IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-11-2008 12:40 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 14 november 2008 22:11 schreef De Tegenpartij het volgende:
Rotzak komt uit volendam, ja?


Groningen,hiv...


LOL


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-11-2008 13:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 november 2008 12:37 schreef attila_de_hun het volgende:
Africa

Jacht op albino's in Afrika

De voorbije week zijn in het westen van Tanzania twee moeders aangevallen door bendes die op zoek waren naar hun albinokinderen. Nadat de met machetes bewapende mannen de kinderen niet konden vinden, gingen ze de moeders te lijf.

Door hun opmerkelijke uiterlijke kenmerken zijn albino's 'gegeerd wild' in grote delen van zuidelijk Afrika. Traditionele medicijnmannen zouden drankjes en geneesmiddelen maken van de handen, benen, haren en het bloed van albino's. Er wordt vaak gedacht dat de lichamen van albino's bovennatuurlijke krachten bezitten. Zo geloven sommigen in Zimbabwe dat seks met een albinovrouw een geneesmiddel is tegen HIV-besmetting.

Albinisme is een erfelijk overdraagbare aandoening die in Afrika relatief vaak voorkomt. Albino's zijn te herkennen aan het gebrek aan melanine (pigment) in de huid, de haren en de ogen. Het is een aandoening die alle mensenrassen treft, ook het zwarte.

Sinds maart zijn al dertig albino's, waaronder ook kinderen, in Tanzania gedood. Onlangs werd er nog een Tanzaniaanse man gearresteerd omdat hij geprobeerd had zijn albinovrouw voor drieduizend dollar te verkopen aan Congolese handelaars



zou pas echt bizar zijn als het ook echt werkte


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-11-2008 14:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 november 2008 12:37 schreef attila_de_hun het volgende:
'gegeerd wild'

Is dat Vlaams voor "van versnellingen voorzien"?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


SQT
Usericon van SQT
Posted 15-11-2008 14:15 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Nee, dat is een verwijzing naar de coupe van een bepaalde Nederlandse politicus.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-11-2008 20:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 november 2008 14:15 schreef SQT het volgende:
Nee, dat is een verwijzing naar de coupe van een bepaalde Nederlandse politicus.

Ach natuurlijk. Gelukkig niet van die Hollandstalige zanger die er zo van houdt dus.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-11-2008 10:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
De Duitse parlementariër Lutz Heilmann heeft per kort geding de homepage van de Duitstalige versie van Wikipedia laten afsluiten.

Heilmann werkte ten tijde van de communistische DDR voor de geheime dienst en heeft na de val van de Berlijnse Muur geprobeerd dat te verbergen, aldus de vermelding in Wikipedia. Het Bondsdaglid van de partij Die Linke vindt die publicatie 'illegaal'. De advocaat van de Duitse Wikipedia-vereniging daarentegen vindt het "buiten proportie" om daarom de hele internetencyclopedie te laten afsluiten, melden Duitse media. Via een omweg over de Amerikaanse homepage van Wikipedia is de gewraakte informatie trouwens nog wel toegankelijk in Duitsland.

[SN]

Dus.

*iets met communisme en het verdraaien van de waarheid*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-11-2008 11:16 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

anders doe je even moeilijk als je het moeilijk hebt.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-11-2008 11:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Bovendien, als het toch zo is weet nu iedereen het wel. Mooie sufkees dat ie is.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2008 11:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Toevallig heb ik voor dit verschijnsel laatst wat mooie termen gehoord. Onder andere blowback en het Streisand effect.

http://en.wikipedia.org/wiki/Streisand_effect
http://en.wikipedia.org/wiki/Blowback_(intelligence)

Kort gezegd kun je op internet beter je bek houden als je het ergens niet mee eens bent, het wordt toch alleen maar opgeblazen als mensen door hebben dat je iets wil verhullen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2008 8:04 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Dementerenden in bejaardenhuizen krijgen slechte zorg. Er is veel te weinig personeel om de mensen een fatsoenlijke oude dag te geven.

'Onverantwoorde bezuinigingen op de werkvloer leiden tot misstanden, waar cliënten de dupe van zijn', zeggen drie Twentse vrouwen, werkzaam bij Livio en Trivium Meulenbelt Zorg tegen de krant Tubantia.

Ze luiden de noodklok over de beperkte zorg die ze kunnen bieden en de vele situaties dat 'het bijna mis gaat' omdat ze soms als enige de zorg dragen voor een grote groep demente bejaarden.

De AbvaKabo zegt dergelijke noodkreten veelvuldig te horen en stelt dat de misstanden het gevolg zijn van 'onverantwoorde keuzes van raden van bestuur'. Bondsbestuurder Jan Kramer: " Wij hebben hele lijsten van misstanden, van onvoldoende personeel op de afdelingen tot onvoldoende gekwalificeerd personeel."


En vervolgens

quote:
Jaarlijks is twee miljard euro beschikbaar om jongeren in justitiële jeugdinrichtingen of binnen de jeugdzorg te behandelen, maar het is nauwelijks bekend of dergelijke behandelingen enig effect hebben.

Ook lukt het niet om criminele jongeren langer op het rechte pad te houden.
Dat stellen de hoogleraren Jan Willem Veerman en Andries Korebrits in Trouw.

Volgens Veerman is van minder dan een op de tien behandelingen bekend of ze succesvol zijn. &#8222;Van medici zouden we dat niet accepteren&#8221;, zegt hij.

Korebrits wil jongeren en hun families genetisch onderzoeken, om vast te stellen of er een genetisch bepaald element in crimineel gedrag zit.

[SN]

Bedankt ouwe mensen voor het opbouwen van van alles. Nu stoppen we jullie weg in een oud muffig hok waar we jullie aan bed vastbinden en geven we geld uit aan lui die zorgvuldig kapotmaken waar jullie zo hard voor hebben gewerkt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2008 8:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vroegah werd er helemaal niet voor odueren gezorgd, als je geen of weinig kinderen had was je compleet de sjaak ..

Daarnaast zou ik wel eens de cijfers over jeugdcriminaliteit willen zien van de afgelopen eeuw.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2008 8:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 november 2008 8:25 schreef Jenje het volgende:
Vroegah werd er helemaal niet voor odueren gezorgd, als je geen of weinig kinderen had was je compleet de sjaak ..

Daarnaast zou ik wel eens de cijfers over jeugdcriminaliteit willen zien van de afgelopen eeuw.
Daar heb je gelukkig je hele leven AOW voor betaald.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2008 8:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja, dat is niet anders. Ook jij betaald AOW en ik verwacht ook neit dat je dat terug ziet.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-11-2008 8:39 by M. Profiel van M.

Je betaalt AOW voor de huidige 65+-ers, het is geen spaarpot zoals bv. een pensioen.

Je deelt de totale huidige uitkeringssom elk jaar door het aantal mensen dat werkt en voilà, daar heb je de AOW-premie.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-11-2008 9:55 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 12 november 2008 17:33 schreef ElitE het volgende:
Jorritsma: verbied contant geld in supermarkt

In de strijd tegen de overvallen op supermarkten in Flevoland, denkt de burgemeester van Almere, Annemarie Jorritsma, dé oplossing te hebben gevonden. Contant geld moet niet langer worden toegestaan in supermarkten.

"Als er geen contant geld meer in de kassalades zit, wordt overvallen zinloos", aldus Jorritsma. De provincie Flevoland wordt de laatste tijd regelmatig opgeschrikt door weer een overval op een supermarkt. Sinds augustus dit jaar was het al meer dan veertig keer raak, waarvan 22 keer in Almere.

Jorritsma legt het plan overmorgen voor aan de supermarkten in Almere en aan het Platform Detailhandel Nederland.

Hehe vanmorgen las ik nog op het NS station dat er een grote landelijke pin storing was, leuk als de electriciteit uitvalt, heb je het koud én heb je honger
tering zeg... net of dat wat oplost.. dan overval je toch lekker de bakker en de slager ipv de supermarkt. Levert wel minder op, maar die lui stoppen heus niet met overvallen door dit verbod in 1 sector.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 17-11-2008 12:03 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 17 november 2008 9:55 schreef Cadaveria het volgende:
tering zeg... net of dat wat oplost.. dan overval je toch lekker de bakker en de slager ipv de supermarkt. Levert wel minder op, maar die lui stoppen heus niet met overvallen door dit verbod in 1 sector.


Tis ook de wereld omdraaien. Je pakt het gevolg aan en niet de oorzaak. Eigenlijk wel een typisch Nl actie.


Een kleine snol zit zo vol.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2008 12:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 november 2008 12:03 schreef SkinPeeleR het volgende:
Tis ook de wereld omdraaien. Je pakt het gevolg aan en niet de oorzaak.

Dat geldt evengoed voor boeven oppakken...
quote:
Eigenlijk wel een typisch Nl actie.

Huilie.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-11-2008 12:08 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

RAPE


LOL


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2008 12:52 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 november 2008 8:39 schreef M. het volgende:
Je betaalt AOW voor de huidige 65+-ers, het is geen spaarpot zoals bv. een pensioen.

Je deelt de totale huidige uitkeringssom elk jaar door het aantal mensen dat werkt en voilà, daar heb je de AOW-premie.
Dan herinner ik me dat verkeerd. Ik meende me te herinneren dat ik ooit, vroeger, geleerd had dat je AOW wél gezien moet worden als een soort spaarpot.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2008 12:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar, dat maakt het er niet minder wrang op ...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2008 13:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 november 2008 12:56 schreef Jenje het volgende:
Maar, dat maakt het er niet minder wrang op ...
Klopt, helemaal als je verder ziet hoeveel geld er aan kans- en nutteloze dingen wordt uitgegeven.
Conclusie: onze bejaarden zijn minder dan nutteloos. Wow.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2008 13:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

MAAR
Vogelaar is nu al weg ...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2008 13:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-11-2008 13:18 by M. Profiel van M.

quote:
Op 17 november 2008 12:52 schreef Greycloak het volgende:
Dan herinner ik me dat verkeerd. Ik meende me te herinneren dat ik ooit, vroeger, geleerd had dat je AOW wél gezien moet worden als een soort spaarpot.

Nope, de AOW wordt gefinancierd volgens het omslagstelsel. Daarmee wordt bedoeld dat elk jaar gekeken wordt naar de totale som uitkeringen die betaald moet worden. Die som wordt dan gelijk omgeslagen over de hoofden van de beroepsbevolking. De te betalen premie kan dus elk jaar fluctueren. Als het aantal bejaarden toeneemt tov het aantal werkenden, gaan die werkenden dus meer premie betalen.

O ja, BRON bijvoorbeeld: http://www.svb.nl/internet/nl/kennisbank/cijfers/financiering/index.jsp

Ten eerste betekent dit dus dat de hoogte van jouw AOW-uitkering, tegen de tijd dat je 65 wordt, niet gegarandeerd is. Je krijgt wel *recht* op een uitkering (2% van de totale uitkering voor elk jaar vanaf je 15e dat je ingezetene bent geweest in NL) maar hoe hoog die uiteindelijk wordt, is afwachten. Je bouwt dus wel een recht op, maar geen spaarpot (vandaar waarschijnlijk de verwarring).

Ten tweede roept het vragen op over de haalbaarheid van dit stelsel als de vergrijzing echt toeslaat. De AOW is immers een levenslange uitkering en als al die babyboomers 90+ worden is dat een flinke premielast voor de beroepsbevolking.

Haal anders eens de Kleine Gids, nooit verkeerd om in huis te hebben.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-11-2008 13:26 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 17 november 2008 13:09 schreef ZelThoR het volgende:





Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen