst ook, ondanks dat het wel een groeiertje was. Ik had hem om die reden ook een hele tijd niet gedraaid. Nu heb ik hem t laatst weer eens opgezet, en opeens maakte de plaat een stuk meer indruk op me. Heel vreemd. Net alsof hij gerijpt is ofzo .


+1, vond het laatst ineens cool.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-09-2010 11:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nieuw nummer The Beacon halverwege in de stream:
Lay-out-sparende link.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-09-2010 11:51]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 01-09-2010 12:02 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 31 augustus 2010 11:40 schreef Gooretti het volgende:
komt er dit jaar nog een Enslavedplaat?


Van het Blabbermouth-front:

Audio samples of all nine tracks that are set to appear on "Axioma Ethica Odini", the new album from Enslaved, are available for streaming here.


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-09-2010 13:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik kan alvast verklappen dat, hoewel niet echt verrassend natuurlijk, de nieuwe weer een parel van een Enslaved plaat is geworden! Hij heeft weer wat raakvlakken met platen als Mardraum en Blodhemn af en toe, maar dan vanuit de nieuwe progressieve invalshoek. Wat een topband is dit toch!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-09-2010 13:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Goeie heldere productie ook. Ben over de inhoud nog niet helemaal uit. Pas twee keer geluisterd


HieKuun
Usericon van HieKuun
Posted 01-09-2010 14:03 by HieKuun Wijzig reactieProfiel van HieKuunQuote dit berichthttp://koenzoen.hyves.nl

Pff klootzakken zijn jullie die m al hebben kunnen beluisteren

Ik ben echt heel erg benieuwd naar deze plaat aangezien ik de samples op Amazon echt heel vet al vond klinken.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-09-2010 9:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht




cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-09-2010 1:33 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Godver Enslaved... ik leek dat nieuwe nummer zowaar heel gaaf te gaan vinden... tot die cleane vocals. Buh.


Faustian Spirit of the Earth


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-09-2010 7:51 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2010 0:39 schreef cataclysm child het volgende:

Mardraum is best gaaf. Het openingsnummer is wat mij betreft zelfs het beste wat ze ooit geschreven hebben, fucking briljant.

Het trio Mardraum / Monumension / Below The Lights is überhaupt het beste wat Enslaved ooit geschreven heeft, als het aan mij ligt.

Zin in de nieuwe...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-09-2010 10:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat een druk gejubel in dat nieuwe nummer. Ik weet het nog niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-09-2010 11:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

WOW... Ethica odini is echt super!!! Als de rest van de cd van dezelfde kwaliteit is vrees ik dat Tryptikon niet meer op #1 zal staan van mijn jaarlijst


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-09-2010 16:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Prachtig nummer inderdaad. Enslaved laat weer even zien dat ze mijlenver boven de rest van de Noorse bm scene uitsteken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-09-2010 16:18 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Alleen heeft het niks meer met BM te maken natuurlijk


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-09-2010 16:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 16:18 schreef Argh het volgende:
Alleen heeft het niks meer met BM te maken natuurlijk


Natuurlijk wel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-09-2010 16:46 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Lekker nummer inderdaad. Die cleane zang doet me wel heel erg aan Opeth denken trouwens.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-09-2010 18:49 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Wel een beetje. Ik kan me er in ieder geval niet aan storen! Heerlijk nummer.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2010 22:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2010 7:51 schreef Hexegot het volgende:
Het trio Mardraum / Monumension / Below The Lights is überhaupt het beste wat Enslaved ooit geschreven heeft, als het aan mij ligt.

Zin in de nieuwe...


+1


vooral die laatste


signature


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 07-09-2010 22:52 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Dat nieuwe nummer is erg gaaf. Vertebrae kon me niet erg bekoren, dus ik hoop dat ze die weten te overtreffen.


Northward
Usericon van Northward
Posted 09-09-2010 19:24 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Heel tof nummer! Kijk hier wel naar uit.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen