IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Enslaved Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-03-2005 13:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ach, toen Eld uitkwam zeek iedereen ook al dat het niet meer zo klonk als Frost.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-03-2005 16:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

De sfeer is nagenoeg hetzelfde, alleen de nieuwe nummers zijn veel uitgedachter, en er wordt qua drumwerk niet meer alleen gebeukt om het beuken. Nummers zijn veel ritmischer/groovender, terwijl ze eerder meer van blastbeat naar blastbeat liepen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 31-05-2005 16:43 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

Ik heb em uit eindelijk ook maar aangeschaft maar wat me opvalt is dat het Enslaved logo nergens te vinden is... Ik moet zeggen dat ik dat vreemd vind. Maar de plaat heersched wel!



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-05-2005 16:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 mei 2005 16:43 schreef Hamer het volgende:
Ik heb em uit eindelijk ook maar aangeschaft maar wat me opvalt is dat het Enslaved logo nergens te vinden is... Ik moet zeggen dat ik dat vreemd vind. Maar de plaat heersched wel!




On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 31-05-2005 16:46 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Laatst gekocht, en klinkt erg goed. Heeft nog wel meer luisterbeurten nodig om er echt iets over te zeggen, maar tot nu vind hem erg goed.
Persoonlijk vind ik Mardraum toch iets beter dan deze van de cd's die ik van hun heb. (Eld daarbuiten gelaten )


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-05-2005 16:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En toch heb ik op de nieuwe plaat ergens het logo gespot. Weet uit m'n hoofd niet meer waar...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 31-05-2005 16:49 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

ja als je heeel goed kijkt in het midden van het boekje is hij licht gepaste over de grond maar das zo minimaal. Ik zie logo's graag op de voorkant van het hoesje!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-05-2005 16:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja ik ook idd. Bij Immortal had ik dat ook al. Zonde voor dat heerschende logo.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-06-2005 17:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Net ISa gehaald, beval me uitstekend . Ik vind 'm iig al beter dan Below the light


Metal mind
Usericon van Metal mind
Posted 09-06-2005 14:11 by Metal mind Wijzig reactieProfiel van Metal mindQuote dit bericht

Isa valt zwaar tegen vind ik en dat nieuwe logo is ook jammer ja...


Been born to rape your mother's holy womb.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2005 18:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Valt zwaar tegen??? WAt meer luisterbeurten dan, zou ik zeggen. het is een wereldplaat potdomme!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-06-2005 18:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik zit'm nu voor de vierde of vijfde keer te beluisteren en ja hij valt flink tegen. Totaal geen spanningsbogen oid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-06-2005 18:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

"Isa" is inderdaad een plaat die na vele malen luisteren zich pas ontpopt tot een wereldplaat. Ik vind 'em geweldig

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-06-2005 18:20]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2005 18:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Inderdaad


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-07-2005 7:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er gaat in september een re-release komen van hun demo, inclusief een live DVD met een optreden uit Bergen:





Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 15-07-2005 12:05 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik hoor altijd tegenstrijdige woorden over de live prestaties van Enslaved. Jammer dat ik er op GMM niet bij kon zijn... Damn werk.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-07-2005 14:29 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2005 12:05 schreef Gorath het volgende:
Ik hoor altijd tegenstrijdige woorden over de live prestaties van Enslaved. Jammer dat ik er op GMM niet bij kon zijn... Damn werk.



Voor mij kwamen ze op GMM sterk over, alleen jammer dat ik er nie 100% van kon genieten door de hitte in die tent.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 15-07-2005 14:39 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Ik heb ze nog niet live meegemaakt

*zet Blodhemn op*


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-07-2005 16:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Met de huidige line-up komt Enslaved erg overtuigend over. Het is inderdaad in het verleden wel eens anders geweest en heb voorgaande jaren ook een aantal tegenvallende optredens gezien, maar goed, tegenwoordig rossen ze er goed op los


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-07-2005 18:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

In Nijmegen afgelopen februari waren ze in ieder geval fantastisch! Heersende frontman en drummer vooral


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-07-2005 18:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2005 7:53 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er gaat in september een re-release komen van hun demo, inclusief een live DVD met een optreden uit Bergen:




Die demo is op Monumension na hun hoogte punt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-09-2005 21:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb sinds gisteren de nieuwe DVD en die is erg gaaf om te zien. Nijmegen is ook gefilmd.
Grappig trouwens om mezelf terug te zien op die DVD


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 23-09-2005 11:37 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2005 14:29 schreef Gunman het volgende:
Voor mij kwamen ze op GMM sterk over, alleen jammer dat ik er nie 100% van kon genieten door de hitte in die tent.

Tja, ik vond ze ook wel erg sterk hoor op GMM dit jaar... leuke verrassing want de verhalen die ik had gehoord over hun live-prestaties waren inderdaad niet allemaal even lovend.
DVD staat genoteerd op mn "must have" lijstje!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-09-2005 11:50 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik vind 'ISA' een te gekke plaat die heel goed in mijn straatje past, hoewel ik van Enslaved-nieuwe-stijl 'Monumension' nog steeds het beste werkstuk vind (wel met minimale verschillen t.o.v. de andere platen overigens). Ik wil ze ook nog wel een keer live zien, maar helaas spelen ze tot nu toe nooit op een locatie die een beetje fatsoenlijk bereikbaar is voor mij.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-10-2005 14:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nog meer mensen die de Return to Yggdrasil DVD in huis hebben?? ik vind dit echt een pracht DVD! De nummers komen nóg beter tot hun recht dan op cd imo!!

Ik heb echt in een soort van trance het concert bekeken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen