IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-03-2018 9:53 by bastianus Profiel van bastianus

Blikschade en financiële schade zijn te overzien. Moeilijker wordt het bij fysieke of vooral psychische schade door een ongeluk. Nu lijkt het me vooral vervelend. Sterkte Fusion.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-03-2018 11:17 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Thanks maar 'sterkte' niet nodig hoor. Is wel kut maar niemand gewond, dochtertje zat niet in de auto en de arme oude man voor me kalmeerde na een tijdje ook weer.


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-03-2018 14:06 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 21 maart 2018 9:47 schreef Fusion het volgende:
Ja ik had t ook kunnen voorkomen door meer met die omstandigheden rekening te houden. Correct. Het was niet mijn schuld, ook niet die kerel voor me, maar toch een beetje. Zeg maar.

Fuck you.

Sorry.




Iederen maakt wel eens een foutje. Zo lang het bij blikschade blijft is het vooral zuur en verder niks. Heb ook wel eens een momentje van zelfoverschatting gehad en een auto redelijk spectaculair naast de baan doen belanden.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-03-2018 15:40 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Wat doe jij ook alweer precies? Iets met auto's da's duidelijk, maar wat?


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-03-2018 9:50 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 maart 2018 18:18 schreef Negatieveling het volgende:
... want als er toch één land in de Westerse wereld een goede reputatie heeft op het gebied van bouwkwaliteit en productieprocessen is het wel de UK (BLMC iemand?).


True that.

Ik geloof verder wel dat ze hun productieproces en service beter op orde hebben dan Tesla. Die units worden soms ronduit slordig geassembleerd geleverd en op vervangingsonderdelen kun je maanden wachten.

Maar goed, ook de andere premium autofabrikanten laten met enige regelmaat steekjes vallen.

Wat te denken van de balansassen van slechte kwaliteit in Mercedes M272 motoren? Of de afbrekende swirl flaps in BMW dieselmotoren? Slordig

quote:

En:

"kerbed alloys with park assist"

Dat is natuurlijk gewoon goud.


LOL.

quote:
Alle gekheid op een stokje: ik hoop dat Jaguar niet de fout heeft gemaakt om te snel op de markt te komen met hun EV-SUV om maar de eerste te zijn. Dan ben je als vroege klant misschien best wel het bokje.


Ik ga het merken!

Maar, ik ben natuurlijk gekke Henkie niet, dus ik heb die auto vanzelfsprekend niet cash gekocht. Als ik geld wil verbranden kan ik dat beter letterlijk doen, dan krijg ik tenminste nog warme handen.

Ik neem hem in full operational lease, dus als er problemen zijn mag de dealer/ leasemij dat lekker oplossen. Wel zo prettig.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-03-2018 9:58 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 maart 2018 21:29 schreef Fusion het volgende:
Damn gewoon schade gereden vanavond. Gelukkig op weg naar kinderdagverblijf en niet op dr terugweg. Flinke klap nog. Relatief weinig schade, maar best wat krassen. Géén deuken. Was de schuld van een aso fietser waardoor oude man voor me plots vol op de remmen ging. En ik erop klapte. Zal weer véél duiten kosten. Teringzooi


Je had laatst ook al een paaltje gepakt toch?

Conclusie, je rijdt als een wijf.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-03-2018 10:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Dat is uitdagender.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-03-2018 10:50 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 22 maart 2018 9:58 schreef Snaack het volgende:
Je had laatst ook al een paaltje gepakt toch?

Conclusie, je rijdt als een wijf.
Is echt iets recents deze trend


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-04-2018 13:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Meninkjes over Hyundai? Meer bepaald i30 wagon of, waarom niet, i40 wagon?

In het geval ik zelf een wagen zou moeten kopen, lijkt zo'n i30 wagon Twist (net-niet-standaard) op benzine wel een goede optie. Tjokvol opties, lekker ruim, zou comfortabel moeten rijden, vijf jaar garantie en Hyundai lijkt zo veel te gooien met kortingen dat het goedkoper uitkomt dan de alternatieven uit die prijsklasse (lees: goedkope ruime breaks). Dan denk ik bvb aan een Fiat Tipo Wagon (lijkt wel goed, maar maat van me heeft geen supergoede ervaringen met Fiat), Skoda Fabia (is toch echt wel kleiner en Hyundai's optiepakket is iets interessanter) of Peugeot 308 sw (prijs loopt snel op). Renault Clio en Dacia Logan MCV houd ik buiten beschouwing.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 04-04-2018 13:52 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Mijn eerste auto was een Hyundai Sonata 2.0 uit 300 voor Christus. Top auto. Bang for buck.

Verder heb ik niets bij te dragen.


When your people matter, menstrual health matters


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 04-04-2018 15:06 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 4 april 2018 13:43 schreef BenKnuckles het volgende:
Meninkjes over Hyundai? Meer bepaald i30 wagon of, waarom niet, i40 wagon?

In het geval ik zelf een wagen zou moeten kopen, lijkt zo'n i30 wagon Twist (net-niet-standaard) op benzine wel een goede optie. Tjokvol opties, lekker ruim, zou comfortabel moeten rijden, vijf jaar garantie en Hyundai lijkt zo veel te gooien met kortingen dat het goedkoper uitkomt dan de alternatieven uit die prijsklasse (lees: goedkope ruime breaks). Dan denk ik bvb aan een Fiat Tipo Wagon (lijkt wel goed, maar maat van me heeft geen supergoede ervaringen met Fiat), Skoda Fabia (is toch echt wel kleiner en Hyundai's optiepakket is iets interessanter) of Peugeot 308 sw (prijs loopt snel op). Renault Clio en Dacia Logan MCV houd ik buiten beschouwing.


Beetje als hierboven: Ook 1 Hyundai gehad, model schiet me niet meer te binnen, oude auto, goeiekoop, lang mee gereden, top.
Daarbij, nieuwe auto kopen = duur geintje tenzij je ze elke 4 jaar doorschuift.


Eikel


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-04-2018 15:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Als ze wat degelijk bewaren, kan ik het ook tweedehands kopen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-04-2018 16:01 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 4 april 2018 13:43 schreef BenKnuckles het volgende:
Meninkjes over Hyundai? Meer bepaald i30 wagon of, waarom niet, i40 wagon?

In het geval ik zelf een wagen zou moeten kopen, lijkt zo'n i30 wagon Twist (net-niet-standaard) op benzine wel een goede optie. Tjokvol opties, lekker ruim, zou comfortabel moeten rijden, vijf jaar garantie en Hyundai lijkt zo veel te gooien met kortingen dat het goedkoper uitkomt dan de alternatieven uit die prijsklasse (lees: goedkope ruime breaks). Dan denk ik bvb aan een Fiat Tipo Wagon (lijkt wel goed, maar maat van me heeft geen supergoede ervaringen met Fiat), Skoda Fabia (is toch echt wel kleiner en Hyundai's optiepakket is iets interessanter) of Peugeot 308 sw (prijs loopt snel op). Renault Clio en Dacia Logan MCV houd ik buiten beschouwing.


Zelf geen ervaring mee, maar naar wat ik hoor en lees zijn het fijne en betrouwbare auto’s... Ik zou er zelf zo eentje kopen, mooie modellen tegenwoordig.

En de Skoda Fabia is toch wel het meest troosteloze hompje blik dat ik ooit heb mogen aanschouwen. Wat een verschríkkelijk saaie auto is dat.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-04-2018 16:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 april 2018 16:01 schreef Ethereal het volgende:
Zelf geen ervaring mee, maar naar wat ik hoor en lees zijn het fijne en betrouwbare auto’s... Ik zou er zelf zo eentje kopen, mooie modellen tegenwoordig.

En de Skoda Fabia is toch wel het meest troosteloze hompje blik dat ik ooit heb mogen aanschouwen. Wat een verschríkkelijk saaie auto is dat.
Heb een Fabia gehad. Stug en oncomfortabel rijden, weinig gewicht door alle kunststof, maar door de scherpe stuurbekrachtiging onrustig qua wegligging. Sinds ik weer een lompe zware diesel rijd ben ik goed genezen van die bak.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-04-2018 16:14 by bastianus Profiel van bastianus

Mijn lompe Avensis rijdt trouwens net zo zuinig als de Fabia. Dus daar hoef je het ook al niet voor te laten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 04-04-2018 17:09 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Tja, een Hyundai. Automobiel witgoed, met uitzondering van de Genesis Coupé 3.8 en schijnbaar de i30N (moet ik nog zelf rijden).

Een liefdeloos gebruiksvoorwerp dus. De perfecte auto voor diegene die niet van auto's houdt maar wel van de functionaliteit van een auto.

Alles zit er op en er aan, en alles werkt ook nog eens zoals het hoort en blijft dat in de regel jarenlang feilloos doen. Zo niet, is er de garantie, en schijnbaar is Hyundai zelfs daarna geen vervelende partij om zaken mee te moeten doen.

Qua rijden is er geen enkele karaktertrek die blijft hangen. Gewoon een goede middenmoter in alles. Eerdere generaties met EPAS hadden nog last van een 'plakkend' stuur rond de middenstand maar een nieuwe i30 of i40 heeft dat niet meer.

In principe kun je je er geen buil aan vallen, maar je gaat ook nooit een keer naar het ding omkijken en denken: "wat een gaaf apparaat is het toch".

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 04-04-2018 20:53]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-04-2018 9:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Voor die prijsklasse klinkt een i30 wagon dus als een ideale auto. Goed om te weten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-04-2018 17:13 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Weet dat voor elke Hyundai een equivalente Kia vaak met 7 jaar garantie komt als ik me niet vergis. Is (wat mij betreft) ook vaak een wat aansprekender auto qua presentatie en rijgedrag.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-04-2018 20:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Dus je zou eerder voor een Cee’d Wagon (ipv i30) of een Optima wagon (ipv i40) gaan? Wat spreekt er meer aan? Rijdt het comfortabeler of levendiger? Ik heb nl iets liever wat comfort en rust in plaats van sportief rijgedrag. Al is hufterproofness best wel mooi meegenomen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-04-2018 10:25 by Snaack Profiel van Snaack

Godverdomme, die Jaguar is zo populair dat ik al achter het net heb gevist. "Uitverkocht" zou je kunnen zeggen

Ik pas voor de hogere bijtellingsregels van volgend jaar dus ik ga me maar bezinnen op iets anders..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-04-2018 10:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-04-2018 10:41 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 6 april 2018 10:38 schreef ElitE het volgende:
https://www.pal-v.com/




PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-04-2018 11:35 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Al spijt zeker dat je net een nieuwe wagen gekocht hebt?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-04-2018 12:06 by Snaack Profiel van Snaack

Zie boven.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-04-2018 12:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Je hebt nog altijd de Tesla Model X he.




hihi


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen