IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-10-2017 13:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 23 oktober 2017 13:14 schreef bokkie666 het volgende:
Deze is toch twee keer zo kort als een Insignia? Dan heb je toch sneller een parkeerplaats.

Dat is voor mij het enige praktische aan die wagens. Hoewel het nu weer fijn cruisen/crossen wordt als Bart en ik nog eens in het noorden van Nederland moeten zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2017 14:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 oktober 2017 11:11 schreef Fusion het volgende:
Yup. Te weinig slaap en over zo'n irritant, fel geel ehm... drempelblokding gereden en toen ik met mijn linkerachterwiel er weer af reed hoorde ik KLOENK! en was dit t resultaat. Balen. Kost zeker een 300 EUR schat ik (het is zo'n speciale spikkeltjes lak die in 3 lagen moet) om te laten repareren. Dus lama ff zitten voorlopig.
Ik polijst en lak dat soort shizzle gewoon zelf. Scheelt een hoop monnies.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2017 14:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 oktober 2017 13:15 schreef Negatieveling het volgende:
Saxo VTS/106GTi (of Rallye

Ik vond dat een lastige auto, heb er ook eentje gehad. Mijn niet onknappe vrouwelijke collega zei dan altijd 's morgens: "Ik weet altijd meteen dat jij er bent als ik die Saxo zie." Zodoende bleef ik maar twijfelen of ik wel een broek aanhad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2017 14:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 oktober 2017 13:36 schreef BenKnuckles het volgende:
Dat is voor mij het enige praktische aan die wagens. Hoewel het nu weer fijn cruisen/crossen wordt als Bart en ik nog eens in het noorden van Nederland moeten zijn.


ik ben al aan het sparen voor boetes


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-10-2017 15:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 oktober 2017 14:01 schreef bastianus het volgende:
Ik polijst en lak dat soort shizzle gewoon zelf. Scheelt een hoop monnies.


ik heb er zelf gewoon lak aan, scheelt een hoop worries.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 16:02 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 23 oktober 2017 11:19 schreef Hypnos het volgende:


mijn nieuwe bedrijfswagentje. Mocht kiezen van de vrouw dus ik doe dat dan ook. Moest Opel zijn, dus de Adam Rocks S , 17" velgen, open dak, sportinrichting, alle opties erin gegooid.



150 paardjes in een pocket rocket
vliegt uit de startblokken


http://nl.opel.be/onze-modellen/showroom/personenwagens/adam-rocks-s/index.html


voor thuis kijken we wel voor een zeszitter met de kindjes



Doe je voorzichtig in de omgeving van Gent. Er gaat in die regionen wel eens iets mis las ik recent.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 16:03 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 23 oktober 2017 11:21 schreef bokkie666 het volgende:
Krijg je daar een petje bij?


Een transgenderoperatie.




Disclaimer: ik heb niks tegen transgenders, laat dat bij deze duidelijk zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 23-10-2017 16:04]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 16:08 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 23 oktober 2017 13:15 schreef Negatieveling het volgende:
Zelf ben ik echt wel liefhebber van een fijne compacte hot hatch, maar dan wel een echte hete en geen lauwe. Saxo VTS/106GTi (of Rallye!), Twingo RS133 (I shit you not), dat werk. Auto's met een 'losse' achterkant en een ESP dat er helemaal niet is of echt UIT kan voor het ouderwetse 'oh fuck'-gevoel van de almachtige 205GTi, amper vering en geluidsdemping en vooral zonder aanstootgevende zaken als tweekleurige carrosserieën, hip bedoelde chroomlijstjes, elektrisch verstelbare Recaro's met stoelverwarming, 'custom' startnummer- en finishvlagstickers uit de on-line configurator en Apple Carplay of andere nonsens. Zoiets wordt tegenwoordig niet meer gebouwd. Zonde.



Als je er al aan kan komen dan lijkt me de 205 T16 nog net een tandje leuker. Maar ja, recent is er eentje verkocht voor rond de 2 ton.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-10-2017 16:21 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Dat is natuurlijk weer iets heel anders. Heeft net zo veel met een 205 GTi te maken als Clio RS met een Clio V6.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 23-10-2017 18:22]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2017 16:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 oktober 2017 16:02 schreef Natural Disaster het volgende:
Doe je voorzichtig in de omgeving van Gent. Er gaat in die regionen wel eens iets mis las ik recent.


Niet mijn schuld dat die wegracisten gewond raken bij hun slakkengangetjesprotestmarsen


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 23-10-2017 20:24 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 23 oktober 2017 16:21 schreef Negatieveling het volgende:
Dat is natuurlijk weer iets heel anders. Heeft net zo veel met een 205 GTi te maken als Clio RS met een Clio V6.


De logica in het vergelijken van een rallyauto met een standaard productiemodel ontgaat mij ook enigszins. Verschrikkelijk lelijk ding ook zo'n T16, goed voorbeeld hoe je het originele ontwerp volledig kunt verkrachten.

Eén van mij eerste auto's was een 205 GTI trouwens, de 1.9 versie uiteraard, zwart en onverprutst. Veel lol mee gehad


... hoe de hazen lopen ...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-10-2017 21:00 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ze zijn bij Aston Martin de weg kwijt, wat lelijk.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-10-2017 21:39 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 23 oktober 2017 20:24 schreef faalhaas het volgende:
De logica in het vergelijken van een rallyauto met een standaard productiemodel ontgaat mij ook enigszins. Verschrikkelijk lelijk ding ook zo'n T16, goed voorbeeld hoe je het originele ontwerp volledig kunt verkrachten.

Eén van mij eerste auto's was een 205 GTI trouwens, de 1.9 versie uiteraard, zwart en onverprutst. Veel lol mee gehad


Uit de categorie 'had je nooit weg moeten doen'. Supergave autootjes. Gaver nog, want lelijker en obscuurder, was de 309 GTi16 zonder kat. 160 ponies op zo'n 900 kilo. Ik ben eigenlijk niet van de WWD maar als ik er zo eentje in het blauw metallic (Miami Blue?) tegenkom in unverbastelde Originalzustand voor normaal geld komt-ie in de vloot.



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 23-10-2017 22:02]



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 23-10-2017 22:08 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 23 oktober 2017 21:39 schreef Negatieveling het volgende:
Uit de categorie 'had je nooit weg moeten doen'.


Ja man, eeuwig zonde. Daarna nog een tijdje in een Charade GTI 1.6 rondgekacheld. Pfff wat miste ik mijn Peugeootje toen zeg..

quote:
Op 23 oktober 2017 21:39 schreef Negatieveling het volgende:
Gaver nog, want lelijker en obscuurder, was de 309 GTi 16v zonder kat. 160 ponies op zo'n 900 kilo. Ik ben eigenlijk niet van de WWD maar als ik er zo eentje in het blauw metallic (Miami Blue?) tegenkom in unverbastelde Originalzustand voor normaal geld komt-ie in de vloot.


Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat je die ook in GTI uitvoering had.

Kom nu net deze tegen voor € 5.950,-

http://www.garagecats.nl/peugeot-dealer/friesland/peugeot/309/19-gti-16/occ2565923-3ab7c042#voorraad

edit: lama, dat ding is niet bepaald origineel meer


[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 23-10-2017 22:09]


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-10-2017 22:17 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Trackdaybarrel heb ik al, RWD en wel - dus deze GTI16 is af.

Ach, zo veel leuke auto's, zo weinig plek. Misschien moet ik een permanente 'wisselplek' gaan inrichten voor echt leuke WWD-trapdoosjes, gewoon om ze gehad te hebben. Vooral Frankrijk heeft gegrossierd in toppertjes in dat genre.


EDIT:
quote:
Op 23 oktober 2017 13:29 schreef Hypnos het volgende:
Enorme lijst treurnis met als absoluut dieptepunt

"Zichtbaar sportief uitlaatsierstuk"



Grote goden, wat een farce.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 23-10-2017 22:24]



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 23-10-2017 22:41 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 23 oktober 2017 22:17 schreef Negatieveling het volgende:
Vooral Frankrijk heeft gegrossierd in toppertjes in dat genre.


Zeker. Maat van me had toen dit speeltje:





[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 23-10-2017 22:44]


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-10-2017 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 oktober 2017 22:17 schreef Negatieveling het volgende:



EDIT:


Grote goden, wat een farce.


nu nog zo een CB-antenne


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-10-2017 13:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

En hangt er dan effectief bedrijfsreclame aan? Ga je vaak naar klanten?

Al die vragen die door m’n hoofd spoken nu.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-10-2017 14:25 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 16 oktober 2017 11:54 schreef Snaack het volgende:
Ik ga een proefrit in de Alfa Stelvio maken. Ik wil namelijk toch wel graag weer een SUV als daily commuter en ik vind dit echt een enorm mooie auto.

http://www.alfaromeo.nl/stelvio/first-edition#_

Zelfs Top Gear is er enthousiast over.

https://www.topgear.com/car-reviews/alfa-romeo/stelvio

Wordt vervolgd.


Mijn God. Deze auto is als je bloedmooie doch jaloerse en praatzieke ex. Ze wil constant aandacht.

Super nerveus rijgedrag. Hele irritante gasreactie. Afremmen ging gepaard met enorme klappen van de automaat. Vond het doodvermoeiend om in te rijden.

Verder: in dynamic vond ik hem niet hard genoeg, in normal niet comfi genoeg.

Ik gleed inderdaad alle kanten op in die te ruime stoelen.

Dus. Gaat hem niet worden. Gelukkig zijn proefritten daar voor uitgevonden.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-10-2017 14:53 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Told you so... Maar even serieus, ik snap vooral die hypernerveuze stuurrespons niet. Er is ook geen manier om dat een tandje minder te zetten, terwijl dat prima zou kunnen. Het voelt namelijk aan als een elektrisch bekrachtigde installatie en het enige voordeel daarvan is nu net dat je er oneindig veel parametersets op kunt flashen. In dit geval heeft Alfa Romeo dus feitelijk de nadelen van een elektrische en hydraulische stuurbekrachtiging gecombineerd - ook een kunst natuurlijk! Een standje met een iets minder agressieve respons rond de middenstand op hogere snelheid zou al veel opgelost hebben, maar ja. Die agressieve gasrespons herken ik niet, maar jij reed de benzina toch? Ga dan binnenkort ook maar eens met die motor proberen. Dat het onderstel niet 'hard genoeg' en 'zacht genoeg' wordt is niet zo gek. De veren zijn de veren, alleen de dempersettings kun je aanpassen. Dus ja, dan weet je het wel. Moet je je voorstellen dat je dat je dat ding ook met 510pk kunt krijgen!

Bedenk ook dat je alleen nog zelf hebt gereden - hoe denk je dat het voor een passagier zou zijn!



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 24-10-2017 14:54]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-10-2017 15:41 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 oktober 2017 14:53 schreef Negatieveling het volgende:
Told you so... Maar even serieus, ik snap vooral die hypernerveuze stuurrespons niet. Er is ook geen manier om dat een tandje minder te zetten, terwijl dat prima zou kunnen. Het voelt namelijk aan als een elektrisch bekrachtigde installatie en het enige voordeel daarvan is nu net dat je er oneindig veel parametersets op kunt flashen. In dit geval heeft Alfa Romeo dus feitelijk de nadelen van een elektrische en hydraulische stuurbekrachtiging gecombineerd - ook een kunst natuurlijk!


Haha, precies! Ik heb een uur gereden en was dat al zat, op een langere rit ga je op een gegeven moment verder met een taxi man. Zo vermoeiend.

quote:
Die agressieve gasrespons herken ik niet, maar jij reed de benzina toch?


Yes, de 280pk First Edition. Ik had graag een iets mildere response curve gehad, dat was veel prettiger rijden geweest. Ook bij gas los blijft hij nog erg agressief hangen.

De rem vond ik dan weer te dood, je moest echt flink trappen om iets te voelen.

quote:
Moet je je voorstellen dat je dat je dat ding ook met 510pk kunt krijgen!


Dat is hard werken

quote:
Bedenk ook dat je alleen nog zelf hebt gereden - hoe denk je dat het voor een passagier zou zijn!


Mijn vrouw was ook mee (als passagier) en zij werd ook al gek van dat nerveuze.

Er zijn vast mensen die het te gek vinden rijden, maar ik niet.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-10-2017 16:00 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 24 oktober 2017 15:41 schreef Snaack het volgende:
Yes, de 280pk First Edition. Ik had graag een iets mildere response curve gehad, dat was veel prettiger rijden geweest. Ook bij gas los blijft hij nog erg agressief hangen.




Dat is een beetje een horkerige manier om een aandrijflijn snel en sportief aan te laten voelen. VAG is daarmee begonnen volgens mij. Domweg 80% can de gasklepopening programmeren bij 20% van de gaspedaalslag. Zeker bij redelijk hooggeladen turbomotoren is het een beetje een paardenmiddel om lag te camoufleren. Niet elegant, en als je dat dan toch wilt, maak het een aparte setting 'rijden als een debiel'



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-10-2017 17:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 oktober 2017 13:01 schreef BenKnuckles het volgende:
En hangt er dan effectief bedrijfsreclame aan? Ga je vaak naar klanten?

Al die vragen die door m’n hoofd spoken nu.


voorlopig nog niet, maar ik wil graag in italic op de zijkant in blokletters ABO... met zo van die streepjes erop laten zetten, zo retro als Atari



signature


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-10-2017 18:05 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 oktober 2017 16:00 schreef Negatieveling het volgende:
Dat is een beetje een horkerige manier om een aandrijflijn snel en sportief aan te laten voelen. VAG is daarmee begonnen volgens mij. Domweg 80% can de gasklepopening programmeren bij 20% van de gaspedaalslag. Zeker bij redelijk hooggeladen turbomotoren is het een beetje een paardenmiddel om lag te camoufleren. Niet elegant, en als je dat dan toch wilt, maak het een aparte setting 'rijden als een debiel'


Haha, juist. En precies zo voelde het gas ook aan.

Hij ging wel als de brandweer overigens, met die 8 traps automaat constant in het rood.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-11-2017 16:47 by faalhaas Profiel van faalhaas

Vieze vuile hoerenkangoo met je startmotor op een achterlijke, onmogelijke kankerplek


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen