IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Shadows of Disgust a.k.a. Ghoulliette/Vampire Soap Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 19:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

geen geld--> nooit een goede opleiding gevolg nu geen goede baan dus geen geld.

gebrek aan geld is dus te herleiden op het gebrek aan intelligentie.

aan de andere kant kunnen sponsoren voor het benodigde geld zorgen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-12-2003 19:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:39 schreef ghoulliette het volgende:

aan de andere kant kunnen sponsoren voor het benodigde geld zorgen.
HAHAHAHAHAHA
Jij bent zo grappig!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2003 19:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:39 schreef ghoulliette het volgende:

Oei. Die ga ik onthouden als we volgende keer over 'ongelijke start criteria dankzij de heersende status-quo' discussieren.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 19:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ken je dat viezige mannetje dat overal zijn kopietjes heen sleept van zijn oh zo truie blaadje. (grijzige kopieer afdrukjes) dat is pas zielig.

De meeste mensen die zich koste wat koste beperken tot de underground zijn veelal de mensen die de waarde van hun leven afmeten aan het gaafste concert dat ze ooit bezocht hebben.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 19:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:42 schreef Chelman het volgende:
Oei. Die ga ik onthouden als we volgende keer over 'ongelijke start criteria dankzij de heersende status-quo' discussieren.

daarom zei ik het ook maar de slimme mensen zonder geld zoeken dus sponsoren heh, dat snapte je wel

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-12-2003 19:46 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hmm, beetje jammer dat je nu opeens de underground afzeikt Ghouliette, terwijl je zelf ook voor Shadows of Disgust schrijft.

Zonder de underground was er toch geen scene meer?

En trouwens, ik heb al een aantal (al dan niet in de spelling, daar let ik nooit op) grove fouten gezien op dat zine waar jij schrijft.

Ik, Wil Schuurman

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-12-2003 19:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Underground in tekst vorm samenvatten is onmogelijk, aangezien underground per persoon verchilt, en zodra het geschreven wordt is het bekend dus automatisch geen underground meer.

Ik denk dat ghouliette wat voorzichtiger moet zijj met haar plagiaat beschuldiging, bijna alle e-zines krijgen de info uit een aantal bronnen en die bronnen krijgen hun info meestal weer van 1 bron. Dan vind de vertaalslag plaats en dan kan het gebeuren dat stukken op elkaar lijken, als je een stuk over een bepaalde band op 5 verschillende e-zines leest, lijken ze allemaal op elkaar.

Overigens denk ik dat metalmagazines (papieren versies) een uitstervend ras zijn, met name door de kosten en omdat de internet magazines veel dichter op het nieuws zitten en vaak ook meer in de metalscenes thuis zijn, alleen al door het no-budget concept.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 10-12-2003 19:55 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

hahaha....nu wordt ie mooi, maar afijn, ik ben de kwaadste niet...ik wil hierop best wel antwoord geven.

Eerst roepen "plagiaat" en dan met zo'n zwakke reply komen, ik vraag om verwijzingen en bewijzen want hier kan ik niks mee. Ik kan hiermee niemand ergens op aanspreken of mee confronteren.

Daarnaast zou het jou ook sieren als je mij eerst persoonlijk had gemaild of het je laatste post als eerste had geplaatst om pas daarna "plagiaat" te roepen.

quote:
Op 10 december 2003 19:29 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb het erover dat ik als ik recensies lees, dezelfde zinnen & woordverbanden tegenkom op rocke-zine en op vampire. Wel heel toevallig. Probeer een gebrek aan inspiratie beter te verdoezelen zou ik zeggen. (of rocke-zine natuurlijk).

Nogmaals, verwijzingen en bewijzen. En niet ineens terugkrabbelen met "of rock-e-zine natuurlijk" want dan geef je ineens aan dat het ook zou kunnen zijn dat zij diegene zijn die plagiaat plegen terwijl je ons toch als eerste loopt te beschuldigen. Probeer eerst na te denken voordat je iets als "plagiaat" gaat roepen....zeker zonder bewijzen of verwijzingen want dit is lachwekkend.

quote:
daarnaast heeft stalker iets wat al die underground niet heeft: een professionele uitstraling en kwaliteit wat betreft de inhoud.
Bijna elk undergroundblad wordt gerund door debielo's die aan hun manier van schrijven te zien nooit verder gekomen zijn dan de middelbare school.

Verander "bijna elk" in "er zitten er een aantal zines tussen.." en dan moet ik je groot gelijk geven. Ik krijg zines uit Thailand die je toch het advies wil geven om toch snel te stoppen met deze hobby. Veel underground gedrukte/gekopieerde fanzines hebben mensen erachter zitten met kennis waar je flauw van valt. Gezien je reactie neem ik aan dat je niet echt thuis bent in het fenomeen "fanzine".

Dat Stalker een professionele uitstraling heeft dat ontken ik ook niet, met een goede grafische vormgever kan je zelfs een handleiding "hoe schijt ik mijn naam in blokletters" er professioneel uit laten zien. Ik geef alleen aan dat het qua inhoud het gros niet zal aanspreken. Dat het professioneel is qua inhoud spreek ik ook niet tegen.....

Oh ja, we hebben op dit moment 2686 recensies...wedden dat er zinnen er tussen zitten die opelkaar lijken.....

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 10-12-2003 21:24 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Nou...Ben dus net op Shadowsofdisgust wezen kijken ( ikzocht de demo review van Mentation, kon 'm niet vinden ) en vond het op zich wel een redelijke site....Maar toch, printed zines Rulen.....Maar ze moeten er wel Underground uitzien, en niet zoals dat zaadblad de Aardschok....Maar gelukkig heb ik zelf m'n eigen "true" underground blaadje, dus dat scheelt weer. Zal als volgende week issue 2 uitkomt em wel opsturen naar Shadowsofdisgust, eens kijken wat voor review ik krijg...hahaha

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-12-2003 21:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 december 2003 19:29 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb het erover dat ik als ik recensies lees, dezelfde zinnen & woordverbanden tegenkom op rocke-zine en op vampire. Wel heel toevallig. Probeer een gebrek aan inspiratie beter te verdoezelen zou ik zeggen. (of rocke-zine natuurlijk).
Dat uitgerekend jij deze uitspraak moet doen Ghoullie:

quote:
In het Detonation interview op Lords of Metal schreef uw aller Judge M. reeds bijna een jaar geleden het volgende:
Mijn complimenten voor jullie laatste plaat "An Epic Defiance".

Vergelijk dat met:

quote:
In het Detonation interview op Shadows Of Disgust schreef Ghouliette onlangs het volgende:
Mijn complimenten voor jullie CD 'An Epic Defiance',

En dan loop jij over plagiaat te leuteren???

necroslaughter
Posted 10-12-2003 21:49 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Shit...ze is net een kopieermachine....hahahahaha.

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 10-12-2003 21:52 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Haha, Ghoulixerox.

necroslaughter
Posted 10-12-2003 21:59 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Hahahahaha..vraag me af waar d'r antwoord blijft...zou ze nog aan het verzinnen zijn of zou ze pissig zijn ?????

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 10-12-2003 22:02 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

ff knippen en plakken om te kunnen kopiëren denk ik.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 22:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:46 schreef Snagger het volgende:
Hmm, beetje jammer dat je nu opeens de underground afzeikt Ghouliette, terwijl je zelf ook voor Shadows of Disgust schrijft.

Zonder de underground was er toch geen scene meer?

En trouwens, ik heb al een aantal (al dan niet in de spelling, daar let ik nooit op) grove fouten gezien op dat zine waar jij schrijft.

Het gaat erom dat iedereen een geprint blad loopt aftezeiken en de underground zo waardeerd en bla bla. Terwijl de underground bladen veelal ruk zijn, en de mensen die lopen te zeiken bij e-zines werken die niets voorstellen.

Het is niet perse fout om niet alleen underground te brengen als dat de kwaliteit van je product ten goede komt.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 22:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 21:43 schreef Judge M. het volgende:
Dat uitgerekend jij deze uitspraak moet doen Ghoullie:

Vergelijk dat met:

En dan loop jij over plagiaat te leuteren???

ik kan je wel beloven dat ik mijn interview al drie maanden af had voordat hij op SOD kwam en ik nooit naar een oander interview gekeken heb, klinkt ongeloofwaardig natuurlijk maar het is puur toeval.
En ja het is een stomme vraag bij gebrek aan inspiratie. Ik was blijkbaar niet de enige die hieraan leed.

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 10-12-2003 22:30 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Heb je DAAR zo lang over moeten nadenken?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 22:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 21:24 schreef necroslaughter het volgende:
Nou...Ben dus net op Shadowsofdisgust wezen kijken ( ikzocht de demo review van Mentation, kon 'm niet vinden ) en vond het op zich wel een redelijke site....Maar toch, printed zines Rulen.....Maar ze moeten er wel Underground uitzien, en niet zoals dat zaadblad de Aardschok....Maar gelukkig heb ik zelf m'n eigen "true" underground blaadje, dus dat scheelt weer. Zal als volgende week issue 2 uitkomt em wel opsturen naar Shadowsofdisgust, eens kijken wat voor review ik krijg...hahaha

volgens mij is jullie demo al bekend binnen ons forum. via een ander bandlid waarschijnlijk.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 22:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:51 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat ghouliette wat voorzichtiger moet zijj met haar plagiaat beschuldiging,

Ik ben niet zo van de euformismes. Dat houdt scherpe replies tegen.
En ik ben geen homo.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 22:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 21:59 schreef necroslaughter het volgende:
Hahahahaha..vraag me af waar d'r antwoord blijft...zou ze nog aan het verzinnen zijn of zou ze pissig zijn ?????

Heb een geweldige film gezien op rtl4,. is net afgelopen, met die gast uit mattlock.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2003 22:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 22:31 schreef ghoulliette het volgende:
Ik ben niet zo van de euformismes. Dat houdt scherpe replies tegen.
En ik ben geen homo.

eufemismes?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 22:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 22:30 schreef GRAFTAK het volgende:
Heb je DAAR zo lang over moeten nadenken?

ik denk nooit na voordat ik post, hebben ze dat nou nog steeds niet door hier

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 22:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 22:33 schreef Chelman het volgende:
eufemismes?

hey smurf heb 39 graden koorts ja

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 10-12-2003 22:34 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

ende

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2003 22:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 22:33 schreef ghoulliette het volgende:
hey smurf heb 39 graden koorts ja

Oh ja, kaartje nog gekregen?

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com