|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik had het inderdaad over SOD, maar daar hebben mensen het allang niet meer over, jammer genoeg...(breng ik weer mijn SERIEUZE post aan) maar een ouderwets potje flamen wie het domste schaap in het land is. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Je hebt nog steeds die spelfout niet verbeterd, zie ik... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik ga niet eens de politiek in. *zucht* |
|
quote:Doe je daar zelf niet aan mee door mensen te beledigen? |
|
quote: houden zo! |
|
quote:Het is wat ik daarstraks al zei: past perfect toch? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: HEMA tegen de Vampire. moet ik er dan bij vermelden dat het op persoonlijke titel is... jezus. als ik een battle wilden tegen vampire had ik wel iets op hun forum gepost. |
|
quote: Jij krijgt geen intergratie button! |
|
quote:Zal ik je username dan maar in Nawijn veranderen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Integratie? |
|
quote: Ja, ik ben er flauw van...het is nu alleen maar wijzen met het vingertje en flamen dus ik kap er weer mee. Ik ging in elk geval inhoudelijk in op de kritiek die ik kreeg wat betreft mijn becijfering van platen. Helaas was alleen Jenje eventjes bereid om een keer daarop te reageren en alle anderen die mij een Onno Cro Mag vonden houden zich jammer genoeg ineens stil. het zal dus leuker zijn om op elkaar te schelden ofzo. Ik heb niks tegen andere zines, vind dat we elkaar niet in de weg moeten zitten. Dat dat even duidelijk is. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: wel grappig dat ik blijkbaar als 20 jarig meisje zoveel inloed--> macht heb mbt de invulling van een dag van een stuk of 7 volwassen mannen LOSERS |
|
quote: Oja, als ik er geen smiley bij zet vatten mensen het op als belediging...my bad...daar was ik vorige keer ook voor gebanned. Het waren iig geen beledigingen, dat kan ik je verzekeren You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: trouwens een goed punt wat je daar tussen de regels door maakt. Ik maak een probleem, en jij wordt erop afgezeken. en dan ben ik de enige die met modder gooit? |
|
Het gaat niet om jou, het gaat om de erg domme bewering van ghoullie waarin ze Vampire van plagiaat beschuldigt. En terecht is Vampire daar pissig over, zou jij ook zijn. Erg jammer dat Ghoulie dan elitair gaat lopen doen over hoeveel ze wel niet zou kunnen daan verdienen, als ze gewoon wat voorbeelden had laten zien, dan was dit allang afgelopen. |
|
quote: Idem ditto hier, schrijf voor Vampire maar ben vaak te vinden op ZM, Lugburz en anderen. Ze hebben allemaal hun sterke kanten. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Daar ben ik het helemaal mee eens! Want als objectieve buitenstaander moet ik zeggen dat geen enkel e-zine hier positieve reclame voor zichzelf heeft gemaakt. Sterker nog... Ik denk dat ik die Stalker maar ga lezen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: vanwaar de behoefte deze info op dit forum te kwakken? wat kan mij het bommen waar jij studeert (ik vroeg alleen wat), of wat voor bijbaantje je hebt sterker nog, ik heb ook helemaal geen battle met jou ik vermaak mij alleen maar prima met de onzinnige uitspraken die over ons zine gedaan worden |
|
quote: de lachende derde |
|
quote: nou dan, dan is er toch ook geen probleem of wel dan? |
|
quote: Nee, jij zegt dit: quote: Plagiaat beschuldiging...Op het ZM forum...dus niet op het Vampire forum of per e-mail. Je lult jezelf ook wel erg tegen.... Het is geen achterklap...dus het is "waar" in jouw ogen, maar je komt niet bewijzen. Het is de ene deja-vu na de andere, maar feit blijft dat je blaat maar zelf niet weet wat je zegt of kan bewijzen. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: En was daar dit topic niet helemaal voor gestart? E-zines die een blad aan een lezer helpen. Dan zijn we nu klaar en kan hier een slotje op dus You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Werkt Ghoullie soms voor Stalker? En is dit een nieuwe reclametactiek? Studieveranderen !! NU !! |
|
quote: Shit Ghoul, Jenje heeft je door!!! Wordt vast een gezellige ZM meeting de volgende keer You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |