IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
Een bange beer is geen beer.
Usericon van Negatieveling
Posted 28-11-2017 21:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Startmotor vervangen is op bijna alle verkeerdwielaandrijvers best een beetje kudt. Verhoudingsgewijs valt een Kangoo dan nog wel mee.

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse!

Hypnos
Impaled Plusteken
Usericon van Hypnos
Posted 05-12-2017 17:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

neuk jullie haterz

dit is mijn nieuwe Playmobiel bedrijfswagen

BOMMETJEUH

Ik, woordenaar

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-12-2017 17:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Benieuwd wanneer je je eerste briefje van de flitsers krijgt.

Last.fm | Op 19 augustus 2016 9:14 schreef Harm's Way het volgende: Harm's Way

Hypnos
Impaled Plusteken
Usericon van Hypnos
Posted 05-12-2017 19:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

volgende week maandag vrees ik

Ik, woordenaar

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-12-2017 19:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

Tis net een hele dure Aygo.

ZO'N HEET HANGTABOE!

Negatieveling
Posted 05-12-2017 19:59 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Oei, dat valt bepaald niet mee in die kleur en op die wielen. Is toch ook een heel andere versie dan die je eerder had gepost, zo met die gekke ongespoten kunststof randen allemaal? Nou ja, als je er in zit, zie hem niet. Da's weer een voordeel.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-12-2017 20:01]

Hypnos
Impaled Plusteken
Usericon van Hypnos
Posted 05-12-2017 20:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het is vooral mat, de kunststofuitziende stukken. foto komt raar over

en de randen op de wielen zijn ook grijsaluminium. Is een speciaal effect. Je zou het moeten zien

nee echt,

de binnenkant is ook een behoorlijk apart, met een felblauwe onderste helft van het leder stuur en dito versnellingspook en zo ... jaja

schiet ook fijn in de toeren, 7500 met gemak

Ik, woordenaar

Negatieveling
Posted 05-12-2017 20:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ja, dat vinden motoren altijd lekker, vers uit de verpakking richting de begrenzer gejaagd worden.

Negatieveling
Posted 05-12-2017 20:56 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2017 20:37 schreef Hypnos het volgende:
Je zou het moeten zien

nee echt,

Liever niet.

Maar die zwarte Adam die je postte had die rare wielranden/kunststofdelen niet hoor. Welke kleur of finish ze ook hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-12-2017 20:57]

Natural Disaster
Rule #6
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-12-2017 21:02 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Een echte OWW mobiel.

Op 12 augustus 2016 15:14 schreef Onweerwolf het volgende: Blijft mooi, dit soort Internethelden die denken alles wel even te weten naar aanleiding van een paar posts op een forum. :')

Hypnos
Impaled Plusteken
Usericon van Hypnos
Posted 05-12-2017 21:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2017 20:54 schreef Negatieveling het volgende:
Ja, dat vinden motoren altijd lekker, vers uit de verpakking richting de begrenzer gejaagd worden.

hey, ik moet er maar drie jaar mij rijden, dan is het tijd voor een nieuwe. Meteen opmaken

Ik, woordenaar

Fusion
Chuck plays technical deathmetal while he sleeps
Usericon van Fusion
Posted 05-12-2017 21:32 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Sustainable attitude Hyp.

Één spiegelkap gejat in slechte buurt. Kosten: 120 ex btw want moet ook gespoten worden grmbl

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-12-2017 21:35 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2017 21:32 schreef Fusion het volgende:

Één spiegelkap gejat in slechte buurt.

Ik dacht 1 seconde dat je het zelf had gedaan.

ZO'N HEET HANGTABOE!

Negatieveling
Posted 05-12-2017 21:52 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2017 21:28 schreef Hypnos het volgende:
hey, ik moet er maar drie jaar mij rijden, dan is het tijd voor een nieuwe. Meteen opmaken

Kneuzenmentaliteit van mensen zonder verstand van of voeling met techniek. Dat er maar veel CEL-meldingen, turboschades en een hoog olieverbruik je deel mogen zijn.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-12-2017 22:04 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

Idd. Dat is toch zonde, Hyppie. Heb je helemaal geen band met een auto, niets?

edit. autoband, haha

[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 05-12-2017 22:05]

ZO'N HEET HANGTABOE!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-12-2017 22:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Maar nu even serieus, vraag ik als ware dubbellinkshandige mechanieker: waarvoor dient het inrijden van je auto? Hoe lang rijd je dan best rond aan welke maxima in aantal toeren, etc? Heb hard mijn best gedaan om mijn dieselwagen de eerste 5000km niet vaak hoger dan 3000 toeren te gooien en vaak zo laag mogelijk geschakeld, maar heb dus geen idee wat het precies van voordelen geeft. Je motor gaat langer mee dan?

Last.fm | Op 19 augustus 2016 9:14 schreef Harm's Way het volgende: Harm's Way

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-12-2017 22:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mij is in mijn chauffeurstijd verteld dat inrijden handig is voor gelijkmatig smeren van de motor en voor de zuigerveren. Hij draait dan soepeler blijkbaar en onderdelen zijn minder snel aan vervanging toe.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-12-2017 22:44]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 06-12-2017 2:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

[De inhoud van dit bericht is verwijderd door XXL op 06-12-2017 10:51]

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-12-2017 10:52]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Fusion
Usericon van Fusion
Posted 06-12-2017 8:38 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ja want die zijn ook van organisch materiaal gemaakt. Goe de uit leg

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-12-2017 8:51 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Op 16 november 2014 17:05 schreef Jan het volgende: Teringtief toch een eind op met je Jan.

XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 06-12-2017 9:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Anders gaat iemand die gelooft dat er op de 6e dag opeens mensen op deze wereld rondliepen even commentaar geven op mijn uitleg.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Fusion
Usericon van Fusion
Posted 06-12-2017 9:30 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 december 2017 9:09 schreef XXL het volgende:
Anders gaat iemand die gelooft dat er op de 6e dag opeens mensen op deze wereld rondliepen even commentaar geven op mijn uitleg.

Wat een zwaktebod. Je geeft gewoon geen uitleg op de gestelde vraag maar slechts een metafoor, zonder onderbouwing. Enneh, ik schat in dat ik meer van de evolutheorie weet dan jij en dus meer reden heb deze aan te hangen.

Hypnos
Impaled Plusteken
Usericon van Hypnos
Posted 06-12-2017 10:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2017 8:38 schreef Fusion het volgende:
Ja want die zijn ook van organisch materiaal gemaakt. Goe de uit leg

Dat idd, snappik ook niet

Ik, woordenaar

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-12-2017 13:27 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Wat ik ervan begrepen heb is dat inrijden tegenwoordig niet meer heel noodzakelijk is, maar dat dat vroeger was om onderdelen op elkaar in te laten “slijten”. Tegenwoordig wordt alles met dusdanige precisie gemaakt dat het niet meer zo extreem noodzakelijk is. Motor goed warm rijden en daarna gewoon rijden als altijd. Al werd me wel geadviseerd om de eerste paar honderd kilometer niet urenlang in hetzelfde toerental te rijden, maar verder moest ik zeker niet als een bejaarde gaan rijden. Gewoon af en toe eens doortrekken was absoluut niet erg.

Kan het helemaal mis hebben, maar dat vertelde mijn garagehouder mij bij de aankoop van mijn auto, 5 jaar geleden.

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-12-2017 13:42 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Kan evengoed in het 'Trouw'-topic geplaatst worden, al dat inrijden.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com