IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Shadows of Disgust a.k.a. Ghoulliette/Vampire Soap Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:14 schreef Jenje het volgende:
Neen, dat heb je echt helemaal zelf gedaan.
heeft vampire nu ook een battle met de KUN dan omdat ik daarop zit, of met de HEMA omdat ik er zaterdags werk?

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:16 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:12 schreef Jenje het volgende:
Hey, dit heeft (zowaar een keer) niets met ZM te maken. Dit is een SoD zaak die jullie aan jezelf te danken hebben. Niet de oorzaak naar anderen schuiven.

ik had het inderdaad over SOD, maar daar hebben mensen het allang niet meer over, jammer genoeg...(breng ik weer mijn SERIEUZE post aan) maar een ouderwets potje flamen wie het domste schaap in het land is.

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 16:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:14 schreef ghoulliette het volgende:
voor altx poging 4

Je hebt nog steeds die spelfout niet verbeterd, zie ik...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:15 schreef Jenje het volgende:
Ghoullie durft geen verantwoordelijkheid voor haar uitspraken af te leggen ... en dat moet de politiek in ....

ik ga niet eens de politiek in. *zucht*

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:16 schreef DMTR het volgende:
ik had het inderdaad over SOD, maar daar hebben mensen het allang niet meer over, jammer genoeg...(breng ik weer mijn SERIEUZE post aan) maar een ouderwets potje flamen wie het domste schaap in het land is.
Doe je daar zelf niet aan mee door mensen te beledigen?

Saldiac
Usericon van Saldiac
Posted 11-12-2003 16:17 by Saldiac Wijzig reactieProfiel van SaldiacQuote dit bericht

quote:
Waar ging dit topic eigenlijk over?Ach, laat maar zitten eigenlijk. Best vermakelijk zo'n battle tussen mensen van e-zines die ik stuk voor stuk toch niet eens lees...

houden zo!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-12-2003 16:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 december 2003 16:15 schreef Jenje het volgende:
en dat moet de politiek in
Het is wat ik daarstraks al zei: past perfect toch?

I'm not being rude. You're just insignificant.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:15 schreef helmet het volgende:
Nee, doordat een medewerkster van SoD een Vampire Magazine van plagiaat beschuldigd is hier een SoD zaak van gemaakt.

HEMA tegen de Vampire.

moet ik er dan bij vermelden dat het op persoonlijke titel is... jezus. als ik een battle wilden tegen vampire had ik wel iets op hun forum gepost.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:16 schreef Jenje het volgende:

Jij krijgt geen intergratie button!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-12-2003 16:18 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 december 2003 16:17 schreef ghoulliette het volgende:
moet ik er dan bij vermelden dat het op persoonlijke titel is... jezus.
Zal ik je username dan maar in Nawijn veranderen?

I'm not being rude. You're just insignificant.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Integratie?

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:19 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:14 schreef Saldiac het volgende:
gezien het grote bos aan nutteloze posts, waaraan ikzelve vlijtig bijdraag, heb ik uw serieuze punt gemist

maar denk je dat dit topic nog te redden valt?
indien er een constructieve discussie plaats dient te vinden kan dit beter middels e-mail of irl geschieden m.i.
dit soort fora leidt onherroepelijk tot offtopic of non-serieus gebrul

Ja, ik ben er flauw van...het is nu alleen maar wijzen met het vingertje en flamen dus ik kap er weer mee. Ik ging in elk geval inhoudelijk in op de kritiek die ik kreeg wat betreft mijn becijfering van platen. Helaas was alleen Jenje eventjes bereid om een keer daarop te reageren en alle anderen die mij een Onno Cro Mag vonden houden zich jammer genoeg ineens stil. het zal dus leuker zijn om op elkaar te schelden ofzo. Ik heb niks tegen andere zines, vind dat we elkaar niet in de weg moeten zitten. Dat dat even duidelijk is.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:18 schreef helmet het volgende:
Zal ik je username dan maar in Nawijn veranderen?

wel grappig dat ik blijkbaar als 20 jarig meisje zoveel inloed--> macht heb mbt de invulling van een dag van een stuk of 7 volwassen mannen
LOSERS

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:21 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:16 schreef Jenje het volgende:

Oja, als ik er geen smiley bij zet vatten mensen het op als belediging...my bad...daar was ik vorige keer ook voor gebanned. Het waren iig geen beledigingen, dat kan ik je verzekeren

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:19 schreef DMTR het volgende:
Ja, ik ben er flauw van...het is nu alleen maar wijzen met het vingertje en flamen dus ik kap er weer mee. Ik ging in elk geval inhoudelijk in op de kritiek die ik kreeg wat betreft mijn becijfering van platen. Helaas was alleen Jenje eventjes bereid om een keer daarop te reageren en alle anderen die mij een Onno Cro Mag vonden houden zich jammer genoeg ineens stil. het zal dus leuker zijn om op elkaar te schelden ofzo. Ik heb niks tegen andere zines, vind dat we elkaar niet in de weg moeten zitten. Dat dat even duidelijk is.

trouwens een goed punt wat je daar tussen de regels door maakt. Ik maak een probleem, en jij wordt erop afgezeken.

en dan ben ik de enige die met modder gooit?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het gaat niet om jou, het gaat om de erg domme bewering van ghoullie waarin ze Vampire van plagiaat beschuldigt.

En terecht is Vampire daar pissig over, zou jij ook zijn.
Erg jammer dat Ghoulie dan elitair gaat lopen doen over hoeveel ze wel niet zou kunnen daan verdienen, als ze gewoon wat voorbeelden had laten zien, dan was dit allang afgelopen.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-12-2003 16:22 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Ik heb niks tegen andere zines, vind dat we elkaar niet in de weg moeten zitten. Dat dat even duidelijk is.

Idem ditto hier, schrijf voor Vampire maar ben vaak te vinden op ZM, Lugburz en anderen. Ze hebben allemaal hun sterke kanten.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 16:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
(...) Ik heb niks tegen andere zines, vind dat we elkaar niet in de weg moeten zitten. Dat dat even duidelijk is.

Daar ben ik het helemaal mee eens!

Want als objectieve buitenstaander moet ik zeggen dat geen enkel e-zine hier positieve reclame voor zichzelf heeft gemaakt. Sterker nog... Ik denk dat ik die Stalker maar ga lezen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Saldiac
Usericon van Saldiac
Posted 11-12-2003 16:22 by Saldiac Wijzig reactieProfiel van SaldiacQuote dit bericht

quote:
heeft vampire nu ook een battle met de KUN dan omdat ik daarop zit, of met de HEMA omdat ik er zaterdags werk?

vanwaar de behoefte deze info op dit forum te kwakken?
wat kan mij het bommen waar jij studeert (ik vroeg alleen wat), of wat voor bijbaantje je hebt
sterker nog, ik heb ook helemaal geen battle met jou
ik vermaak mij alleen maar prima met de onzinnige uitspraken die over ons zine gedaan worden

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:22 schreef altx het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens!

Want als objectieve buitenstaander moet ik zeggen dat geen enkel e-zine hier positieve reclame voor zichzelf heeft gemaakt. Sterker nog... Ik denk dat ik die Stalker maar ga lezen...

de lachende derde

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:22 schreef Saldiac het volgende:
vanwaar de behoefte deze info op dit forum te kwakken?
wat kan mij het bommen waar jij studeert (ik vroeg alleen wat), of wat voor bijbaantje je hebt
sterker nog, ik heb ook helemaal geen battle met jou
ik vermaak mij alleen maar prima met de onzinnige uitspraken die over ons zine gedaan worden

nou dan, dan is er toch ook geen probleem of wel dan?

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 16:24 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 16:17 schreef ghoulliette het volgende:
moet ik er dan bij vermelden dat het op persoonlijke titel is... jezus. als ik een battle wilden tegen vampire had ik wel iets op hun forum gepost.

Nee, jij zegt dit:

quote:
Op 11 december 2003 15:58 schreef ghoulliette het volgende:
als het achterklap was geweest dan zou ik het hier niet gepost hebben. Als je 1 iets niet kunt zeggen is dat ik achter mensen de rug omga.

Plagiaat beschuldiging...Op het ZM forum...dus niet op het Vampire forum of per e-mail. Je lult jezelf ook wel erg tegen....

Het is geen achterklap...dus het is "waar" in jouw ogen, maar je komt niet bewijzen.

Het is de ene deja-vu na de andere, maar feit blijft dat je blaat maar zelf niet weet wat je zegt of kan bewijzen.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:25 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:22 schreef altx het volgende:
Sterker nog... Ik denk dat ik die Stalker maar ga lezen...

En was daar dit topic niet helemaal voor gestart? E-zines die een blad aan een lezer helpen. Dan zijn we nu klaar en kan hier een slotje op dus

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Werkt Ghoullie soms voor Stalker? En is dit een nieuwe reclametactiek?

Studieveranderen !! NU !!

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:27 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:26 schreef Jenje het volgende:
Werkt Ghoullie soms voor Stalker? En is dit een nieuwe reclametactiek?

Studieveranderen !! NU !!

Shit Ghoul, Jenje heeft je door!!!

Wordt vast een gezellige ZM meeting de volgende keer

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com