IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kraken dus (deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-06-2006 13:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 juni 2006 12:55 schreef grindcore het volgende:
dank je

Was ook voor iemand die het verdiende.

Dan had je maar je belasting centen netjes moeten betalen of het IBG tijdelijk moeten melden dat je teveel verdien. Dus niets maar dan ook niets met dit onderwerp van doen.

*gaap* Het is slechts een voorbeeld van de velen.

Ja, en als je alle zogenaamde misantropen zou neer schieten dan zijn we van alle hypocrieten verlost.

Poeh poeh, moeilijk he?

Grappig dat je het zo stelt, hierbij zeg je inderdaad dat je bord voor je kop heb.

Ik ben student, en ik weet weldegelijk hoe het is om dubbeltjes te draaien om in je zelf te kunnen inversteren. Jammer dat er randdebielen zijn zoals jij met tapkasten politiek alles ff kunnen regelen. Krakers zijn gewoon normale mensen. Van links EN rechtse hoek. Ieder ook z'n eigen problematiek.


Wat een debateerwonder, die grindcore! Zijn argumenten zijn weergaloos. (En dit uit slechts 2 van zijn posts!!)


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 20-06-2006 14:15 by grindcore Profiel van grindcore

En toen? moet ik me nu geroepen voelen omdat er een pubertje is die denkt dat hij zichzelf moet bewijzen tegenover mij? Pleur op man. Krijg een brein. en wordt volwassen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2006 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja ga effe ergens anders lopen janken.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore