IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-11-2006 15:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 15:12 schreef spectre het volgende:
Dat had ze al toen ze 15 was knaap
Krijg je geen Biologie op school?
Zucht, je begrijpt wat ik bedoel.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-11-2006 15:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hap hap hap


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-11-2006 17:15 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 14:51 schreef spectre het volgende:
Sasha is wel een erg lekker ding overigens... Issie toch niet Gay


Was... was een lekker ding.

Nu is ze gewoon oud.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-11-2006 17:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

de Boer? Nog steeds going strong.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-11-2006 18:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 november 2006 15:17 schreef NecRobert het volgende:
Dat mens is toch getrouwd met Youp Van 't Hek? Of is dat ook alweer op den spreekwoordelijke klippen gelopen.


Dat is Debby (S)Petter.

Sascha de Boer heeft met Rick Nieman van RTL4 Nieuws.
Misschien hebben ze in de slaapkamer ook een autoqueue.

Ontopic: De marketing invloed is evident lijkt me; imago scoort boven inhoud; daarom is populisme zo populair uiteraard. Ik vind dat de verslaggevende media daar een behoorlijk aandeel in heeft, evenals die eeuwige peilingen van Maurice da Hund

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-11-2006 18:24]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-11-2006 18:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nu het lijsttrekkersdebat op NL1. Begint al lekker luchtig iig



spectre
Usericon van spectre
Posted 15-11-2006 18:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 17:15 schreef Argus het volgende:
Was... was een lekker ding.

Nu is ze gewoon oud.
Nog steeds. Ze ziet er buiten dat nog steeds jonger uit dan mensen van die leeftijd.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-11-2006 19:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Sacha is lekker. Ik snap niet dat de VVD haar niet binnenhaalt .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-11-2006 19:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 18:21 schreef Mutilator het volgende:
Daarom is populisme zo populair uiteraard.

Geweldige uitspraak!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-11-2006 19:20 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 18:31 schreef spectre het volgende:
Nog steeds. Ze ziet er buiten dat nog steeds jonger uit dan mensen van die leeftijd.


Ik baseer me op de Oscura schaal.
Ze is gewoon normaal oud voor haar leeftijd.
En dat is oud.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2006 19:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Leuk debat. Ik vond Maorijnissen ongewoonlijk zwak uitvallen eigenlijk en Rutte vond ik dit keer voor het eerst in de campagne sterk.

Ik was verbaasd om te lezen dat de kijkers Maorijnissen als beste debater bestempelden....bij nader inzien is het niet verbazend natuurlijk, ze kozen gewoon de man die ze steunen en niet de beste debater.

Zelf vond ik Halsema onthutsend zwak Bos en Balk ongeveer even sterk en Rutte vond ik toch mooi stevig inhakken wat ik van hem niet verwacht had.

'Meneer Maorijnissen, U bent asociaal!' WHAHAHAHAHA


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-11-2006 19:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Chelman, ik vind je een ongelovelijk sportieve verliezer

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 15-11-2006 19:30]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2006 19:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 18:21 schreef Mutilator het volgende:
Ontopic: De marketing invloed is evident lijkt me; imago scoort boven inhoud; daarom is populisme zo populair uiteraard.


Dit klopt. De meest populistische partij van Nederland voert al jaren een enorm imago-gerichte campagne. En met groot succes.

Overigens vind ik het een goede zaak. Zo is (democratisch) politiek bedrijven tijdens een campagne ooit begonnen; grote lijnen, idealen, denkbeelden. In de jaren 70, 80 en 90 is het versuft en richting 'de inhoud' verschoven waar een gemiddelde burger ECHT geen boodschap aan heeft. Let wel: ik heb het over campagnepolitiek wat zeg maar een maand per vier jaar plaats vindt. Daar buiten mogen, en moeten ze zich op de inhoud en details richten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2006 19:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 19:30 schreef arrebar het volgende:
Chelman, ik vind je een ongelovelijk sportieve verliezer
Wat heb ik verloren dan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-11-2006 19:34 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 november 2006 19:31 schreef Chelman het volgende:
Wat heb ik verloren dan?
Ik bedoel de manier waarop jij omgaat met het feit dat de kijkers de heer Marijnissen tot beste debater hebben uitgekozen, toch een uitslag waar jij het niet mee eens bent, maar je blijft respect tonen voor die mensen waar je het niet mee eens was. Klasse!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-11-2006 19:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zo, wat kwam Balkenende enorm slecht over zeg. En Halsema die Rouvoet bekritiseerd voor verstrekken van "subsidies", het moet niet gekker worden.
Volgens mij stond Rouvoet wel aan de verkeerde kant opgesteld. Hij zal wel een zere nek hebben gekregen van het telkens met Balkenende in discussie gaan.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2006 19:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Meestal is Maorijnissen een van de topdebaters, vandaag vond ik hem eigenlijk vrij matig.

Ok, hij bezondigd zich regelmatig aan eristiek maar laat ik eristiek nu juist wel gaaf vinden!

quote:

Alle misbruik van de dialectische methode bestempelde Plato als eristiek. De Sofisten maakten zich hieraan onder andere schuldig meende hij. Zij organiseerden publiekelijke debatten onder elkaar of met iemand uit het publiek, waarin zij koste wat koste hun gewin wilden halen om zodoende een reputatie op te bouwen die hen betalende leerlingen zou opleveren. In de Euthydemus wordt een beeld geschapen van dergelijke eristische duels. Socrates heeft het daarin regelmatig met de sofisten Euthydemus en Dionysodorus aan de stok omdat zij zondigen tegen bijna alle regels die door hem in ere gehouden worden in het debat. Zo straft Euthydemus Socrates bijvoorbeeld af als hij, om een legitieme reden, verduidelijking van een vraag verlangt (Euthydemus deel 1: 63):

Euthydemus: En waaraan dankt ge uw kenner-zijn? Aan dezelfde oorzaak waaraan ge te danken hebt dat ge kent, of aan een andere?

Socrates: Aan dezelfde. Ik meen te begrijpen dat ge de ziel bedoelt. Is dat niet uw bedoeling?

Euthydemus: Zijt ge niet beschaamd, Socrates? Antwoordt ge op een vraag met een tegenvraag?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2006 19:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 19:40 schreef attila_de_hun het volgende:
zo, wat kwam Balkenende enorm slecht over zeg.


Vond je? Ik vond hem zwakker dan vorige week maar nog steeds even gematched met Wouter Windvaan.

edit: Ik vond zijn opmerking aan begin over de eensgezindheid binnen de VVD geniaal!

Nu ga ik mijn broer eens bellen, die zit in de zaal. Eens kijken of hij wat lullige vragen richting Marijnissen kan sturen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-11-2006 19:44]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 15-11-2006 19:45 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik vond Marijnissen niet eens heel zwak. Vooral halsema was weer erg slecht. Ik vraag me serius af of er nog één man op groen links stemt.
Rutte was idd een stuk sterker dan afgelopen tijd. Maar dat moest ondertussen ook wel aangezien de vvd het niet heel goed doet. Ook rouwvoet deed het goed mijns inziens.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2006 19:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Rouvoet is altijd stabiel. Geen vuurwerk, altijd integer en rechtlijnig. Dat doen hem niet veel na.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-11-2006 19:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Rouvoet en Marijnissen zoals vaker de laatste jaren de beste, Halsema met afstand het slechtst. Rutte idd sterker dan voorheen maar teveel gooien met modder, Balkenende teveel off-topic en Bos gaat op deze manier de verkiezingen echt niet winnen.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-11-2006 19:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 19:42 schreef Chelman het volgende:
Vond je? Ik vond hem zwakker dan vorige week maar nog steeds even gematched met Wouter Windvaan.


ja,echt. Ik vond Bos wat puntiger overkomen en ik had het idee dat Balkenende niet echt inhoudelijk terug kon kaatsen en meer een soort van boodschappenlijstje stond op te lezen van successen , maar dat zijn wel punten die het merendeel van de kijkers zo langs zich heenlaten glijden.

De grootste uitglijder maakte Rutten met zijn recessie opmerking. los of het al dan niet waar is kwam het gewoon heel kleuterachtig en verkrampt over. Hij zal er niet mee kunen scoren denk ik.

ik moet wel zeggen dat ik het hele debat eigenlijk niks vond. slecht geleid en veel te kort. Verder zou het voor de kijkpret misschien beter zijn geweest als er bijv iemand als Wilders had gestaan.

IK heb wel enorm veel respect voor Rouvoet by the way.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-11-2006 19:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 19:46 schreef Judge M. het volgende:
Halsema met afstand het slechtst..


ze had echt wel een paar scherpe opmerkingen. maar haar manier van presenteren is echt niet te harden (met dat irritante kakaccent).


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-11-2006 19:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 19:26 schreef Chelman het volgende:
Leuk debat. Ik vond Maorijnissen ongewoonlijk zwak uitvallen eigenlijk en Rutte vond ik dit keer voor het eerst in de campagne sterk.

Ik was verbaasd om te lezen dat de kijkers Maorijnissen als beste debater bestempelden....bij nader inzien is het niet verbazend natuurlijk, ze kozen gewoon de man die ze steunen en niet de beste debater.

Zelf vond ik Halsema onthutsend zwak Bos en Balk ongeveer even sterk en Rutte vond ik toch mooi stevig inhakken wat ik van hem niet verwacht had.

'Meneer Maorijnissen, U bent asociaal!' WHAHAHAHAHA
Marijnissen kwam niet met argumenten, maar speelde goed in op de onderbuikgevoelens van veel mensen.

Ik vond Rutte inderdaad ook verbazend sterk.

En de opmerking van Rouvoet over dat Halsema eens moest ophouden met het denigreren van paren die er zelf voor kiezen de een te laten werken en de anders thuis te laten zijn, was natuurlijk ook mooi.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-11-2006 19:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 19:57 schreef Misanthrope het volgende:
Marijnissen kwam niet met argumenten, maar speelde goed in op de onderbuikgevoelens van veel mensen.

Ik vond Rutte inderdaad ook verbazend sterk.

En de opmerking van Rouvoet over dat Halsema eens moest ophouden met het denigreren van paren die er zelf voor kiezen de een te laten werken en de anders thuis te laten zijn, was natuurlijk ook mooi.


Nee Rutte was enorm zwak. net alsof er een plaat beleef hangen. (moet wel zeggen dat ik niet het begin heb gezien). en ik heb het niet over de inhoud maar Rutte zal het tij niet hebben doen keren vanavond.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen