|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:HAHAHAHAHAHA Jij bent zo grappig! |
|
quote: Oei. Die ga ik onthouden als we volgende keer over 'ongelijke start criteria dankzij de heersende status-quo' discussieren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ken je dat viezige mannetje dat overal zijn kopietjes heen sleept van zijn oh zo truie blaadje. (grijzige kopieer afdrukjes) dat is pas zielig. De meeste mensen die zich koste wat koste beperken tot de underground zijn veelal de mensen die de waarde van hun leven afmeten aan het gaafste concert dat ze ooit bezocht hebben. |
|
quote: daarom zei ik het ook maar de slimme mensen zonder geld zoeken dus sponsoren heh, dat snapte je wel |
|
Hmm, beetje jammer dat je nu opeens de underground afzeikt Ghouliette, terwijl je zelf ook voor Shadows of Disgust schrijft. Zonder de underground was er toch geen scene meer? En trouwens, ik heb al een aantal (al dan niet in de spelling, daar let ik nooit op) grove fouten gezien op dat zine waar jij schrijft. Ik, Wil Schuurman |
|
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Underground in tekst vorm samenvatten is onmogelijk, aangezien underground per persoon verchilt, en zodra het geschreven wordt is het bekend dus automatisch geen underground meer. Ik denk dat ghouliette wat voorzichtiger moet zijj met haar plagiaat beschuldiging, bijna alle e-zines krijgen de info uit een aantal bronnen en die bronnen krijgen hun info meestal weer van 1 bron. Dan vind de vertaalslag plaats en dan kan het gebeuren dat stukken op elkaar lijken, als je een stuk over een bepaalde band op 5 verschillende e-zines leest, lijken ze allemaal op elkaar. Overigens denk ik dat metalmagazines (papieren versies) een uitstervend ras zijn, met name door de kosten en omdat de internet magazines veel dichter op het nieuws zitten en vaak ook meer in de metalscenes thuis zijn, alleen al door het no-budget concept. |
|
hahaha....nu wordt ie mooi, maar afijn, ik ben de kwaadste niet...ik wil hierop best wel antwoord geven. Eerst roepen "plagiaat" en dan met zo'n zwakke reply komen, ik vraag om verwijzingen en bewijzen want hier kan ik niks mee. Ik kan hiermee niemand ergens op aanspreken of mee confronteren. Daarnaast zou het jou ook sieren als je mij eerst persoonlijk had gemaild of het je laatste post als eerste had geplaatst om pas daarna "plagiaat" te roepen. quote: Nogmaals, verwijzingen en bewijzen. En niet ineens terugkrabbelen met "of rock-e-zine natuurlijk" want dan geef je ineens aan dat het ook zou kunnen zijn dat zij diegene zijn die plagiaat plegen terwijl je ons toch als eerste loopt te beschuldigen. Probeer eerst na te denken voordat je iets als "plagiaat" gaat roepen....zeker zonder bewijzen of verwijzingen want dit is lachwekkend. quote: Verander "bijna elk" in "er zitten er een aantal zines tussen.." en dan moet ik je groot gelijk geven. Ik krijg zines uit Thailand die je toch het advies wil geven om toch snel te stoppen met deze hobby. Veel underground gedrukte/gekopieerde fanzines hebben mensen erachter zitten met kennis waar je flauw van valt. Gezien je reactie neem ik aan dat je niet echt thuis bent in het fenomeen "fanzine". Dat Stalker een professionele uitstraling heeft dat ontken ik ook niet, met een goede grafische vormgever kan je zelfs een handleiding "hoe schijt ik mijn naam in blokletters" er professioneel uit laten zien. Ik geef alleen aan dat het qua inhoud het gros niet zal aanspreken. Dat het professioneel is qua inhoud spreek ik ook niet tegen..... Oh ja, we hebben op dit moment 2686 recensies...wedden dat er zinnen er tussen zitten die opelkaar lijken..... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Nou...Ben dus net op Shadowsofdisgust wezen kijken ( ikzocht de demo review van Mentation, kon 'm niet vinden ) en vond het op zich wel een redelijke site....Maar toch, printed zines Rulen.....Maar ze moeten er wel Underground uitzien, en niet zoals dat zaadblad de Aardschok....Maar gelukkig heb ik zelf m'n eigen "true" underground blaadje, dus dat scheelt weer. Zal als volgende week issue 2 uitkomt em wel opsturen naar Shadowsofdisgust, eens kijken wat voor review ik krijg...hahaha |
|
quote:Dat uitgerekend jij deze uitspraak moet doen Ghoullie: quote: Vergelijk dat met: quote: En dan loop jij over plagiaat te leuteren??? |
|
Shit...ze is net een kopieermachine....hahahahaha. |
|
Haha, Ghoulixerox. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Hahahahaha..vraag me af waar d'r antwoord blijft...zou ze nog aan het verzinnen zijn of zou ze pissig zijn ????? |
|
ff knippen en plakken om te kunnen kopiëren denk ik. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Het gaat erom dat iedereen een geprint blad loopt aftezeiken en de underground zo waardeerd en bla bla. Terwijl de underground bladen veelal ruk zijn, en de mensen die lopen te zeiken bij e-zines werken die niets voorstellen. Het is niet perse fout om niet alleen underground te brengen als dat de kwaliteit van je product ten goede komt. |
|
quote: ik kan je wel beloven dat ik mijn interview al drie maanden af had voordat hij op SOD kwam en ik nooit naar een oander interview gekeken heb, klinkt ongeloofwaardig natuurlijk maar het is puur toeval. En ja het is een stomme vraag bij gebrek aan inspiratie. Ik was blijkbaar niet de enige die hieraan leed. |
|
Heb je DAAR zo lang over moeten nadenken? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: volgens mij is jullie demo al bekend binnen ons forum. via een ander bandlid waarschijnlijk. |
|
quote: Ik ben niet zo van de euformismes. Dat houdt scherpe replies tegen. En ik ben geen homo. |
|
quote: Heb een geweldige film gezien op rtl4,. is net afgelopen, met die gast uit mattlock. |
|
quote: eufemismes? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik denk nooit na voordat ik post, hebben ze dat nou nog steeds niet door hier |
|
quote: hey smurf heb 39 graden koorts ja |
|
ende http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Oh ja, kaartje nog gekregen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |