IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Enslaved Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2011 19:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

fijne, communicatieve man die Ivar, bijna een uur aan de foon gehangen en kon nog veel langer gaan. Hij liet mij ook vlotjes spreken, iets wat meestal wel anders is in interviews met metalmuzikanten.
Ging best diep zeg, en helemaal nuchter! Wordt fijn

oja, alle vragen werden beantwoord van hierboven



signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2011 19:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 19:09 schreef Hypnos het volgende:
fijne, communicatieve man die Ivar, bijna een uur aan de foon gehangen en kon nog veel langer gaan. Hij liet mij ook vlotjes spreken, iets wat meestal wel anders is in interviews met metalmuzikanten.
Ging best diep zeg, en helemaal nuchter! Wordt fijn

oja, alle vragen werden beantwoord van hierboven


Welke moeder bakt de beste taarten?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2011 19:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die van Herbrand Larsen. ZIjn moeder woont tussen Oslo en Bergen, en ze treden daar veel op in die regio.
Iedere keer als ze in de buurt zijn gaan ze daar eten, en soms zijn er ook taarten


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-01-2011 19:14 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Kijk, good busy Hyppie! En laat ons maar in spanning over de taarten tot het interview gepubliceerd wordt!

KUDT

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 06-01-2011 19:14]


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2011 19:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

te laat

kijk, ik begin er meteen aan


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2011 19:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 18:45 schreef Hub de Gallier het volgende:
Erg belachelijk om te verwachten van een band dat ze na 20 jaar nog hetzelfde klinken.


Dat gaat totaal aan de discussie voorbij, maar goed.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-01-2011 19:36 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 19:09 schreef Hypnos het volgende:
fijne, communicatieve man die Ivar, bijna een uur aan de foon gehangen en kon nog veel langer gaan. Hij liet mij ook vlotjes spreken, iets wat meestal wel anders is in interviews met metalmuzikanten.
Ging best diep zeg, en helemaal nuchter! Wordt fijn

oja, alle vragen werden beantwoord van hierboven




Hehe, nice!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-01-2011 19:42 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 19:09 schreef Hypnos het volgende:
fijne, communicatieve man die Ivar, bijna een uur aan de foon gehangen en kon nog veel langer gaan. Hij liet mij ook vlotjes spreken, iets wat meestal wel anders is in interviews met metalmuzikanten.
Ging best diep zeg, en helemaal nuchter! Wordt fijn

oja, alle vragen werden beantwoord van hierboven



Ik wacht in spanning af!



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 10:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 18:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Daar heb je zeker wel een punt maar ook live hoor ik toch wel dat hij niet meer zo hysterisch is al vroeger. Ik heb Enslaved een stuk of 10 keer gezien waarvan de 1e keer in '97 en het allerscherpste randje is er gewoon af bij hem. Wat overblijft vind ik, zoals gezegd, nog steeds erg goed maar ik ben wel benieuwd naar de toekomst. Ik hoop iig niet voor hem dat het de zelfde kant opgaat als die knuppel van Marduk.

Mortuus of Legion?




Monumension weer eens goed geluisterd, altijd al vet gevonden maar een tijdje niet meer gehoord. Misschien is dat wel hun beste psychedelische plaat. Sowieso leip experimenteel!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 14:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 10:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Mortuus of Legion?



Die laatste natuurlijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 14:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, dat leek mij ook. Maar we zijn het wel vaker om onverklaarbare redenen niet eens, dus even checken


Quis moderabat ipsos moderatores?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-05-2011 0:01 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

http://www.metalinjection.net/latest-news/enslaved-sleeping-gods-mp3-premiere

Nieuw nummer van Enslaved, er komt blijkbaar een nieuwe EP aan.


Faustian Spirit of the Earth


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-05-2011 9:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Geenszins verkeerd nieuws.. En tot nu toe klinkt t nog lekker ook!!



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-05-2011 0:54 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Behoorlijk saai nummer weer.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-05-2011 0:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

The sleeping gods EP: nou, we gaan het maar eens weer luisteren..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-05-2011 1:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Kun je hem al downloaden nu? Net lukte het mij niet namelijk.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-05-2011 1:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Psst..mediafire..ahem

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-05-2011 1:10]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-05-2011 1:19 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Dank.

Volgens mij is die Scionsite voor amerikanen. Het lukte mij toen ook al niet om die magrudergrindtracks neer te halen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-05-2011 1:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Magrudergrind.

Ik hoor het wel of deze EP de moeite waard is. Vorige album kon ik redelijk waarderen.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 11-05-2011 1:21]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2011 21:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

op eerste gehoor vind ik het maar zo zo , die EP


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-05-2011 21:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

You get what you pay for...


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-05-2011 21:56 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 21:48 schreef Hypnos het volgende:
op eerste gehoor vind ik het maar zo zo , die EP


Zo beroerd? Ik vond dat ene nummer destijds prima te pruimen.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-05-2011 22:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Nummers die niet goed genoeg waren voor op de cd's en wat vullers. Hoog tijd dat ze de toetsenist uit de band zetten met zijn cleane zangpartijen, wordt vervelend zo langzamerhand.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2011 10:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Komt dat ding ook nog op geperste CD uit?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 14:37 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Iemand 'Frost' voor mij op MP3?
Zelfde probleem als bij 'Tara' van Absu; ik bezit de Osmose-versie met beveiliging.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen