IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-12-2008 16:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe jah gisteren, wel erg goede show.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2008 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Rokende amerikanen zijn echt TE dom ..

Rokers lightsigaretten jarenlang misleid
Uitgegeven: 15 december 2008 18:47
Laatst gewijzigd: 15 december 2008 18:47

WASHINGTON - Amerikaanse rokers van lightsigaretten kunnen een proces aanspannen tegen de tabaksindustrie bij het federale hooggerechtshof, omdat ze jarenlang misleid zijn door reclames van de tabaksindustrie.
Dat heeft een Amerikaans hooggerechtshof maandag bepaald. Hierdoor maken rokers meer kans een zaak te winnen en flinke bedragen aan schadevergoeding te eisen.

Drie ex-rokers uit de staat Maine hadden een zaak aangespannen tegen de Amerikaanse sigarettenfabrikant Altria Group, bekend van Marlboro. Ze beweren dat ze misleid zijn door reclames die het roken van lightsigaretten als gezonder bestempelden.

Volgens Altria is de tabaksindustrie niet verantwoordelijk, omdat de Amerikaanse handelsautoriteit FTC rokers zei te kunnen vertrouwen op testuitslagen, waaruit bleek dat lightsigaretten minder teer bevatten en dus gezonder zijn.

De tabaksindustrie gebruikte de testuitslagen in reclames. Volgens het hooggerechtshof gaat het niet om de gezondheidsfactor, maar om het feit dat rokers wel degelijk zijn misleid door de fabrikanten.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-12-2008 22:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

is justitie daar niet een beetje dom?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-12-2008 22:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Gorrila's laten bezoekers poepie ruiken

Een groep gorilla's in een Engelse dierentuin heeft het publiek letterlijk een poepie laten ruiken. De dieren lieten zulke vieze scheten, dat het publiek er over begon te klagen.

Nu zijn apen sowieso niet de schoonste dieren in het dierenrijk, maar deze slingeraars maakten het wel erg bont. De oppasser van de dierentuin heeft echter wel een verklaring: De dieren hebben spruitjes gegeten.

De medewerker had echter niet verwacht dat dit voedsel zulke stank zou veroorzaken. De dierentuin heeft zijn verontschuldigingen aangeboden aan het publiek.

Hehe daarvoor bied je toch niet je excuses aan, daarvoor kom je naar de dierentuin, kijken kun je ook wel op een schermpje.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 15-12-2008 22:15 by Jolijn Profiel van Jolijn

nee hoor, de rechtszaak gaat namelijk over misleiding en niet over wel/niet geld mogen vragen omdat je ziek wordt van roken. De aanklacht is helemaal niet dom.

wel dom zijn de amerikanene die het (kennelijk) geloofden, maar dat weet je ook niet helemaal zeker.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-12-2008 22:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik geloof best dat light opzich ietsiepietsie minder schadelijk is maar je moet natuurlijk wel uit de reclame opmaken dat het ietsjes minder schadelijk is en niet gezond ofzoiets.

Maargoed dat ietsiepietsie minder schadelijk mag hier wel gebruikt worden terwijl claims van allerlei gezondsheidsproducten wel mogen terwijl het verschil daar ook miniem en meestal onmeetbaar is.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-12-2008 22:21]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2008 12:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



'Rotterdam gaat wijk bouwen in Marokkaanse stijl'
Nederland


In Rotterdam-West moet een nieuwe woonwijk gebouwd worden, geheel in Marokkaans-arabeske stijl, dat meldt RTV Rijnmond. De wijk, die de naam Le Riad moet krijgen, is bedacht door Abderrahman Hassani Idrissi en Abdel Salhi. De huizen worden in opvallende kleuren gebouwd met volop mozaïeken, zuilen en patio's.

Het is niet de bedoeling dat er alleen Marokkanen komen te wonen in de honderd woningen tellende wijk. Alle Rotterdammers worden uitgenodigd kennis te maken met de Marokkaanse architectuur. Het idee voor de woonwijk, die overigens over tien jaar klaar moet zijn, is ontstaan uit de kort geleden opgeleverde Mediterrane woonwijk Le Medi.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-12-2008 13:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Moet je kijken hoeveel Neerlandsch aandoende wijken wij destijds in landen als Indonesië hebben gebouwd.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2008 13:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 december 2008 12:52 schreef attila_de_hun het volgende:


'Rotterdam gaat wijk bouwen in Marokkaanse stijl'
Nederland


In Rotterdam-West moet een nieuwe woonwijk gebouwd worden, geheel in Marokkaans-arabeske stijl, dat meldt RTV Rijnmond. De wijk, die de naam Le Riad moet krijgen, is bedacht door Abderrahman Hassani Idrissi en Abdel Salhi. De huizen worden in opvallende kleuren gebouwd met volop mozaïeken, zuilen en patio's.

Het is niet de bedoeling dat er alleen Marokkanen komen te wonen in de honderd woningen tellende wijk. Alle Rotterdammers worden uitgenodigd kennis te maken met de Marokkaanse architectuur. Het idee voor de woonwijk, die overigens over tien jaar klaar moet zijn, is ontstaan uit de kort geleden opgeleverde Mediterrane woonwijk Le Medi.



Wie werd daar ook alweer burgemeester?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2008 13:11 by bastianus Profiel van bastianus

Misschien kunnen ze deze dan ook daar nabouwen:


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 16-12-2008 13:30 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 16 december 2008 12:52 schreef attila_de_hun het volgende:


'Rotterdam gaat wijk bouwen in Marokkaanse stijl'
Nederland


In Rotterdam-West moet een nieuwe woonwijk gebouwd worden, geheel in Marokkaans-arabeske stijl, dat meldt RTV Rijnmond. De wijk, die de naam Le Riad moet krijgen, is bedacht door Abderrahman Hassani Idrissi en Abdel Salhi. De huizen worden in opvallende kleuren gebouwd met volop mozaïeken, zuilen en patio's.

Het is niet de bedoeling dat er alleen Marokkanen komen te wonen in de honderd woningen tellende wijk. Alle Rotterdammers worden uitgenodigd kennis te maken met de Marokkaanse architectuur. Het idee voor de woonwijk, die overigens over tien jaar klaar moet zijn, is ontstaan uit de kort geleden opgeleverde Mediterrane woonwijk Le Medi.



La Medi ziet er niet slecht uit (maar niet mijn smaak overigens), maar het ligt nog steeds in een wijk waar je niet wilt wonen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2008 13:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe en krijgen asielzoekers dan ook hun eigen wijkje met tentenkampen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2008 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 december 2008 22:15 schreef Jolijn het volgende:
nee hoor, de rechtszaak gaat namelijk over misleiding en niet over wel/niet geld mogen vragen omdat je ziek wordt van roken. De aanklacht is helemaal niet dom.

wel dom zijn de amerikanene die het (kennelijk) geloofden, maar dat weet je ook niet helemaal zeker.


Kom op zeg .. studeer je soms rechten in de VS?
Roken = slecht, ook als het light sigaretten zijn kun je er ernstig ziek vanw orden, dat mag als algemene kennis beschouwd worden. Ergo, rokers niet janken als je ziek wordt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2008 14:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

t zal vast wel zijn omdat die mensen gemakkelijk rijk willen worden, met de hoogte van de schadeclaims in amerika gaat het niet om rechtvaardigheid maar wie er wint en er een lekker zakcente mee naar huis neemt. In nederland is het al kut genoeg dat advocaten het voornamelijk om het winnen gaat.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2008 14:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Hitlerpeuter' wordt verjaardagstaart geweigerd
Uitgegeven: 16 december 2008 13:21
Laatst gewijzigd: 16 december 2008 13:27

AMSTERDAM – Het tweejarige jongetje Adolf Hitler Campbell krijgt voor zijn derde verjaardag geen taart met zijn naam erop. Zijn vader Heath Campbell vernoemde zijn zoontje uit bewondering naar 'der führer'.
De vader wilde voor zijn zoontje een taart met Adolf Hitler erop maar werd dit geweigerd door de taartenwinkel, zo meldt The Express-Times. Hij voelt zich gediscrimineerd omdat de grote winkelketen WallMart de voorgaande jaren wel op dit verzoek in was gegaan.

Het aanbod van taartenwinkel ShopRite om een vlak vrij te laten op de taart waarop de ouders zelf de tekst konden zetten, vonden de ouders niet afdoende.





Hakenkruizen

De andere kinderen van het gezin Campbell hebben ook aan het nazisme gerelateerde namen. Adolf Hitler heeft twee zusjes. Honszlynn Hinler, vernoemd naar SS-leider Himmler, en JoyceLynn Aryan Nation.

De ouders ontkennen dat de namen provocerend zijn. "Het zijn maar namen. Het zijn kinderen, ze zullen niemand pijn doen”, aldus moeder Deborah. Het gezin woont in een huis vol hakenkruizen en andere nazi-memorabilia. “Het hakenkruis draagt geen haat uit volgens mij. Het heeft geen echte betekenis, het is maar een symbool.”



En wie nu nog beweerd dat Amerikanen niet het domste volk ter wereld zijn moet zich schamen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2008 14:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 december 2008 14:46 schreef Jenje het volgende:
En wie nu nog beweerd dat Amerikanen niet het domste volk ter wereld zijn moet zich schamen.


Hehehe, maar gebaseerd op duutsers.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2008 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 december 2008 14:47 schreef MR. N het volgende:
Hehehe, maar gebaseerd op duutsers.
Tja, amerikanen kijken graag naar het buitenland om de binnenlandse schande te verbergen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-12-2008 14:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 16 december 2008 14:46 schreef Jenje het volgende:

En wie nu nog beweerd dat Amerikanen niet het domste volk ter wereld zijn moet zich schamen.


Ja, inderdaad, ik was een keer in Amerika, overal mensen met hakenkruisen en obscene nazistische namen. Gelukkig hebben we hier helemaal geen mensen die sympathiseren met Hitler, stel je voor, poeh he, maar gelukkig laat de media zien hoe Amerikanen daadwerkelijk zijn, en hoe dom wel niet, en hoe ze taarten willen hebben met Adolf Hitler erop, dan lees ik dat en dan denk ik, wat, hoe kan dat nou, hoe dom zijn al die mensen daar, ik bedoel, een taart, met Adolf Hitler erop geschreven, en dan denk ik, iedereen die niet inziet dat een taart met Adolf Hitler erop een volk niet veroordeeld tot de prijs voor het domste volk van de wereld, die is gewoon zelf net zo dom als alle Amerikanen met hun Hitler taarten. Zo.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2008 15:01 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 december 2008 14:59 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja, inderdaad, ik was een keer in Amerika, overal mensen met hakenkruisen en obscene nazistische namen. Gelukkig hebben we hier helemaal geen mensen die sympathiseren met Hitler, stel je voor, poeh he, maar gelukkig laat de media zien hoe Amerikanen daadwerkelijk zijn, en hoe dom wel niet, en hoe ze taarten willen hebben met Adolf Hitler erop, dan lees ik dat en dan denk ik, wat, hoe kan dat nou, hoe dom zijn al die mensen daar, ik bedoel, een taart, met Adolf Hitler erop geschreven, en dan denk ik, iedereen die niet inziet dat een taart met Adolf Hitler erop een volk niet veroordeeld tot de prijs voor het domste volk van de wereld, die is gewoon zelf net zo dom als alle Amerikanen met hun Hitler taarten. Zo.


Nou, de amerikanen die ik ben tegengekomen waren toch wel bovengemiddeld dom. En vooral omdat ze niets van de wereld weten. (kan wezen dat ik alleen de domsten heb ontmoet natuurlijk...).


Boeiender


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-12-2008 15:01 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 16 december 2008 14:59 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja, inderdaad, ik was een keer in Amerika, overal mensen met hakenkruisen en obscene nazistische namen. Gelukkig hebben we hier helemaal geen mensen die sympathiseren met Hitler, stel je voor, poeh he, maar gelukkig laat de media zien hoe Amerikanen daadwerkelijk zijn, en hoe dom wel niet, en hoe ze taarten willen hebben met Adolf Hitler erop, dan lees ik dat en dan denk ik, wat, hoe kan dat nou, hoe dom zijn al die mensen daar, ik bedoel, een taart, met Adolf Hitler erop geschreven, en dan denk ik, iedereen die niet inziet dat een taart met Adolf Hitler erop een volk niet veroordeeld tot de prijs voor het domste volk van de wereld, die is gewoon zelf net zo dom als alle Amerikanen met hun Hitler taarten. Zo.


:') !


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-12-2008 15:02 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 16 december 2008 14:59 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja, inderdaad, ik was een keer in Amerika, overal mensen met hakenkruisen en obscene nazistische namen. Gelukkig hebben we hier helemaal geen mensen die sympathiseren met Hitler, stel je voor, poeh he, maar gelukkig laat de media zien hoe Amerikanen daadwerkelijk zijn, en hoe dom wel niet, en hoe ze taarten willen hebben met Adolf Hitler erop, dan lees ik dat en dan denk ik, wat, hoe kan dat nou, hoe dom zijn al die mensen daar, ik bedoel, een taart, met Adolf Hitler erop geschreven, en dan denk ik, iedereen die niet inziet dat een taart met Adolf Hitler erop een volk niet veroordeeld tot de prijs voor het domste volk van de wereld, die is gewoon zelf net zo dom als alle Amerikanen met hun Hitler taarten. Zo.


Post van het jaar.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2008 15:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 december 2008 15:01 schreef MR. N het volgende:
Nou, de amerikanen die ik ben tegengekomen waren toch wel bovengemiddeld dom. En vooral omdat ze niets van de wereld weten. (kan wezen dat ik alleen de domsten heb ontmoet natuurlijk...).


Aan de andere kant is amerika op wetenschappelijk gebied behoorlijk groot. (veel europese landen hebben vaak wat meer gepubliceerde artikelen per hoofd van de bevoking, maar dat is vaak ook omdat ze maar weinig kans op grote industrie hebben)

Ik heb wel het idee dat de gemiddelde amerikaan toch niet zo'n bijster goede algemene kennis heeft en wel een redelijk superioriteits gevoel heeft ontwikkeld , maarja in Nederland is het ook niet altijd zo ontwikkeld.

Je kan alleen niet met je hitler taartje een hele bevolkingsgroep bestempelen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2008 15:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 december 2008 15:09 schreef ElitE het volgende:
Aan de andere kant is amerika op wetenschappelijk gebied behoorlijk groot. (veel europese landen hebben vaak wat meer gepubliceerde artikelen per hoofd van de bevoking, maar dat is vaak ook omdat ze maar weinig kans op grote industrie hebben)

Ik heb wel het idee dat de gemiddelde amerikaan toch niet zo'n bijster goede algemene kennis heeft en wel een redelijk superioriteits gevoel heeft ontwikkeld , maarja in Nederland is het ook niet altijd zo ontwikkeld.

Je kan alleen niet met je hitler taartje een hele bevolkingsgroep bestempelen.



Oh, daar heb je gelijk aan, maar de stuitende ontwetendheid vond ik nogal opvallend.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2008 15:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 december 2008 15:11 schreef MR. N het volgende:
Oh, daar heb je gelijk aan, maar de stuitende ontwetendheid vond ik nogal opvallend.


jah ik moet nog maar een keertje naar amerika om het met mn eigen ogen te zien, maarja dan mag je wel erg lang gaan en een behoorlijke reis nemen. Maar ondanks hun waarschijnlijke domheid hebben ze nog wel behoorlijke vrijheden. Voornamelijk omdat het nog maar een jong landje is, met niet zo erg veel bewoners per KM2.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-12-2008 15:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 december 2008 15:15 schreef ElitE het volgende:
jah ik moet nog maar een keertje naar amerika om het met mn eigen ogen te zien, maarja dan mag je wel erg lang gaan en een behoorlijke reis nemen. Maar ondanks hun waarschijnlijke domheid hebben ze nog wel behoorlijke vrijheden. Voornamelijk omdat het nog maar een jong landje is, met niet zo erg veel bewoners per KM2.
Hmmm... Vooral dat laatste kan je niet zo zwart/wit stellen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen