IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Politiek is mien gin bliksem weerd (politiek topic) Vorige pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-05-2019 16:47 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ze hebben met die Klaver echt een paard van Troje binnengehaald. Er is helemaal niks groens en links aan die gast.

De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 29-05-2019 21:52 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

Zelf stemt hij vvd, gok ik.

"Dement en aan de drank, dus alles ging ernaast!"

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2019 9:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2019 16:47 schreef faalhaas het volgende:
Ze hebben met die Klaver echt een paard van Troje binnengehaald. Er is helemaal niks groens en links aan die gast.
Absoluut waar, het bewijs staat in de krant vandaag:

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/05/30/opkomst-en-ondergang-van-een-bevlogen-kamerlid-a3962131

Klaver is geen leider. Leuk dat je de campagne compleet om jou als persoon laat draaien, maar dan moet je wel inhoud en een visie hebben. Want anders wordt je al snel overschaduwd door mensen die dit wel hebben. Daar doet geen foto met een bakfiets of een baby in een draagdoek iets aan.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2019 11:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

"Kom nou Jolijn, help me nu even met die draagdoek. Kan ik er wat aan doen dat ik dat ding nog nooit gedragen heb?"

"Nee Jes, ik blijf bij mijn standpunt. Ik ben het zat dat we iedere keer voor jouw campagnes het leuke gezinnetje moeten spelen. Je kijkt haast alleen maar naar je kinderen om als het moet voor de 'socials'!"

"Je weet wat Sybren zegt. Elk mooi plaatje kan functioneel zijn in de campagne. En de campagne gaat altijd door, die houdt nooit op."

"Bewaar je oorlogstaal liever voor Zihni! Als die zo doorgaat zal hij je gegarandeerd een keer van de troon gaan stoten.. En was Sybren niet de man van de eikeltjespyjama? Daar hebben Van Amerongen en Roos je nog weken mee lopen pesten. En raadde Syb je niet aan om straks bij lastige verhalen vooral te zeggen dat je met je baby aan het knuffelen bent? Hoe vaak heb je nou echt naar die kleine omgekeken?"

"Met Zihni zijn ze al bezig op het campagnebureau, Lijn. Hij weet verdomme dat ik dat leenstelsel zelf bedacht heb. Kan ik er achteraf wat aan doen dat ik geen mensen met schulden ken? Alsof ik ooit onder de gewone mensen kom!"

"Echt Jes. Je weet wat er tijdens de vorige campagne gebeurde. Ik zag je verdomme bijna met de Baboe onder die vrachtwagen fietsen. Wat had er wel niet met Maurits en Willem-Jan kunnen gebeuren? Ik zei je toch dat een Baboe geen bakfiets is om ongeoefend mee te manoeuvreren. Maar ja, dat weet je niet als je voor elk wissewasje de Volvo pakt."

"Kijk nou eens naar het grote plaatje, Lijn. Nu is het even een kleine opoffering, maar als mijn Groen Links-avontuur erop zit komt dat commissariaat vanzelf. Bij Shell zijn ze al bezig om zich groen te profileren, die gaan straks met mij zeker een prima staaltje 'branding' binnenhalen. Die I-pace komt er echt wel!"

"Nou, vooruit dan maar. Doe je wel voorzichtig? Wacht, ik geef Valentijn wel wat bachbloesem, en dan doe ik mijn sjaal om hem heen. Die geur herkent hij tenminste wel. Niemand hoeft te weten dat zijn papa tijdens het verlof als een hoopje ellende op de bank ligt. Verrek, nu ik het zeg: is het niet een idee om te doen alsof Zihni zijn werk niet aankan? En zag ik hem laatst niet met een biertje in de hand op Twitter? Zeg Syb anders dat hij een alcoholprobleem heeft!"

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com