IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Shadows of Disgust a.k.a. Ghoulliette/Vampire Soap Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:31 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben altijd aan het ruzie zoeken, maar nu zou dat negatief zijn voor SOD, dat slaat echt nergens op. alsof zm en SOD uberhaupt verband met elkaar hebben.

Nee, jij beledigt Vampire e-zine, jij werkt voor SoD. Aangezien e-zines het onderwerp zijn, vertegenwoordig jij dus SoD. En dat doe je behoorlijk beroerd. Als je dus slim bent had je dat niet gedaan ... of wat discreter

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik het toch niet SODGHOULLIE of wel. echt crap.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:32 schreef attila_de_hun het volgende:
kijk dat zijn volwassen reacties.ik ben wel benieuwd of je hun eventuele nieuwst weer mag bespreken.
Ik volg die band niet, ik wete ook niet of ze al weer wat opgenomen hebben, maar wij hebben iig niets meer van ze gekregen. Aan de ene kant begrijpelijk aan de andere kant laf.
quote:
offtopic: ik stuur je cdtje volgende week op. ik heb het nu effe druk met werk maar volgende week is het leed geleden.
het is dat je het nu zegt, anders was ik het vergeten

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 15:34 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 15:27 schreef ghoulliette het volgende:
wel apart dat iemand die nooit zijn bek opentrekt op het hele forum opeens in dit topic van de hoogste toren loopt te roepen.
en waarom zou ik mijn mening kracht bij moeten zetten, je bent prima in staat zelf met een pc om te gaan.

1) vaak genoeg mijn bek hier open getrokken, vooral in de begindagen. Kan bijv. Judge M. en Jenje zeker beamen.
2) Vergeet vooral niet dat jij ergens over begon...iets, wat ik al zei, in het "echte" leven (dus niet dat virtuele ik heb een grote smoel achter een beeldscherm wereldje van jou) juridische gevolgen kan hebben.
3) Plagiaat is geen mening, is een feit als dat wordt geroepen. Mening zou zijn; "ik vind dat jullie recensies nogal lijken op..."
4)"je bent prima in staat zelf met een pc om te gaan." Inderdaad, vandaar dat ik ook maar zelf met de zogenoemde bewijzen aankomn i.p.v. dat slap geouwehoer van jouw kant. Bewijs is dus dat je compleet uit je nek loopt te lullen. Is de koort qua graden weer wat gestegen?

Voor iemand die studeert weet je vrij weinig.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:34 schreef Vampire Ricardo het volgende:
1) vaak genoeg mijn bek hier open getrokken, vooral in de begindagen. Kan bijv. Judge M. en Jenje zeker beamen.
2) Vergeet vooral niet dat jij ergens over begon...iets, wat ik al zei, in het "echte" leven (dus niet dat virtuele ik heb een grote smoel achter een beeldscherm wereldje van jou) juridische gevolgen kan hebben.
3) Plagiaat is geen mening, is een feit als dat wordt geroepen. Mening zou zijn; "ik vind dat jullie recensies nogal lijken op..."
4)"je bent prima in staat zelf met een pc om te gaan." Inderdaad, vandaar dat ik ook maar zelf met de zogenoemde bewijzen aankomn i.p.v. dat slap geouwehoer van jouw kant. Bewijs is dus dat je compleet uit je nek loopt te lullen. Is de koort qua graden weer wat gestegen?

Voor iemand die studeert weet je vrij weinig.

oke ik vind dat de recensies erg veel op elkaar lijken.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 15:36 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 15:27 schreef Jenje het volgende:
Een positieve review schrijven is zo simpel ... een negatieve is veel lastiger ..

Gelukkig voor mij heb ik dit jaar maar een of twee slechte albums gekregen. In het geval van hoge becijfering geld voor mij dat ik beneden een 6 geven eigenlijk wat onzinnig vind, omdat een plaat dan al echt bagger moet zijn qua produktie, uitvoering, artwork enz enz en nogmaals heb ik die niet gekregen dit jaar. Ik zet er over het algemeen nog wel zinnige dingen in dacht ik zo, als ik de review van Nightfall op Zm lees heb ik daar wel bedenkingen bij. Nu heeft een ieder zn persoonlijke smaak en is het dan al makkelijk om slechte dingen te gaan zeggen over muziek die ik niet kan waarderen. Een reden bijvoorbeeld waarom ik prog en powermetal bewust links laat liggen en niet wil bespreken. Ik probeer altijd positieve en negatieve dingen uit een cd te halen en die weer te geven. Als dat niet strookt met iemands smaak kan ik dat ook niet helpen. Maar we zoeken medewerkers dus een ieder die denkt dat ie het beter kan is hierbij van harte uitgenodigd om dat te bewijzen

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:33 schreef ghoulliette het volgende:
Ik het toch niet SODGHOULLIE of wel. echt crap.
SoD staat toch erg duidelijk in je undersign en het is welbekend dat je daar werkt.

Zelfde als Ricardo en Judge, hun e-zines zijn onlosmakelijk met hun namen verbonden.

Uitingen van hun kant hebben dus ook een effect op het imago van hun e-zine, gelukkig weten zij dat en denken dus na voor ze iemand beledigen. Maar dat moet men leren, ben zelf ook niet altijd de slimste geweest in dat soort zaken.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sorry hoor maar het Vampire promotie team was anders alles behalve beleefd tijdens thanathos in de willemeen.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 15:38 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Haha, bad publicity is ook publicity...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:38 schreef DMTR het volgende:
Haha, bad publicity is ook publicity...

Ja DMTR heeft een borstvergroting gehad.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:36 schreef DMTR het volgende:
Gelukkig voor mij heb ik dit jaar maar een of twee slechte albums gekregen. In het geval van hoge becijfering geld voor mij dat ik beneden een 6 geven eigenlijk wat onzinnig vind, omdat een plaat dan al echt bagger moet zijn qua produktie, uitvoering, artwork enz enz en nogmaals heb ik die niet gekregen dit jaar. Ik zet er over het algemeen nog wel zinnige dingen in dacht ik zo, als ik de review van Nightfall op Zm lees heb ik daar wel bedenkingen bij. Nu heeft een ieder zn persoonlijke smaak en is het dan al makkelijk om slechte dingen te gaan zeggen over muziek die ik niet kan waarderen. Een reden bijvoorbeeld waarom ik prog en powermetal bewust links laat liggen en niet wil bespreken. Ik probeer altijd positieve en negatieve dingen uit een cd te halen en die weer te geven. Als dat niet strookt met iemands smaak kan ik dat ook niet helpen. Maar we zoeken medewerkers dus een ieder die denkt dat ie het beter kan is hierbij van harte uitgenodigd om dat te bewijzen

Dit is ook de reden waarom ZM niet met ene puntenstelsel werkt, als ik zie dat een schijf een 7 krijgt denk ik dat ie goed is, met jouw redenering is ie dus matig.

Ik review ook geen albums waarbij ik van te voren al weet dat ik het bagger vind, dat is niet leuk voor mij, niet eerlijk voor de band en het label. Voor albums die ik wel goed zou kunnen vinden en die me tegenvallen probeer ik een eerlijke negatieve review te schrijven, waar de lezer uit kan halen wat hij nodig heeft, en dat is lastiger als 'fan'-reviews te schrijven. En aangezien ik dat bij ZM nu al bijna 3 jaar doe, zijn er dus nog geen zware klachten bij Paul binnen gekomen

Maar dat terzijde ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-12-2003 15:41]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:38 schreef ghoulliette het volgende:
sorry hoor maar het Vampire promotie team was anders alles behalve beleefd tijdens thanathos in de willemeen.
Ooohh dus je vind de mensen persoonlijk niet aardig?

Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 15:42 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 15:38 schreef ghoulliette het volgende:

En dit moet jouw wraak voorstellen of zoiets?
Jammer dat je zo'n 6 pagina's te laat komt met de stelling "ik vind dat..." en mooi natuurlijk dat je toegeeft dat je totaal fout zit.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe ik vind Felix van Vampire ook 1 van de griootste hufters die ik ken, maar dat maakt Vampire nog niet slecht

En bij ZM werkt een vieze hippie, en toch zijn we een echte hechte familie *snif*

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:41 schreef Jenje het volgende:
Ooohh dus je vind de mensen persoonlijk niet aardig?

ken ze niet allemaal natuurlijk.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

p.s. je homepage staat nog op sod, moet je die nu ook niet snel aanpassen?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:42 schreef Vampire Ricardo het volgende:
En dit moet jouw wraak voorstellen of zoiets?
Jammer dat je zo'n 6 pagina's te laat komt met de stelling "ik vind dat..." en mooi natuurlijk dat je toegeeft dat je totaal fout zit.

ik vind anders nog steeds dat de recensies te veel op elkaar lijken.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:46 schreef Jenje het volgende:
p.s. je homepage staat nog op sod, moet je die nu ook niet snel aanpassen?

nee dan moet ik straks nog meer terug gaan veranderen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

is gewoon om reviews makkelijker te maken voor de redactieleden, HTML-sjabloontje

flats flats naampjes erin flats flats

KLLAAARRR

Paul, krijgen wij dat ook?

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 15:50 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 15:40 schreef Jenje het volgende:
Dit is ook de reden waarom ZM niet met ene puntenstelsel werkt, als ik zie dat een schijf een 7 krijgt denk ik dat ie goed is, met jouw redenering is ie dus matig.

Ik review ook geen albums waarbij ik van te voren al weet dat ik het bagger vind, dat is niet leuk voor mij, niet eerlijk voor de band en het label. Voor albums die ik wel goed zou kunnen vinden en die me tegenvallen probeer ik een eerlijke negatieve review te schrijven, waar de lezer uit kan halen wat hij nodig heeft, en dat is lastiger als 'fan'-reviews te schrijven. En aangezien ik dat bij ZM nu al bijna 3 jaar doe, zijn er dus nog geen zware klachten bij Paul binnen gekomen

Maar dat terzijde ..

inderdaad een zeven is bij mij een plaat waarvan ik hem niet zou kopen, maar een album kan eenvoudigweg niet zo slecht zijn tegenwoordig dat ik ver daaronder moet gaan zitten. Ik zou het ook meer waarderen als mensen zouden lezen wat ik over een album te melden heb dan puur naar het cijfer te kijken. Als je bijvoorbeeld mijn reviews van Ankh en Via Mystica leest, kun je toch zien dat ik daar niet van onder de indruk was..
Ik probeer ook altijd objectief te blijven, maar ga niet expres negatief schrijven. Toch is het wel iets metal-eigens om dingen massaal af te kraken. Neem nou Grimfist, da's een fantastische plaat in mijn ogen, maar ik weet nog dat het meedoen van de ex-Immortal leden hier een enorme vloed aan gezeur teweegbracht. Dat het niks zou zijn omdat zij meededen etc..en dan is zo'n plaat nog niet eens uit...

Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 15:52 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 15:46 schreef ghoulliette het volgende:
ik vind anders nog steeds dat de recensies te veel op elkaar lijken.

kan..ieder z'n mening uiteraard.
alleen je uitspraak heeft totaal geen waarde meer heeft en geloofwaardig overkomt na je vertoning in dit topic en men kan nu zelf de recensies vergelijken die jij als "plagiaat" bestempelde.

Het feit dat bijv. Jenje en Judge M. (mensen die ook wat langer rondlopen in de scene) je ook tegengas geven, moet je toch aan het denken zetten of is die plaat van staalbeton?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en daarom maakt het niet uit dat ik een kutwijf ben. DMTR is namelijk heerschender dan alle zielige metalmannetjes op alle fora bij elkaar.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nietus!

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-12-2003 15:53]

Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 15:53 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 15:52 schreef ghoulliette het volgende:
en daarom maakt het niet uit dat ik een kutwijf ben. DMTR is namelijk heerschender dan alle zielige metalmannetjes op alle fora bij elkaar.

wederom een reply om je vingers bij af te likken.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-12-2003 15:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 december 2003 15:27 schreef ghoulliette het volgende:
wel apart dat iemand die nooit zijn bek opentrekt op het hele forum opeens in dit topic van de hoogste toren loopt te roepen.
In tegenstelling tot jou doet Ricardo niet 95% van zijn posts in het Onzin-gedeelte..

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com