IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina
TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 09-07-2017 0:21 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2017 22:50 schreef Natural Disaster het volgende:



Goeie Hipster bus


TUFKAM


Natural Disaster
Rule #6
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-07-2017 7:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2017 0:20 schreef Negatieveling het volgende:
Transporter T4 is het antwoord. Net wat handzamer dan een Transit of Trafic en in principe oerdegelijk. Wel gewild, dus relatief duur maar je komt er dus ook weer makkelijk van af. Onderdelen zijn niet duur, onderhoud eenvoudig. (Elektrisch bediende) Luxe is meestal afwezig en dat is goed, want wat er niet is gaat niet kapot. Mijd de 1.8 benzine (veel te zwak) en VR6 benzine (zeldzaam, en onmeunige kutmotor. Zeker om aan te sleutelen wat zeker zal moeten). Syncro-uitvoering (4x4) is kwetsbaar, automaatbakken beroven je van de zin om te leven. Indien diesel, dan de 2.5TDI of niks. Zorg dat er een tussenschot in zit, want anders verga je van de herrie.

Een tussenschot bij iets wat als krampeerwagen gebruikt wordt?

Kun je'm dan niet beter isoleren met oa 150 kilo bituummatten?


[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-07-2017 7:51]


Op 12 augustus 2016 15:14 schreef Onweerwolf het volgende: Blijft mooi, dit soort Internethelden die denken alles wel even te weten naar aanleiding van een paar posts op een forum. :')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-07-2017 22:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Wij waren op zoek naar een vw bus. Maar zijn toch gevallen voor Renault Master 2.2 diesel. Met maar 200000.

Met L1H2 dus kortste lengte en wel verhoogt. Dus hij is nu maar net iets langer dan de vw maar wel 1.90 stahoogte, dat is wel heel chill en praktischer dan een klapdak of polyester dak. In totaal 2.50 hoog dus pas in veel parkeergarages niet maar het valt mee.

Deze was nu inclusief extra beurt 3000 ex btw. In vergelijking met vw was er niet zoiets in die prijsklasse wat niet gigantisch afgeafgeragd was. Bovendien is dat stukkie groter dan de transporter en hoger zitten wel fijn. We houden hem nu nog voorlopig als bedrijfsbus. Maar hij is met wat platen en een los keukentje gelijk een camper. Binnen een paar uur met wat houten platen kutten ergens in een parkje hadden we al een slaapbare bus en zijn daar die nacht gebleven

Fijn ook wel dat hij zuinig rijdt met maar een krappe 10l /100km


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2017 Stichting ZwareMetalen