|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar Stalker is int duits oh nie ? |
|
leuk trouwens ik hoor dat op het vampire magazine een topic speciaal voor mij geopend is. zit ze wel erg hoog. Zal ik Ricardo maar gewoon gelijk geven dan, anders plast hij vanavond nog in zijn bed van ellende. en nee heb niet op vampire gekeken, doe maar een ip trace als je me niet geloofd. |
|
quote: je kan trouwens mooi verdraaien en wederom niet de waarheid vertellen. Dat mailtje kwam van Felix (werkt voor Vampire voor diegene die het niet weet) en vond het verstandiger om er niet mee door te gaan. Leuk geprobeerd maar wederom val je weer door de mand, maar dat moet je nu onderhand wel gewend zijn. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Also in English. |
|
Ja, da's wel een beetje jammer, maar ik las wel iets over engels en evt. nederlandse vertalingen. nou bleek dat ik niet zo'n ster ben in lezen, dus ik zou het even nakijken als ik jou was You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: waarom val ik door de mand, als iemand van jouw blad zegt dat jij een lul bent? |
|
quote:maar dat duits .. dat is erg .. We wonen in Nederland .. |
|
quote:ik heb jullie toch al gelijk gegeven (2 pagina's terug ofzo) dus dat kan het niet zijn. |
|
quote: Jij als Delfzijler woont dichter bij Duitsland dan bij Holland anders. En duist is goed te lezen, en Engels is nog beter te lezen. |
|
quote: Waarom mailt ie jullie er dan niet gelijk bij? Nou hebben we tig pagina's geflame ten koste van Stalker magazine. En dat was geen belediging of uitlokking, voor het geval iemand daar weer van over de rooie wil gaan You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Nederlands leest het best! en Duist ken ik nie .... |
|
haha, Felix is onze huis- en tuinhippie die begint al te grienen als iemand godverdomme zegt maar vanwaar vind ghoullie het zo moeilijk om haar ongelijk toe te geven? eenieder maakt fouten bij de vleet wie perfect wil zijn, wil dus eenzaam zijn right, allen bedankt voor dit zeer vermakelijke onderhoud ik ga mij bezig houden met nuttigere zaken |
|
quote: Dan kom ik wel gezellig langs en zal Ome DMTR je voorlezen uit het grote Stalker boek...is dat een idee? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
maar het gaat naast elkaar. Voordeel is dus dat je kunt kiezen, nadeel is dat je de helft van het blad niet leest. Wel makkelijk voor alle middelbare scholieren in de tweede fase die Duitse teksten moeten lezen. |
|
is ie nu weer hippie? die weet ook nie wat ie wil ... |
|
quote: Nee ik lees ZM wel, dan weet elke metal alles wat hij weten wil (einde reclame muziekje) |
|
quote: lees jij wel, op je vorige post zei ik ookal dat ik dat al gedaan had. Mannen..... |
|
quote: Die kan zo op een tegeltje You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Uiteraard een topic geopend op het member forum. Plagiaat is niet niks, maar dat moet jij weten met WO opleiding. Daarnaast vind ik het nodig dat men weet wat voor onzin er over ons gepost wordt en is het ook handig dat de medewerker (Joost in dit geval aangezien je 2x zijn recensies noemt) weet wat er over hem gezegd wordt achter z'n rug...wat jij niet doet volgens jou, maar je hebt er wel eens vaker naast gezeten. quote: je probeert wel erg hard he... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Woooooooow Man , je kan zo bij ons reclamebureau aan de slag!!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
He domme lul ik heb nu al 6 keer gezegd dat ik het niet plagiaat had moeten noemen en dat ik het beter in een mening had kunnen forumuleren. Hoe vaak moet ik dat nog voor je uittypen voordat je domme harsens het kunnen lezen. |
|
Nog steeds bezig kinders? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik wil dan wel een WO startsalaris |
|
quote: wat ben jij een wijf zeg. gatver |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |