IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Enslaved Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 04-02-2005 15:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

kvind em met elke luisterbeurt juist slechter worden, vooral die cleane zang stukjes klinken vaak heel erg gay (pop achtig? ofzo?... Ascension aan 't einde iig..) 't laatste nummer vind ik persoonlijk de beste.. vette melodieën en een doorbeuker... maar toch liever de 70's progrock beinvloedde Enslaved òf hun oudere werk dan dit... Vreemd genoeg vond ik below the lights ook steeds slechter worden


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-02-2005 15:31 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

*dubbel post*

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-02-2005 15:31]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-02-2005 15:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vind hem veel beter dan Below the Lights en ook dan Monumension. Hoe vaker ik hem luister, hoe beter hij wordt. Voor mij absoluut dè release van 2004.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 04-02-2005 15:46 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Tja, Beter dan Below the Lights... Moeilijk te zeggen. dat vind ik juist een van hun betere platen. Monumensum draai ik juist véél minder.
Jammer dat ze waarschijnlijk nooit meer een album als 'Eld' zullen maken in ieder geval.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-03-2005 20:11 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Isa is echt een geweldig album. Naast Eld absoluut mijn favoriete Enslaved album.
Ik mis de razernij van hun oude werk wel. Maar Isa heeft gewoon zoveel instrument-beheersing, sfeer, progressieve elementen en kracht dat ik bereid ben om die razernij even te vergeten.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-03-2005 20:58 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Van het nummer Violet Dawning kan ik niet genoeg krijgen. De rest van de cd vind ik nog steeds maar 'moah'.

Gelukkig klinkt ISA live wel een heel stuk lekkerder dan op cd. Dat dan weer wel...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-03-2005 20:59 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Trouwens, dat gedoe met hun website heeft ook een nieuwe wending aangenomen.

Nu bestaat hij simpelweg plots niet meer.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-03-2005 11:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 20:59 schreef Y Draig Goch het volgende:
Trouwens, dat gedoe met hun website heeft ook een nieuwe wending aangenomen.

Nu bestaat hij simpelweg plots niet meer.

mooi he

ze zullen wel gedacht hebben, het is het een of het ander; touren of de webspace betalen...

edit: er schijnt ook een promovideo voor ISA te zijn (de track), iemand die ooit gezien?

edit2: true, grim, necro and evil frostbitten fishing!



[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 02-03-2005 12:05]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-03-2005 12:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

He, da's in de haven van Bergen. Vond het maar saai om daar te vissen hahaha.

Vind het trouwens overal saai om te vissen

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-03-2005 12:18]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-03-2005 13:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vissen is dan ook megasaai


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-03-2005 13:06 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Vissen is het mooiste dat er is.
Uren lang liggen slapen en dat nog sport noemen ook.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-03-2005 13:09 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 maart 2005 13:06 schreef XnegativeX het volgende:
Vissen is het mooiste dat er is.
Uren lang liggen slapen en dat nog sport noemen ook.


Nou, als je zoiets moet binnenhalen ben je best wel even bezig:





[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-03-2005 13:10]


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 02-03-2005 13:18 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Voorlopig mijn nummer 1 release dit jaar!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-03-2005 14:56 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 2 maart 2005 13:06 schreef XnegativeX het volgende:
Vissen is het mooiste dat er is.
Uren lang liggen slapen en dat nog sport noemen ook.


Hehe, geef mij dan maar liever een dambord of een kruiswoordpuzzel. Hoef ik tenminste niet mijn huis uit om te sporten.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-03-2005 17:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2005 14:56 schreef Y Draig Goch het volgende:
Hehe, geef mij dan maar liever een dambord of een kruiswoordpuzzel. Hoef ik tenminste niet mijn huis uit om te sporten.
En in de regen en kou buiten te zitten...


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 02-03-2005 18:48 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:

edit: er schijnt ook een promovideo voor ISA te zijn (de track), iemand die ooit gezien?



Jeps, hij staat/stond hier: http://www.digitalmetal.com/Enslaved/enslaved_isa_candlelightusa.wmv

Superknappe clip, maar voorlopig werkt de URL niet meer... Try again...

[Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 02-03-2005 18:48]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2005 19:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

die nieuwe van Enslaved is echt ontieglijk goed(even als de voorganger). Enslaved is dan ook een van de beste (en toch wel ondergewaardeerde) bands die er rondlopen.
Nu nog die DVD zien te scoren. (en gaan uithuilen omdat ik ze live heb gemist).


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 10-03-2005 22:58 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ze spelen op Graspop deze zomer.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 10-03-2005 23:12 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Net als vorig jaar?
Het was trouwens volgens mij al een tijdje bekend. Het is namelijk één van mijn plusargumenten voor Graspop van mijn dilemma of ik nou naar Wacken of Graspop ga dit jaar.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-03-2005 18:35 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb sinds gisteren Vikingligr Veldi / Hordanes Land in mijn bezit en ik snap nu al helemaal niet meer waar het probleem met Isa ligt. Het is me nu wel duidelijk dat Enslaved nooit een band is geweest die standaard black metal heeft gemaakt. Dat merk je vooral als je Vikingligr Veldi luistert. Lange, instrumentale stukken, onconventionele gitaar en keyboard partijen en progressieve opbouw van nummers. Zoveel verschilt dit werk helemaal niet van de muziek op Isa.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 27-03-2005 23:29 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Het nummer 'Return to Yggdrasill' is werkelijk een trip.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 28-03-2005 11:31 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ze zijn allen super...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 28-03-2005 11:41 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik vind al hun albums net dat ietsje missen om ze echt goed te vinden.


mvg wk10


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-03-2005 11:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2005 18:35 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb sinds gisteren Vikingligr Veldi / Hordanes Land in mijn bezit en ik snap nu al helemaal niet meer waar het probleem met Isa ligt. Het is me nu wel duidelijk dat Enslaved nooit een band is geweest die standaard black metal heeft gemaakt. Dat merk je vooral als je Vikingligr Veldi luistert. Lange, instrumentale stukken, onconventionele gitaar en keyboard partijen en progressieve opbouw van nummers. Zoveel verschilt dit werk helemaal niet van de muziek op Isa.
Ben ik het helemaal mee eens


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-03-2005 13:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Idem

Ik zie de hele tijd geklaag over hoe het na Eld en Blodhemn niet meer de moeite waard is, maar als ik Blodhemn naast Below the Light of Isa zet dan hoor ik qua nummers en sfeer echt niet zo'n enorme omslag. Alleen Monumension klinkt naar mijn gevoel wat anders dan de meeste Enslaved werken. Maar om vanwege één album al het navolgende werk meteen maar af te schrijven vind ik nogal simpel.

Enslaved is en blijft gewoon een magistrale band! Zo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen