IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-06-2017 1:21 by Snaack Profiel van Snaack

Nope, het was enorm random, geen enkel raakvlak met mijn leven. Jammer joh.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 25-06-2017 1:29 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

gelukkig weet ik beter.


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 25-06-2017 1:30 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Maar laten we het maar weer over autos hebben. Welke rijd je zelf ?


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-06-2017 1:35 by Snaack Profiel van Snaack

Gast. Echt. Ik weet niet wie jij denkt dat ik ben maar dat ben ik niet. End of story.

En als je wat terug bladert kun je zien waar ik in rij. Maar het korte verhaal is een Alfa 159 voor dagelijks gebruik en een BMW M3 cabrio voor de fun.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 25-06-2017 1:37 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Nice, nice. ik heb tegenwoordig een twee wieler maar dat is geen ding waar jij het over had Edit woon jij in West trouwens ?

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 25-06-2017 1:37]


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-06-2017 1:41 by Snaack Profiel van Snaack

Nope.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 25-06-2017 1:43 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Ahhh.PB loos forum ik haat dat. Kom je dr wel eens ?


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-06-2017 1:53 by Snaack Profiel van Snaack

Zelden tot nooit.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 25-06-2017 1:55 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Laat maar zitten dan. Meende je wel eens voorbij hebben te zien schuiven daar.


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-06-2017 9:37 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 juni 2017 22:54 schreef BenKnuckles het volgende:
Oh neen, dat bedoelde ik dus niet zo Ik doelde niet op Fusions verhaal, eerder eigen ervaringen dat ik er met de ene wagen wat meer vertrouwen in heb dan met de andere om dan "creatief in te voegen".


Als j vroeg genoeg begint te kijken kun je daar met welk voertuig wat snelwegtoereikend is behoorlijk goed op inspelen. Dus niet 10m voor het einde van de invoegstrook die nek pas in beweging zetten.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-06-2017 9:39 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 juni 2017 23:59 schreef F.Jacobse het volgende:
Ja, als je slinks schakelt, dan issie best pittig. Zeker voor zo'n klein motortje. Maar de meeste aygo rijders zijn of vrouw of nog veel ouder dan mij.




quote:
Op 25 juni 2017 0:04 schreef bastianus het volgende:
Nóg ouder?


Ok, buiksmurf rijdt dus ook een aygo.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-06-2017 20:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

De Trans Am gisteren verkocht. Rationele keus voor meer ruimte in de schuur, de toekomstige motor en wellicht op termijn iets kleiners (Renault 4CV / Morris Minor, zulke dingen) zoeken waar we wel met z'n drieën in passen. Even kut maar de knoop was een paar maanden terug al doorgehakt. Het was euk maar ging steeds meer in de weg staan.


Je moeder.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 26-06-2017 2:37 by Buiksmurf Profiel van Buiksmurf

quote:
Op 25 juni 2017 9:39 schreef Natural Disaster het volgende:
Ok, buiksmurf rijdt dus ook een aygo.


Nee. Ik rijd slechts een fiets, want zelfs een aygo is te duur voor me.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2017 12:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Heb een Renault master 2.2 uit 2002 gekocht van de week. Rijd verrassend lekker en zelfs erg krachtig. Maar nu twee keer gehad dat opeens na een uurtje snelweg met iets meer belading (zeg 300 kg) opeens de kracht volledig wegvalt alsof de turbo niet meer inkickt. Ik reed zelf maar 70 maximaal op de snelweg. maar na een halfuurtje trok het bij en ree hij weer normaal.
Naar mijn idee als autoleek met korte zoektocht is het een vieze turbo, (heeft hiervoor eigenlijk alleen korte ritjes gemaakt en veel stilgestaan)

Hopelijk valt alles onder garantie enzo. heb 3 maanden bovag garantie op versnelling en motor. Maarja valt een turbo dan onder motor of net niet?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-06-2017 12:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 juni 2017 12:24 schreef ElitE het volgende:
Heb een Renault master 2.2 uit 2002 gekocht van de week. Rijd verrassend lekker en zelfs erg krachtig. Maar nu twee keer gehad dat opeens na een uurtje snelweg met iets meer belading (zeg 300 kg) opeens de kracht volledig wegvalt alsof de turbo niet meer inkickt. Ik reed zelf maar 70 maximaal op de snelweg. maar na een halfuurtje trok het bij en ree hij weer normaal.
Naar mijn idee als autoleek met korte zoektocht is het een vieze turbo, (heeft hiervoor eigenlijk alleen korte ritjes gemaakt en veel stilgestaan)

Hopelijk valt alles onder garantie enzo. heb 3 maanden bovag garantie op versnelling en motor. Maarja valt een turbo dan onder motor of net niet?
Volgens mij valt dat gewoon onder Bovag-garantie. Alleen als je rare dingen hebt uitgehaald met de auto vervalt die, maar volgens mij moet je gewoon met belading kunnen rijden.
Ik heb zelf ook ooit gehad dat de auto de noodprocedure inschakelt. Dan is er iets met het elektrisch systeem waarvan de auto signaal krijgt, en dan rijdt hij ineens zonder tractiecontrole en andere hulpfratsen. Kreeg je geen signaal van het elektronische systeem, de katalysator of de tractiecontrole op het dashboard?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2017 12:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 juni 2017 12:49 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij valt dat gewoon onder Bovag-garantie. Alleen als je rare dingen hebt uitgehaald met de auto vervalt die, maar volgens mij moet je gewoon met belading kunnen rijden.
Ik heb zelf ook ooit gehad dat de auto de noodprocedure inschakelt. Dan is er iets met het elektrisch systeem waarvan de auto signaal krijgt, en dan rijdt hij ineens zonder tractiecontrole en andere hulpfratsen. Kreeg je geen signaal van het elektronische systeem, de katalysator of de tractiecontrole op het dashboard?


nee, maar dat controle paneel is ook bijzonder weinig uitgebouwd voor bouwjaar 2002. Nouja de garage wil hem wel even uitlezen.

Deze auto was al 6 jaar bij deze garage onder de hoede, dus ze hebben de geschiedenis, nu wordt de roetfiltervermoed. iets met roet is het hoogstwaarschijnlijk. (hij heeft hiervoor afgelopen 6 jaar alleen maar kleine ritjes gereden.)

Edit: we hebben gisteren wel een zooitje spullen gekocht om hem als camper in te richten

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-06-2017 13:01]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-06-2017 18:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Hoe rijdt zo'n Skoda Octavia (break) eigenlijk? Is het echt zoals VW, maar dan goedkoper? Hoor er veel goede dingen over.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-06-2017 18:39 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Rijdt prima, als je met een VW kunt leven kun je dat ook met een Skoda. Laatste generatie Octavia heb ik nog niet mee gereden maar ik durf de gok wel aan: vrij stevig geveerd maar slapjes gedempt, eenmaal over de grens ben je de Earl of Understeer maar daar kom je toch nooit omdat het ESP je daar redelijk subtiel weg weet te houden, goede stoelen, meer waar voor je geld dan in een vergelijkbare VW. En een bak ruimte waar je U en Gij tegen zegt. Het ding is wel flink opgelelijkt met de meest recente facelift maar ook hier geldt: als je er in zit, zie je hem niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 27-06-2017 19:02]



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2017 18:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Haha jij moet echt een eigen autoprogramma, daar zou ik zelfs ook naar kijken

Mag ik uw oordeel van de Renault master? als een mes door de kruidenboter of als een escargot over een droge baguette?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-06-2017 21:50 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Roetfilterproblemen gaan typisch wel gepaard met een motorstoringslampje, maar God weet wat er allemaal aan die bus versleuteld is in 15 jaar tijd. Wegvallend vermogen kan van alles zijn, aar ik zou vooral ook de turboslangen eens goed controleren.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2017 22:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 juni 2017 21:50 schreef Negatieveling het volgende:
Roetfilterproblemen gaan typisch wel gepaard met een motorstoringslampje, maar God weet wat er allemaal aan die bus versleuteld is in 15 jaar tijd. Wegvallend vermogen kan van alles zijn, aar ik zou vooral ook de turboslangen eens goed controleren.


Ah ja. Ik bedoelde als auto model in zn algemeenheid.

Maar ook bedankt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2017 22:55 by XXL Profiel van XXL

Misschien is het nuttig om ook even een eventuele EGR te checken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-06-2017 22:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Debri in de sidepods?

Schijnt een Renault kwaal te zijn.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-06-2017 23:14 by bastianus Profiel van bastianus

Bij onze bak worden nu de dieselinjectoren vervangen. Duur grapje, maar gelukkig nog onder de Bovag-garantie. Nu moet ik van alles op de fiets doen, straks val ik nog af ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-06-2017 6:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Je kan steunwieltjes gebruiken, dat helpt daar wat tegen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen