IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-11-2006 14:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:13 schreef Misanthrope het volgende:
Is toch mooi he, dat de staatstv een politiek gekleurde cabaretier laat optreden 1 dag voor de verkiezingen.


Ja, dat was inderdaad van een wel zeer bedenkelijk nivo. Ik heb het maar heel even kunnen kijken trouwens, want die Freek de Jonge kan ik niet lang hebben.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-11-2006 14:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Freek was wel enorm grappig, anders (vond ik).

Ik ken eigenlijk geen grappige rechtse cabaretiers...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-11-2006 14:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:12 schreef Misanthrope het volgende:
Nou, de definitie van wat revolutionaire politiek echt is staat er los van, het gaat mij er meer om dat in de ogen van het volk Wilders en eenNL revolutionaire politiek bedrijven en dat als zij groot worden, de kans dat de deur open staat voor verdergaande revolutionaire politiek groter wordt. Ik bedoel dus dat hun politiek misschien een open deur kan zijn naar jouw politieke doel.

Maar misschien dat het ook wel niet zo is.


Mijn definitie van revolutionaire politiek heeft te maken met revoluties en niet met een verfrissend, ander geluid zoals jij het ongeveer definiëert.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 14:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:19 schreef attila_de_hun het volgende:
zegt een van de meest partijpolitiek gerichte personen in het universum!!!
De staats tv moet wat mij betreft geheel onafhankelijk zijn, dus niet links en niet rechts. De staats tv mag eigenlijk alleen maar informatief zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-11-2006 14:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:22 schreef M. het volgende:
Freek was wel enorm grappig, anders (vond ik).



Dat klopt...maar laat hem dat dan lekker op RTL of een andere particuliere zender zijn.

quote:

Ik ken eigenlijk geen grappige rechtse cabaretiers...

Ook zij horen geen plek op de staatstv te hebben, en al helemaal niet een avond voor de verkiezingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-11-2006 14:31]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-11-2006 14:28 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:22 schreef M. het volgende:
Freek was wel enorm grappig, anders (vond ik).

Ik ken eigenlijk geen grappige rechtse cabaretiers...


Nee, Freek is echt té hippie naar mijn smaak. Té simpel en kinderlijk, té kortzichtig...Echt van dat "we kunnen allemaal toch wel zonder problemen met elkaar door één deur als we een beetje beter ons best doen?" geneuzel.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 14:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:22 schreef M. het volgende:
Freek was wel enorm grappig, anders (vond ik).

Ik ken eigenlijk geen grappige rechtse cabaretiers...


bestaan er wel rechtse cabaretiers???


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-11-2006 14:36 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:28 schreef Chelman het volgende:
Dat klopt...maar laat hem dat dan lekker op RTL of een andere particuliere zender zijn.

Godzijdank zijn de nederlandse publieke zenders geen staatstelevisie. Dus laat Freek maar lekker blijven!


Dear dirty delightful old drunken old days


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-11-2006 14:38 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:36 schreef Schaffelaer het volgende:
Godzijdank zijn de nederlandse publieke zenders geen staatstelevisie. Dus laat Freek maar lekker blijven!



Droom jij maar lekker verder

quote:
Op 22 november 2006 14:30 schreef attila_de_hun het volgende:
bestaan er wel rechtse cabaretiers???


Jawel. Maar die hebben gewoon een baan en geen tijd om op te treden

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 22-11-2006 14:39]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-11-2006 14:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:36 schreef Schaffelaer het volgende:
Godzijdank zijn de nederlandse publieke zenders geen staatstelevisie.


LOOOL

Ooit eens een carriere als cabaretier overwogen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-11-2006 14:44 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:38 schreef Argus het volgende:
Droom jij maar lekker verder


Ik droomde dat ik Freek zag op de VPRO??


Dear dirty delightful old drunken old days


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-11-2006 14:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:28 schreef Chelman het volgende:
Dat klopt...maar laat hem dat dan lekker op RTL of een andere particuliere zender zijn.


Ook zij horen geen plek op de staatstv te hebben, en al helemaal niet een avond voor de verkiezingen.

Het is niet helemaal zuiver nee. Aan de andere kant vind ik het wel wat overdreven om hier een heel groot punt van te maken. Alsof er ook maar één CDA-er of VVD-er door het verhaal van Freek de Jonge links gaat stemmen. Weet je, er staan één miljoen afrikanen aan de westkust, twéé miljard mensen worden straks net zo welvarend als wij, atoombommen, irak, etc.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 14:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:47 schreef M. het volgende:
Weet je, er staan één miljoen afrikanen aan de westkust, twéé miljard mensen worden straks net zo welvarend als wij, atoombommen, irak, etc.


echt.... echt waar????

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-11-2006 14:48]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-11-2006 14:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:47 schreef M. het volgende:
Het is niet helemaal zuiver nee. Aan de andere kant vind ik het wel wat overdreven om hier een heel groot punt van te maken. Alsof er ook maar één CDA-er of VVD-er door het verhaal van Freek de Jonge links gaat stemmen. Weet je, er staan één miljoen afrikanen aan de westkust, twéé miljard mensen worden straks net zo welvarend als wij, atoombommen, irak, etc.


Onderschat de kracht van constante propaganda niet. Het is niet alleen Freek. Het is Freek, Pauw, Witteman, Barend, Laroes etc. etc.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-11-2006 14:55 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:50 schreef Chelman het volgende:
Onderschat de kracht van constante propaganda niet. Het is niet alleen Freek. Het is Freek, Pauw, Witteman, Barend, Laroes etc. etc.


God god god, wat heeft rechts het toch zwaar, zielig hoor!

'Jullie' hebben/hadden toch business-class met Harry Mens met al die pratende pakken? Niet zeuren!


Dear dirty delightful old drunken old days


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-11-2006 14:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:55 schreef Schaffelaer het volgende:
God god god, wat heeft rechts het toch zwaar, zielig hoor!

'Jullie' hebben/hadden toch business-class met Harry Mens met al die pratende pakken? Niet zeuren!


Dat is een particuliere zender, van eigen middelen gefinancierd en NIET van het geld van alle belastingbetalers.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-11-2006 15:11 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ach, wat zou het kosten om 2 cameramannen naar een theater in Breda te sturen en een live verbindinkje aan te leggen. Volgens mij heb je dat er aan reclameopbrengsten zo eruit!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-11-2006 15:13 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:56 schreef Chelman het volgende:
Dat is een particuliere zender, van eigen middelen gefinancierd en NIET van het geld van alle belastingbetalers.

*haphaphap*




Ten eerste zijn de publieke omroepen niet volledig gefinancierd door de belastingbetaler. En nee, het is geen staatstelevisie.

Ten tweede leven wij in het land dat gedeeld eerste staat op het gebied van persvrijheid (http://www.rsf.org/article.php3?id_article=19388) dus met die propaganda valt het ook wel weer mee vergeleken bv. een land als Polen dat op plaats 58 de laatste EU plek bezet.



Dear dirty delightful old drunken old days


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-11-2006 15:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Persvrijheid en staatspropaganda hebben weinig met elkaar te maken. Persvrijheid van een RTL4 of SBS of Elsevier wordt niet echt verminderd door propaganda in een ander medium. Dat zijn twee aparte zaken.

OT: Persvrijheidlijstjes zijn weinig interessant daar ze geen reet met de waarheid te maken hebben. Ik bedoel US op plek 53? Je hebt daar extreem-rechtse media, extreem linkse media (waarbij de beide extremen veel verder gaan dan in Europa) en blijkbaar kunnen ze allemaal functioneren en worden ze door de overheid niet belemmerd. Hetelfde in Polen. Ik kijk soms Poolse TV en zie daar de laatste weken allerlei politici en publicisten de premier en president als strafbare criminelen te bestempelen. Vergelijkbare teksten lees ik in de (online)kranten. Niemand die ze daarin belemmert Er zijn communistische kranten/bladen en vrij extreem-nationalistische bladen, ze liggen allemaal te koop bij de boekhandel. Ik vraag me serieus af hoe RSF op hun scores uitkomt....

edit: en India op plek honderdnogwat is al helemaal een lachertje....

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-11-2006 15:41]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-11-2006 15:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zo. Gestemd. Rutte ftw!


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 15:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

2 maal Mao in huize Spectre


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 22-11-2006 15:47 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Rita niet? @ Sjaack

Ik ga voor Bert Bakker
Heb 'm (samen met van Boxtel) altijd een klasse hoger gezien dan de D66-top.


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 22-11-2006 15:49]



spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 15:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-11-2006 15:49]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-11-2006 15:58 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 15:39 schreef Chelman het volgende:
Persvrijheid en staatspropaganda hebben weinig met elkaar te maken. Persvrijheid van een RTL4 of SBS of Elsevier wordt niet echt verminderd door propaganda in een ander medium. Dat zijn twee aparte zaken.

Your point being?

Omdat toevallig iemand een links-ge-orienteerde mening uitdraagt via een publieke omroep noem jij dat propaganda.

De VPRO krijgt centjes binnen van verschillende bronnen, waaronder belastinggeld. Vervolgens zijn ze geheel vrij qua politieke inhoud daar leuke en interessante programma's mee te maken. Als zij van het geld een links ge-orienteerde cabaretier met een behoorlijk scherpe inhoud die nog grappig is ook wat zendtijd willen geven is dat hun goed recht.


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 16:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja maar de hele media is links! Het is een complot!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen