IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Politiek is mien gin bliksem weerd (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-09-2018 22:32 by bastianus Profiel van bastianus

Dat stuk van het verhaal kreeg ik ook mee, van die abortus. Tja. Ik snap niet dat je zoiets naar buiten brengt, hoe teleurgesteld je ook bent. En mocht het al zo zijn, waarom laat je een minnaar bepalen over zoiets? Raar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-09-2018 22:42 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Zeker raar.

Sekspillen, rare dingen roken, gratis appartement. Het maakt Pechtold wel ineens een stuk menselijker. Maar of het voor hem pleit.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-09-2018 23:09 by bastianus Profiel van bastianus

Misschien is hij wel een soort Frank Underwood.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 06-09-2018 0:25 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 5 september 2018 19:25 schreef bastianus het volgende:
Vreemde vervolgstap van die vrouw. Blijkbaar vond ze het belangrijker om met Alexander Penthouse aan te pappen dan om een belangrijke functie als raadslid te vervullen?

quote:
Ik snap niet dat je zoiets naar buiten brengt, hoe teleurgesteld je ook bent.


Zij brengt, allereerst, helemaal niets naar buiten. Iemand lekt een verhaal en zij wordt gevraagd om commentaar. Zij schrikt van het geschetste beeld over haar, wil zichzelf verdedigen, maar geeft daarbij duidelijk aan dat het niet ter publicatie dient.

Daarnaast staat in haar brief aan de burgemeester een zeer heldere uiteenzetting van redenen voor dit besluit. Deze redenen rechtvaardigen, zoals ik het lees, op geen enkele wijze jouw conclusie (blijkbaar vond ze … als raadslid te vervullen.).

Vandaar die politieke overeenstemming hier. Weinig kennis van zaken, maar voldoende realiteitszin om het allemaal te overzien. Hobbes' zijn gelijk blijkt maar weer eens. Ik vind het maar een treurige zaak. Evenals Pechtold zelf.






Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2018 6:59 by bastianus Profiel van bastianus

Als dat waar is, dan was ik inderdaad te kort door de bocht. Ben wel benieuwd naar Pechtolds kant van het verhaal, dan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-09-2018 12:04 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Gisteren wilde hij zijn kant van het verhaal iig niet vertellen. Hij hoopt dat het overwaait, lijkt me.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-09-2018 13:09 by spectre Profiel van spectre

maar was dit nou wel of niet een #metootje?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2018 16:23 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind het allemaal vrij onsamenhangend. Mevrouw Lok zoekt niet de publiciteit, maar vertelt “off record” van alles aan Privé? En vervolgens gaat ze nota bene bij Twan Huis op RTL alles recht proberen te breien?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2018 17:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 4 september 2018 16:29 schreef PandroidJack het volgende:
Drugs, iedereen is schuldig...behalve de eigen partij uiteraard

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180903_03698935

‘In Nederland schat men dat één op de zes raadsleden op één klik van de georganiseerde misdaad verwijderd zit’, zei Antwerps burgemeester Bart De Wever vanmorgen in De Ochtend op Radio 1. En hij geeft meteen aan dat het in Antwerpen wellicht niet anders is. ‘Dat lijdt geen twijfel als je ziet hoeveel geld er zit.’

maar

‘Geen schrik voor eigen partij’

En meteen worden de Antwerpse politici die naar de allochtone stem hengelen verdacht, en al zeker in Borgerhout. Behalve die van zijn eigen partij. ‘Ik heb daar geen schrik voor in eigen partij. Ik denk niet dat de mensen die dat organiseren N-VA als bondgenoot zien. Zij zien N-VA als de enorme bedreiging voor hun businessmodel.’

Ik vraag me af hoeveel coke-snuivende lui NVA-stemmers zijn.
pauperpartijstemmers zoals Spa doen het met weed. Groen met bioweed. Lijkt me duidelijk


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2018 8:49 by spectre Profiel van spectre





Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2018 9:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 4 september 2018 16:29 schreef PandroidJack het volgende:
Drugs, iedereen is schuldig...behalve de eigen partij uiteraard

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180903_03698935

‘In Nederland schat men dat één op de zes raadsleden op één klik van de georganiseerde misdaad verwijderd zit’, zei Antwerps burgemeester Bart De Wever vanmorgen in De Ochtend op Radio 1. En hij geeft meteen aan dat het in Antwerpen wellicht niet anders is. ‘Dat lijdt geen twijfel als je ziet hoeveel geld er zit.’

maar

‘Geen schrik voor eigen partij’

En meteen worden de Antwerpse politici die naar de allochtone stem hengelen verdacht, en al zeker in Borgerhout. Behalve die van zijn eigen partij. ‘Ik heb daar geen schrik voor in eigen partij. Ik denk niet dat de mensen die dat organiseren N-VA als bondgenoot zien. Zij zien N-VA als de enorme bedreiging voor hun businessmodel.’

Ik vraag me af hoeveel coke-snuivende lui NVA-stemmers zijn.



https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180909_03725528



signature


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 10-09-2018 12:20 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 10 september 2018 8:49 schreef spectre het volgende:




Vroeger toen De snijtafel nog trachtte objectief te zijn en feitelijke onjuistheden naar voren te brengen... Dit is iedere zinsnede naar eigen inzicht interpreteren, zo uitleggen dat het dubieus en verkeerd klinkt is en daar gekleurde (links-ideologische) kritiek op uiten. Ieder z'n ding.


Buiten dat: het is een oppervlakkige tekst van Dijkhoff. Maar dat zijn de meningen van heer en dame Snijtafel evenzeer.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2018 13:07 by spectre Profiel van spectre

Zoveel is er niet verandert, als je het mij vraagt, waarschijnlijk ligt dit onderwerp gewoon wat anders bij je


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2018 15:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 10 september 2018 13:07 schreef spectre het volgende:
verandert




signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2018 16:28 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-09-2018 16:54 by bastianus Profiel van bastianus

De speech van Dijkhoff bevat in elk geval ongeveer evenveel clichés als die “ode” van Klaver laatst.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-09-2018 23:22 by bastianus Profiel van bastianus

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/09/18/dijkhoff-neemt-afscheid-van-rk-kerk-a1616900

Slimme rat, die Klaas. Zijn eigen club ligt onder vuur, o.a. door die afschaffing van de dividendbelasting. Dus wat doet hij? Een mediaoffensief waarbij hij een nog minder populaire club geleid door misbruikers en handlangers aanvalt.
Trap er niet in, mensen. Vlak voor de verkiezingen bezigde Klaas ineens ook veel populistischere taal. En daardoor zitten we ineens met een cadeau voor de multinationals opgescheept waar niemand om heeft gevraagd. Boycot die VVD!

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-09-2018 23:23]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-09-2018 23:28 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

In de slimste mens was Klaas wel leuk, maar alles erna. Oeh, wat een volk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-09-2018 1:43 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Ik zou sowieso nooit stemmen op een partij die andere mensen in hun verkiezingsprogramma omschrijft als 'hufters'.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2018 7:30 by bastianus Profiel van bastianus

Ook zo misselijk ja. Of die tweedeling die Klaas de laatste tijd maakt tussen “goed volk” en andere mensen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2018 10:01 by bastianus Profiel van bastianus

https://www.geenstijl.nl/5143948/goor-vvd-wil-strafverdubbeling-voor-allochtonen/

Het PR-offensief van Klaasje wordt nog smeriger. Nu probeert hij de aandacht af te wenden op probleemwijken/allochtonen. Alsof je de ellende oplost met natrappen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2018 10:02 by bastianus Profiel van bastianus

Dat ik het ooit nog met GeenStijl eens zou zijn, trouwens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-09-2018 10:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Wat een Trumpiaans voorstel


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-09-2018 12:50 by WMP Profiel van WMP



Spijker, kop.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2018 13:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

los van feit dat hij populisme in de rechtse hoek drijft heeft hij idd 100% gelijk over deze praktijken. Demarginaliseren doe je niet door een mildere vorm aan te bieden van hetgeen je probeert je "bevechten".
Anders kun je net zo goed Antifa-lidmaatschap aanbieden.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-09-2018 13:10]


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen