IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : CDA,VVD,D66 hebben regeerakkoord Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 14-05-2003 20:26 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Rechts, klein beetje links.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-05-2003 20:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Woei!! Eindelijk weer eens een rechtse regering (die functioneert), het werd tijd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-05-2003 20:28 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:26 schreef Misanthrope het volgende:
Woei!! Eindelijk weer eens een rechtse regering (die functioneert), het werd tijd.


Of ie functioneert is nog maar de vraag... dat dachten ze ook van CDA-LPF en die andere... Die Balkenende is bij ons op school geweest... wat een eikel!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 14-05-2003 20:28 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:28 schreef Miss Lucifer het volgende:
Of ie functioneert is nog maar de vraag... dat dachten ze ook van CDA-LPF en die andere... Die Balkenende is bij ons op school geweest... wat een eikel!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-05-2003 20:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nouja, we zullen zien, 't is in ieder geval altijd beter dan een linkse regering.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-05-2003 20:30 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:28 schreef Misanthrope het volgende:
Nouja, we zullen zien, 't is in ieder geval altijd beter dan een linkse regering.


GEEN regering lijkt mij toch de beste oplossing... (geen gezeik meer)


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-05-2003 20:30 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

dat wordt 4 jaar de puinhopen van alkenende 2.



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-05-2003 20:30 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

IK WIL NIEUWE VERKIEZINGEN!!!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-05-2003 20:31 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Een vieze gore kutzooi is het. Hoe verneuk ik de stemmen van mijn kiezers. Het maakt gen ruk uit waar je op stemt, om te regeren pleuren ze 1 voor 1 zonder schaamte al hun verkiezingsbeloftes overboord.


Bazzio Attacks!!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-05-2003 20:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Yeah, mogen we elkaar ongestraft de harses inslaan

Reactie op Mevrouw Zwavelstokje

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 14-05-2003 20:32]


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-05-2003 20:31 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:30 schreef linknl het volgende:
dat wordt 4 jaar de puinhopen van alkenende 2.





Als ze het überhaupt 4 jaar volhouden... ik gok op... ehm... 70 dagen...??


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-05-2003 20:33 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Een grote puinhoop, economie straks naar den klote! Bedankt balkenende!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-05-2003 20:33 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

oh god...die bezuiniging maatregelen gehoord??


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-05-2003 20:34 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:33 schreef Vampie het volgende:
oh god...die bezuiniging maatregelen gehoord??


Ze zouden niet hoeven te bezuinigen als ze hun geld niet uitgaven aan onzin zoals die Joint Strike Fighter dingen...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-05-2003 20:36 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 14 mei 2003 20:28 schreef Misanthrope het volgende:
Nouja, we zullen zien, 't is in ieder geval altijd beter dan een linkse regering.


*houdt zich in* ...... *werd ff heel lastig*.... lama, anders vervallen we weer in bekende discussie...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-05-2003 20:43 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 mei 2003 20:33 schreef Vampie het volgende:
oh god...die bezuiniging maatregelen gehoord??


Ja.. ..Balkenende = 1 bak ellende.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 14-05-2003 21:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:34 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ze zouden niet hoeven te bezuinigen als ze hun geld niet uitgaven aan onzin zoals die Joint Strike Fighter dingen...


ongegronde kulredenatie


Murderer
Usericon van Murderer
Posted 14-05-2003 21:22 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht

ja, ik vind het zwaar kut.


Orion
Usericon van Orion
Posted 14-05-2003 21:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

beter dit dan de SGP


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 14-05-2003 21:35 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Dan was ik onmiddelijk geëmigreerd, als die gristenhonden van SGP in de regering waren gaan zitten...CDA alleen is al erg genoeg

Ik ben allang blij dat er überhaupt weer een kabinet is. En elke andere formatie had flink moeten bezuinigen, daar ontkomen we niet aan.


Don't blush when I rip you open


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-05-2003 21:44 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 mei 2003 21:32 schreef Orion het volgende:
beter dit dan de SGP


Maar dat is weer het andere uiterste.
"SGP...Weg Ermee!"


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Orion
Usericon van Orion
Posted 14-05-2003 21:45 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

STEM VOOR STEM SGP!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-05-2003 21:48 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 mei 2003 21:45 schreef Orion het volgende:
STEM VOOR STEM SGP!


Bijna goed:

Stem Voor Stem SP!



Iedereen heeft recht op mijn mening.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-05-2003 21:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 21:32 schreef Orion het volgende:
beter dit dan de SGP

Idd, het bidden heeft ze niet mogen helpen


Murderer
Usericon van Murderer
Posted 14-05-2003 21:50 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 21:48 schreef Leviathanica het volgende:
Bijna goed:

Stem Voor Stem SP!




ja, mee eens, SP heerst!
Vooral dat leuke nummertje, ken er goed op dansen


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-05-2003 21:51 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 mei 2003 21:50 schreef Murderer het volgende:
ja, mee eens, SP heerst!
Vooral dat leuke nummertje, ken er goed op dansen


*Staat te dansen.* Sjeezus! Dat swingt!!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen