IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Shadows of Disgust a.k.a. Ghoulliette/Vampire Soap Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 17:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

een SoD topic op zm niks dervan SLOTJE!!

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 11-12-2003 17:56 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 11 december 2003 17:41 schreef Chelman het volgende:
Is al gebeurd

heb dat topic pas net ontdekt. bedankt voor de medewerking

i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 18:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 17:54 schreef Jenje het volgende:
een SoD topic op zm niks dervan SLOTJE!!

ja idd, er is al een sod topic dus dit is dubbel, ik wil ook een slotje!!

zombie
Usericon van zombie
Posted 11-12-2003 19:00 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Wauw, het gaat hier gewoon om mijn recensies (Sulaco / Harvey Milk). Ik voel me gevleid met alle aandacht, krijg normaal namelijk nooit reacties op mijn schrijfsels.

Ehm, die vergelijking werd gemaakt met een ander e-zine waar ik oprecht nog nooit van heb gehoord. Wat dat betreft ben ik een soort van holbewoner die het koud laat wat er allemaal op het internet staat qua andere e-zines. Kan er dus weinig meer over zeggen dan dat. En het feit dat ik Mastadon noem, tjsa...dat was niet eens in muzikaal opzicht maar in aanpak.

Ik zie de overeenkomsten tussen die recensies echt niet, maar schrok wel even toen ik erachter kwam dat het over mijn spul ging. Kan je me de volgende keer direct benaderen hierover? Ik bijt niet, ben heel schappelijk en luister naar redelijkheid.

Dankje,

Joost
Schrijver van ORIGINELE recensies

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 11-12-2003 19:24 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

En dit is een mooi einde voor dit topic, dacht ik zo!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com