IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Shadows of Disgust a.k.a. Ghoulliette/Vampire Soap Vorige pagina | Volgende pagina
Saldiac
Usericon van Saldiac
Posted 11-12-2003 16:27 by Saldiac Wijzig reactieProfiel van SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:23 schreef ghoulliette het volgende:nou dan, dan is er toch ook geen probleem of wel dan?

er is m.i. inderdaad geen probleem
dat jij ongefundeerde uitspraken doet moet je zelf weten
maar dat wij dan gaarne zolang doorgaan tot we verhaal (lees: bewijs) hebben gehaald kan men ons ook niet verwijten

dat jij het steeds nodig acht om ons aan te vallen door steeds onzin te verkondigen is ook geen probleem m.i.
sommigen vinden dat misschien zwaar irritant, ik hoogsten zeer amusant

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar Stalker is int duits oh nie ?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

leuk trouwens ik hoor dat op het vampire magazine een topic speciaal voor mij geopend is. zit ze wel erg hoog.
Zal ik Ricardo maar gewoon gelijk geven dan, anders plast hij vanavond nog in zijn bed van ellende.

en nee heb niet op vampire gekeken, doe maar een ip trace als je me niet geloofd.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 16:28 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 16:08 schreef ghoulliette het volgende:
Kreeg net een mail, met het verstandige advies om maar niet meer te reageren op de lui van Vampire, omdat het toch altijd gezeik is met jullie
en die persoon heeft groot gelijk volgens mij, hoewel ik het fijne daarvan niet weet.

je kan trouwens mooi verdraaien en wederom niet de waarheid vertellen. Dat mailtje kwam van Felix (werkt voor Vampire voor diegene die het niet weet) en vond het verstandiger om er niet mee door te gaan.

Leuk geprobeerd maar wederom val je weer door de mand, maar dat moet je nu onderhand wel gewend zijn.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:28 schreef Jenje het volgende:
Maar Stalker is int duits oh nie ?

Also in English.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:29 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ja, da's wel een beetje jammer, maar ik las wel iets over engels en evt. nederlandse vertalingen. nou bleek dat ik niet zo'n ster ben in lezen, dus ik zou het even nakijken als ik jou was

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:28 schreef Vampire Ricardo het volgende:
je kan trouwens mooi verdraaien en wederom niet de waarheid vertellen. Dat mailtje kwam van Felix (werkt voor Vampire voor diegene die het niet weet) en vond het verstandiger om er niet mee door te gaan.

Leuk geprobeerd maar wederom val je weer door de mand, maar dat moet je nu onderhand wel gewend zijn.

waarom val ik door de mand, als iemand van jouw blad zegt dat jij een lul bent?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:29 schreef ghoulliette het volgende:
Also in English.
maar dat duits .. dat is erg ..

We wonen in Nederland ..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:27 schreef Saldiac het volgende:
er is m.i. inderdaad geen probleem
dat jij ongefundeerde uitspraken doet moet je zelf weten
maar dat wij dan gaarne zolang doorgaan tot we verhaal (lees: bewijs) hebben gehaald kan men ons ook niet verwijten

dat jij het steeds nodig acht om ons aan te vallen door steeds onzin te verkondigen is ook geen probleem m.i.
sommigen vinden dat misschien zwaar irritant, ik hoogsten zeer amusant
ik heb jullie toch al gelijk gegeven (2 pagina's terug ofzo) dus dat kan het niet zijn.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:29 schreef Jenje het volgende:
maar dat duits .. dat is erg ..

We wonen in Nederland ..

Jij als Delfzijler woont dichter bij Duitsland dan bij Holland anders. En duist is goed te lezen, en Engels is nog beter te lezen.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:31 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:28 schreef Vampire Ricardo het volgende:

Waarom mailt ie jullie er dan niet gelijk bij? Nou hebben we tig pagina's geflame ten koste van Stalker magazine. En dat was geen belediging of uitlokking, voor het geval iemand daar weer van over de rooie wil gaan

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:31 schreef ghoulliette het volgende:
Jij als Delfzijler woont dichter bij Duitsland dan bij Holland anders. En duist is goed te lezen, en Engels is nog beter te lezen.
Nederlands leest het best!

en Duist ken ik nie ....

Saldiac
Usericon van Saldiac
Posted 11-12-2003 16:32 by Saldiac Wijzig reactieProfiel van SaldiacQuote dit bericht

haha, Felix is onze huis- en tuinhippie
die begint al te grienen als iemand godverdomme zegt

maar vanwaar vind ghoullie het zo moeilijk om haar ongelijk toe te geven?
eenieder maakt fouten bij de vleet
wie perfect wil zijn, wil dus eenzaam zijn

right, allen bedankt voor dit zeer vermakelijke onderhoud
ik ga mij bezig houden met nuttigere zaken

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:33 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:31 schreef Jenje het volgende:
Nederlands leest het best!

en Duist ken ik nie ....

Dan kom ik wel gezellig langs en zal Ome DMTR je voorlezen uit het grote Stalker boek...is dat een idee?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

maar het gaat naast elkaar. Voordeel is dus dat je kunt kiezen, nadeel is dat je de helft van het blad niet leest.

Wel makkelijk voor alle middelbare scholieren in de tweede fase die Duitse teksten moeten lezen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

is ie nu weer hippie?
die weet ook nie wat ie wil ...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:33 schreef DMTR het volgende:
Dan kom ik wel gezellig langs en zal Ome DMTR je voorlezen uit het grote Stalker boek...is dat een idee?

Nee ik lees ZM wel, dan weet elke metal alles wat hij weten wil (einde reclame muziekje)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:32 schreef Saldiac het volgende:
haha, Felix is onze huis- en tuinhippie
die begint al te grienen als iemand godverdomme zegt

maar vanwaar vind ghoullie het zo moeilijk om haar ongelijk toe te geven?
eenieder maakt fouten bij de vleet

right, allen bedankt voor dit zeer vermakelijke onderhoud
ik ga mij bezig houden met nuttigere zaken

lees jij wel, op je vorige post zei ik ookal dat ik dat al gedaan had.
Mannen.....

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:34 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:32 schreef Saldiac het volgende:

Die kan zo op een tegeltje

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 16:34 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 16:28 schreef ghoulliette het volgende:
leuk trouwens ik hoor dat op het vampire magazine een topic speciaal voor mij geopend is. zit ze wel erg hoog.
Zal ik Ricardo maar gewoon gelijk geven dan, anders plast hij vanavond nog in zijn bed van ellende.

en nee heb niet op vampire gekeken, doe maar een ip trace als je me niet geloofd.

Uiteraard een topic geopend op het member forum. Plagiaat is niet niks, maar dat moet jij weten met WO opleiding. Daarnaast vind ik het nodig dat men weet wat voor onzin er over ons gepost wordt en is het ook handig dat de medewerker (Joost in dit geval aangezien je 2x zijn recensies noemt) weet wat er over hem gezegd wordt achter z'n rug...wat jij niet doet volgens jou, maar je hebt er wel eens vaker naast gezeten.

quote:
Op 11 december 2003 16:29 schreef ghoulliette het volgende:
waarom val ik door de mand, als iemand van jouw blad zegt dat jij een lul bent?

je probeert wel erg hard he...

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:35 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:34 schreef Jenje het volgende:
Nee ik lees ZM wel, dan weet elke metal alles wat hij weten wil (einde reclame muziekje)

Woooooooow Man , je kan zo bij ons reclamebureau aan de slag!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

He domme lul ik heb nu al 6 keer gezegd dat ik het niet plagiaat had moeten noemen en dat ik het beter in een mening had kunnen forumuleren.
Hoe vaak moet ik dat nog voor je uittypen voordat je domme harsens het kunnen lezen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 16:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nog steeds bezig kinders?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:35 schreef DMTR het volgende:
Woooooooow Man , je kan zo bij ons reclamebureau aan de slag!!!
Ik wil dan wel een WO startsalaris

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:34 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Uiteraard een topic geopend op het member forum. Plagiaat is niet niks, maar dat moet jij weten met WO opleiding. Daarnaast vind ik het nodig dat men weet wat voor onzin er over ons gepost wordt en is het ook handig dat de medewerker (Joost in dit geval aangezien je 2x zijn recensies noemt) weet wat er over hem gezegd wordt achter z'n rug...wat jij niet doet volgens jou, maar je hebt er wel eens vaker naast gezeten.

je probeert wel erg hard he...

wat ben jij een wijf zeg. gatver

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com