![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Rechts, klein beetje links. ![]() |
|
quote: Of ie functioneert is nog maar de vraag... dat dachten ze ook van CDA-LPF en die andere... Die Balkenende is bij ons op school geweest... wat een eikel!! ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Nouja, we zullen zien, 't is in ieder geval altijd beter dan een linkse regering. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: GEEN regering lijkt mij toch de beste oplossing... (geen gezeik meer) It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
dat wordt 4 jaar de puinhopen van ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Een vieze gore kutzooi is het. Hoe verneuk ik de stemmen van mijn kiezers. Het maakt gen ruk uit waar je op stemt, om te regeren pleuren ze 1 voor 1 zonder schaamte al hun verkiezingsbeloftes overboord. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Yeah, mogen we elkaar ongestraft de harses inslaan ![]() Reactie op Mevrouw Zwavelstokje [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 14-05-2003 20:32] ![]() |
|
quote: Als ze het überhaupt 4 jaar volhouden... ik gok op... ehm... 70 dagen...?? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Een grote puinhoop, economie straks naar den klote! Bedankt balkenende! ![]() |
|
oh god...die bezuiniging maatregelen gehoord?? ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Ze zouden niet hoeven te bezuinigen als ze hun geld niet uitgaven aan onzin zoals die Joint Strike Fighter dingen... ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: *houdt zich in* ...... *werd ff heel lastig*.... lama, anders vervallen we weer in bekende discussie... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Ja.. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ongegronde kulredenatie ![]() |
|
ja, ik vind het zwaar kut. ![]() ![]() |
|
beter dit dan de SGP ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Dan was ik onmiddelijk geëmigreerd, als die gristenhonden van SGP in de regering waren gaan zitten...CDA alleen is al erg genoeg ![]() Ik ben allang blij dat er überhaupt weer een kabinet is. En elke andere formatie had flink moeten bezuinigen, daar ontkomen we niet aan. Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Maar dat is weer het andere uiterste. "SGP...Weg Ermee!" ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
STEM VOOR STEM SGP! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Bijna goed: Stem Voor Stem SP! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Idd, het bidden heeft ze niet mogen helpen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ja, mee eens, SP heerst! Vooral dat leuke nummertje, ken er goed op dansen ![]() ![]() |
|
quote: *Staat te dansen.* Sjeezus! Dat swingt!!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |