IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Shadows of Disgust a.k.a. Ghoulliette/Vampire Soap Vorige pagina | Volgende pagina
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-12-2003 14:36 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 14:31 schreef ghoulliette het volgende:
Heb een hekel aan bejaarden.

Je doet me anders geweldig denken aan zo'n overjaars zeikwijf.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 14:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 14:36 schreef Wolveken het volgende:
Je doet me anders geweldig denken aan zo'n overjaars zeikwijf.

dan zal denken wel niet je sterkste kant zijn

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 14:41 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

blijft leuk dat je pseudo grappig probeert te doen om onder de vraagstelling uit te komen...

maar waar blijven die antwoorden op het plagiaat verhaal?

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-12-2003 14:43 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 14:38 schreef ghoulliette het volgende:
dan zal denken wel niet je sterkste kant zijn

Toch, moet wel, zou me verbazen mochten we overeenkomsten hebben

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 14:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat wil je weten, dat ik bijvoorbeeld bij de recensie over Sulaco bij Rock-ezine en bij vampire bijna dezelfde recensie tegenkwam. En als ik dat plagiaat noem dan hoef je niet meteen te gaan huilen hoor. Moet je maar beter personeel het werk laten doen.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-12-2003 14:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

En hoe noem je dit dan?

http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=1630&lang=nl en http://www.zwaremetalen.com/recensie/860.html

Dat noem ik horzontale kruisbestuiving en recycling maar goed...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 14:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ben niet de hele dag bezig met vergelijken hoor dat wat ik noemde was van een dag uit de herfstvakantie dat ik mij vervelde en eens rond ben gaan snuffelen. En aan het einde van de dag had ik al mijn waardering voor bepaalde e-zines verloren.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 14:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 14:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 22:37 schreef ghoulliette het volgende:
en nu weer over het stalker magazine dan.

Ik vind het positief te noemen dat zij een nieuwe manier van schrijfen/ interviewen introduceren. Dat heeft nog niemand gedaan terwijl het een simpel extra's is. En mijn verwachting is dat een team dat wel verder denkt dan het standaarde nog wel meer leuke extra's uit de mouw zal schudden en dat om die reden dit magazine in de gaten gehouden dient te worden.

Bovendien is het ook een jong team, wat verjonging kan geen kwaad in de metal scene

poging 2

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-12-2003 14:54 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

[quote] Op 11 december 2003 14:43 schreef ghoulliette het volgende:
wat wil je weten, dat ik bijvoorbeeld bij de recensie over Sulaco bij Rock-ezine en bij vampire bijna dezelfde recensie tegenkwam. [quote]

Dat is grote, grote zever. Heb net die recensies gelezen. Doe dat ook maar eens.

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 11-12-2003 14:55]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 14:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

natuurlijk vindt jij het zever, je hebt ze waarschijnlijk zelf geschreven .
en nee ik ga ze niet lezen. zm is veel betere tijdsverspilling.

Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 14:59 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 14:43 schreef ghoulliette het volgende:
wat wil je weten, dat ik bijvoorbeeld bij de recensie over Sulaco bij Rock-ezine en bij vampire bijna dezelfde recensie tegenkwam. En als ik dat plagiaat noem dan hoef je niet meteen te gaan huilen hoor. Moet je maar beter personeel het werk laten doen.

zo he he, eindelijk noem ze het beestje bij de naam. Was dat nu zo moeilijk, moet je je daarvoor nu zo belachelijk maken zo'n 4 pagina's lang?

Sulaco recensie RockEzine
Leave it to Relapse to come up with good bands. This five song mini album is yet another surprisingly good debut on a quality label. Great riffs, weird twists, breaks and tempo changes, grooves, blast beats; it’s all there. Sulaco features Erik Burke on guitar and vocals. Some of you might have seen him playing live as a touring member of Nuclear Assault. Sulaco is somewhat different than the legendary NA though.

This trio with ex members from Lethargy plays metal in the vein of Mastodon and other Relapse bands. It’s not just hard or fast. There’s an intensity to the music that lifts it to a higher level than most other modern day metal. The sound is a bit muffled and flat, hopefully they’ll get a decent budget to record a full length soon.
(Walter)

En die op Vampire
OK, here we go. A new signing on Relapse. Sulaco already got my interest when I found out several members have been involved in bands like Kalibas (Didn't they just break up or something? That would really suck, dammit!) and Lethargy (R.I.P). Although I'm well aware you shouldn't always buy into the whole 'ex-members of...' hype. This brief EP features 4 tracks with a total running time of 15 minutes. I've always find it difficult to make a proper judgement on a band based on 4 songs alone, but if this is a clear indication of where they're headed, we're in for a treat when the full-length arrives. Expect technical and pretty complex metalcore with some grind thrown in the mix. The first thing that really hit me were the vocals. Apart from a dry growl, there's some strained high pitched screaming going on that really works quite well with the music. The guitar patterns are pretty interesting, although not quite as 'quirky' as I expected them to be. Mainly focusing on tight riffling, but often throwing in some more unusual notes and runs. The drumming is top-notch, tight and precise. For some reason they've chosen to weave the separate songs together with short noise interludes. Production wise, there are no complaints of any kind. Everything's pretty transparant and easy to follow (up to the huge bass, always pouding away in the distance). The tones are warm and natural with plenty of thickness. Again, I really like the way the vocals just sink in with the music without distracting. The writing is on and off between chaotic and more solid, it can't really call it memorable, though. When I have to make a comparison, I'd say the sound lays somewhere between Burnt by the sun and Luddite Clone (now active as Kiss the cynic). The packaging's a bit disappointing, mainly blue colors with some unrecognizable textures going on and the band logo looks like the kind of logo a washing detergent would use for their adverts. Good stuff, but I have the feeling something's missing to make it really spectacular and jaw dropping. I guess my main problem with this is that, even after 10 careful and concentrated listening sessions, I still don't have the feeling it has sunk in completely. But, I'm definitely curious where they'll take it from here. The outfit is tight, the music's interesting, the potential is there. I have the feeling they're going for the Mastadon approach, first release an EP with much promise and then release an utter devastating album that people will talk about for years to come. Who knows?
Joost

Behalve het feit dat ze beiden Mastodon noemen...Joost vind Mastodon zeer goed, waarschijnlijk Walter ook. Dan zijn invloeden zo te herkennen. Dat is geen "jatten" maar kennis. Heb net een Demonized recensie af en hoor flink wat Angelcorpse erin terug, ook dat zal bij meerdere recensies genoemd worden.

En "huilen"...en "Moet je maar beter personeel het werk laten doen".

Je weet van geen ophouden he, qua "belachelijk maken".

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

denk je wel om je bloeddruk ouwe

Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 15:02 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 15:01 schreef ghoulliette het volgende:

Wederom een reply om trots op te zijn.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ga nou maar ontopic, als je mijn zo'n doos vind waarom doe je dan zoveel moeite om op mij te reageren

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-12-2003 15:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 december 2003 15:01 schreef ghoulliette het volgende:
Eej swah! Check die coole meizjuh hiero, ouwe.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-12-2003 15:07 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 14:58 schreef ghoulliette het volgende:
nee ik ga ze niet lezen. .

Je hebt ze gewoonweg nooit gelezen maar komt dan wel op de proppen met een plagiaat beschuldiging, wat een ongelooflijk belachelijk gedoe.

ACHTERLIJKE KOE!

(moest er even uit)

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-12-2003 15:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:02 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Wederom een reply om trots op te zijn.

jezus, wat zijn ze de laatse tijd jou allemaal aan aan het doen? ik zag op de muur dat je al problemen had op een of ander forum en nu hier ook alweer gezeik tegen jou. laat je eigen niet gek maken maat! (en volgend jaar bangen op nasty savage, jij en ik weten ten minste dat deze band bestaat)

Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 15:08 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 15:05 schreef ghoulliette het volgende:
ga nou maar ontopic, als je mijn zo'n doos vind waarom doe je dan zoveel moeite om op mij te reageren

Als je dat nog niet begrijpt....
SoD moet vast subsidie krijgen om zo'n zwakzinnig iemand in dienst te hebben.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:07 schreef Wolveken het volgende:
Je hebt ze gewoonweg nooit gelezen maar komt dan wel op de proppen met een plagiaat beschuldiging, wat een ongelooflijk belachelijk gedoe.

ACHTERLIJKE KOE!

(moest er even uit)

nee daarom kom ik ook bij de band Sulaco, een band die elke metalhead kent. Harvey Milk nog zo eentje

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:08 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Als je dat nog niet begrijpt....
SoD moet vast subsidie krijgen om zo'n zwakzinnig iemand in dienst te hebben.

ik ben niet in dienst muts, ik studeer en vrijwillig.

Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 15:09 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
jezus, wat zijn ze de laatse tijd jou allemaal aan aan het doen? ik zag op de muur dat je al problemen had op een of ander forum en nu hier ook alweer gezeik tegen jou. laat je eigen niet gek maken maat! (en volgend jaar bangen op nasty savage, jij en ik weten ten minste dat deze band bestaat)

hehe, dat was John. Af en toe effe kijken naar de namen die posten

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-12-2003 15:09 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:08 schreef ghoulliette het volgende:
nee daarom kom ik ook bij de band Sulaco, een band die elke metalhead kent. Harvey Milk nog zo eentje

neemt niet weg dat je een

ACHTERLIJKE KOE

bent

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:09 schreef Wolveken het volgende:
neemt niet weg dat je een

ACHTERLIJKE KOE

bent

zo zo grote jongen. pen en papier nodig?

Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 15:11 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 15:08 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben niet in dienst muts, ik studeer en vrijwillig.

Studeer?
m'n god...m'n belastingcenten....

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com