|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
lang rondlopen in wat voor scene dan ook is niet iets wat altijd als een voordeel beschouwd mag worden, trouwens... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
hoe vermakelijk het is om een mens zichzelf compleet vast te zien lullen omdat hij/zij totaal niet nadenkt alvorens iets te deponeren jawel, ik ben ook een der eikels van Vampire magazine en als ik dit topic zo lees (hoe oneerlijk en onrepresentatief ook), ben ik blij ghoullie niet te kennen ruzie maken en/of onzin uitblaten kan iedereen zelfs een mening schijnt de grootste randdebiel nog te kunnen vormen waar het echter begint te stotteren is het vermogen tot argumentatie ik vind het overigens ook zeer sterk dat ghoullie over verjonging begint t.o.v. Ricardo terwijl zij zelf ouder is (...) ook de bewering dat het schrijven van een negatieve recensie easy is klassificeer ik als grote onzin een CD afzeiken kan iedereen ja, maar hiervoor begrijpelijke en wellicht overtuigende (eureka!) argumenten voor te formuleren is een kunst die niet elke boerenlul beheerst stiekem vraag ik mij hardop af wat ghoullie voor studie volgt... |
|
quote: waarde is subjectief. je hebt er zelf een drama van gemaakt. |
|
quote:ga jij je nou maar aftrekken op wijven met transsexuele hoofden |
|
Damn, versloegen we bij ZM maar aan roddel en achterklap.. dit zou een geweldig voorpagina-artikel zijn! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:en dat voor een eerste post, bang? edit: trouwens moeilijk he tellen. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-12-2003 15:57] |
|
quote:dus? |
|
Hey Ron ook al hier!! Alles goed greumelepuddingvlaaienbakker? |
|
quote: "Shadows of Disgust beschuldigt Vampire van plagiaat" READ ALL ABOUT IT! |
|
als het achterklap was geweest dan zou ik het hier niet gepost hebben. Als je 1 iets niet kunt zeggen is dat ik achter mensen de rug omga. |
|
quote:Politicologie, was 't toch? Herken je de moderne politicus er niet in terug? Eerst heel hard iets roepen om de aandacht op je te vestigen, vervolgens alle redelijkheid uit de weg gaan om vervolgens proberen zonder je ongelijk te erkennen de discussie ergens anders heen te sturen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Even kijken hoor Ricardo komt uit 1978, Ghoulliette is 20. euh....??? En volgens mij was een positieve recensie juist makkelijker? Ik vraag me nu hardop wat voor studie jij volgt? Of gevolgd hebt..de Hooge school voor boerenkool volgens mij.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ja, ik ben zo bang dat ik met trillende vingers op dit toetsenbord zit te rammen een eerste post omdat ik wel wat beters te doen heb dan de godganse dag allerlei forums te bevuilen een eerste post omdat Ricardo mij toevallig op dit topic wees een eerste post omdat jij zo graag verjonging ziet maar wees gerust 'lieve' ghoullie, voor mij hoef je niet te vrezen sterker nog, voor niemand hoef jij te vrezen je eigen geblaat en groot zelf-inzicht spreken voor zich en behoeven verder geen uitleg |
|
quote: Ben een natuur talent. |
|
quote: wel nog liever DAT dan een kutwijf 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: quote: Effe op blijven letten DMTR |
|
meestte mensen weten hier niet eens wat WO is, ze komen er hooguit om de vloeren te vegen. |
|
quote: opleetten jenje, ik is ghoullie DMTR is DMTR |
|
Heb jij je diploma al dan? |
|
quote: eenzaam zijn is niet leuk he, nee |
|
quote: Niet altijd, in dit geval zeer zeker wel. quote: Subjectief..zozo, weer net naar de wc geweest om naar die rol te kijken? De vinger naar mij wijzen is wederom een knap staaltje lompigheid. Zoiets als mij beschuldigen van het stelen van een auto terwijl ik dat niet gedaan heb en dan verontwaardigd zijn om het feit dat ik verhaal wil halen. Je moet nog veel leren arm schaap. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Ja, ik probeer ook nog te werken hier, dus ik schaam mij nu diep..neemt niet weg dat ie nog steeds niet kan tellen...ik kan dan weer niet lezen, okee... Maar goed...ik probeerde nog wel iets serieus op gang te zetten maar daar word helaas niet meer op gereageerd You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ik heb meerdere diploma's. En blijkbaar weet jij nog niet dat je niet eens een WO opleiding voltooid hoeft te hebben om een hoger startsalasris te vangen. zou wel heel knap zijn he als ik 20 was en al een volledige Wo opleiding voltooid zou hebben. Zo slim ben ik nou ook weer niet, maar leuk dat je denkt dat het mogelijk zou zijn. |
|
quote: ik zei toch dat het achterlijke domme sukkels waren |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |