|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb hier, op een paar mensen na, niemand een blad zien afzeiken. Dat maak jij er weer van lijkt het wel. Ik denk dat het meer mensen er om gaat dat dit blad gewoon niet interessant is qua inhoud. Heel simpel, al ziet een blad er nog zo verzorgd uit, maar de inhoud is kut, koop jij het dan? Ik heb ook fanzines die er redelijk amateuristisch uitzien, maar waarvan de inhoud wel erg tof is. Dan maakt mij dat vrij weinig uit moet ik zeggen. En niemand heeft hier het blad op uiterlijk lopen afzeiken meen ik. De inhoud, dat is inderdaad een punt waar je over kan discussieren. Ik ben het ook met mensen eens dat dit blad gewoon niet echt een dikke aanrader is voor mensen die veel naar metal luisteren. Da's toch niks mis mee om dat te zeggen? Ik mag toch ook rustig stellen dat de VIVA (alhoewel..) ook niks is voor de gemiddelde bezoeker hier. Dat heeft dan ook weer niets met afkraken te maken. Bovendien generaliseer je de underground. Een zine als Tales of the Macabre heeft een prima lay-out, een (allicht voor mij) interessante (underground, maar ook bands zoals venom, possessed, blitzkrieg) inhoud. En zo zijn er vast nog meer. En kom nou zeg, Ricardo heeft toch heel wat bereikt met Vampire Magazine. Ik, Wil Schuurman |
|
Viva is kei cool jongeuh. enige stuk dat ik ook volledig gelezen heb van vampire magazine was een wacken review dat via HM gelinkt was. Heb een van de makers toen nog gezegd dat hij de rest maar moest ontslaan omdat hij de enige was met enigzins kennis van de engelse taal ze hebben vast hun goede kanten... heeft (bijna) alles toch |
|
Haha, dan mag ik ook wel ontslagen worden aangezien ik tot het dieptepunt behoor qua Engelse taal. Maar het is wel heel grappig hoe je onder sommige reply's uit (probeert) te komen. Ik, Wil Schuurman |
|
wil gewoon zo slapen, is dat zo erg. Mijn hormonen hebben alweer genoeg herrie geschopt voor vandaag. |
|
quote:HAP! |
|
Ghoulliette, behalve jezelf compleet belachelijk te maken in dit topic en een woord ("plagiaat" in dit geval) te gebruiken die je ook maar tot jezelf heb genomen door je "woord-van-de-dag-toiletpapier" zou het wel ongeloofelijk fijn zijn dat je niet verder in de stront zakt qua geloofwaardigheid door eens te reageren op mijn post. Om je voor te zijn door "ik kan het niet vinden" of "ik ga niet terug zoeken"....alvast hieronder weer weggepleurt. Oh ja, iets beschuldigen van plagiaat en "...enige stuk dat ik ook volledig gelezen heb van vampire magazine was ..." is ook niet echt in je voordeel. -------------------------------------------- hahaha....nu wordt ie mooi, maar afijn, ik ben de kwaadste niet...ik wil hierop best wel antwoord geven. Eerst roepen "plagiaat" en dan met zo'n zwakke reply komen, ik vraag om verwijzingen en bewijzen want hier kan ik niks mee. Ik kan hiermee niemand ergens op aanspreken of mee confronteren. Daarnaast zou het jou ook sieren als je mij eerst persoonlijk had gemaild of het je laatste post als eerste had geplaatst om pas daarna "plagiaat" te roepen. quote: Nogmaals, verwijzingen en bewijzen. En niet ineens terugkrabbelen met "of rock-e-zine natuurlijk" want dan geef je ineens aan dat het ook zou kunnen zijn dat zij diegene zijn die plagiaat plegen terwijl je ons toch als eerste loopt te beschuldigen. Probeer eerst na te denken voordat je iets als "plagiaat" gaat roepen....zeker zonder bewijzen of verwijzingen want dit is lachwekkend. quote: Verander "bijna elk" in "er zitten er een aantal zines tussen.." en dan moet ik je groot gelijk geven. Ik krijg zines uit Thailand die je toch het advies wil geven om toch snel te stoppen met deze hobby. Veel underground gedrukte/gekopieerde fanzines hebben mensen erachter zitten met kennis waar je flauw van valt. Gezien je reactie neem ik aan dat je niet echt thuis bent in het fenomeen "fanzine". Dat Stalker een professionele uitstraling heeft dat ontken ik ook niet, met een goede grafische vormgever kan je zelfs een handleiding "hoe schijt ik mijn naam in blokletters" er professioneel uit laten zien. Ik geef alleen aan dat het qua inhoud het gros niet zal aanspreken. Dat het professioneel is qua inhoud spreek ik ook niet tegen..... Oh ja, we hebben op dit moment 2686 recensies...wedden dat er zinnen er tussen zitten die opelkaar lijken..... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Hahahahah, geweldig hoe men zich drukmaakt om niets, iemand vroeg zich af een paar postjes naarboven eerder of er grind / death / gore blaadjes waren en ik gooide voorbeelden van een paar die wel okay zijn van het genre, (dacht dat het wel duidelijk was zal wel volgende keer verwijzingen en voetnoten etc etc etc erbij gooien sheesh) En is gewoon waar de meeste glossies het genre negeren (niet dat het boeit is gewoon zo). En als je een grote glossy maakt (en ik bedoelde als aarsschok enzo) moet je adverteerders scoren en als jij hun albums uitkakt willen ze je niet meer voor advertenties, en ga me niet vertellen dat dat niet zo is. En dan dat hele gezeik over true underground etc, mij ging het om ten eerste grind/death/noise bands en zines en die zullen niet interresant zijn voor grote bladen, dus maken mensen ze zelf en dat nu eenmaal de meeste gekopieerd zijn is om geldgebrek, en verder zijn veel van die blaadjes niet gesponsord dus heb je te maken met 100% fans en meestal veel kennis. Ik heb het niet over die ripp off kopieer shit die voor een paar gratis cd's een blaadje inelkaar poept. Voor nu is DIY blaadjes de grootste bron van info voor grind/oldschoolldeath/noise en onbekende bands. (webzines niet meegeteld daar ging dit ook niet over) Waren er maar grind/noise/death bladen als glossies ben ik de eerste met intresse. Maar de meeste bands in die grotere bladen kunnen me voor 99% aan me gat roesten. En de reden dat die gast zich heeft teruggetrokken uit de "scene" was alle ripp offs hij gaat nu liever om met mensen die wel zijn harde werk waarderen, das niet elitist das iemand die genoeg heeft van alle debielen die zijn tijd verdoen met gezeik en geld kosten en backstabben. Iemand die werkt een gezin onderhoud en dan nog een blaadje eruit gooit als support voor bands die hij leuk vind heeft van mij alle respect! en dat hij dan niet meer een full glossy zine kan betalen vind ik niet erg dus die opmerkingen van domme mensen zonder geld vind ik redelijk respectloos voor degenen die hun best doen en bloed zweet en tranen erin gooien. Zodra een blad rendabel moet zijn en mensen ervan moeten leven wordt het voor mij niet interresant omdat het dan om bekende bands gaat die moeten verkopen, niks mis mee wens ze alle geluk maar dat is niet het genre waarin ik me begeef. Stalker ziet eruit als een goed blad voor die doelgroep dus sterkte ermee, mijn eerste post had ook geen ene reet te maken met dat magazine. Maar was meer iemand anders paar postjes naarboven een paar namen toegooien met blaadjes met death/ grind/ gore /noise en minder tot onbekende bands. Maarja mijn fout om iemand van dienst te zijn ik zal het nooit meer doen. Ik luister deathgoregrind ik ben dom en weet je wat ben er wel blij mee, als je hierna nog boos bent en door wilt flamen ga je gang je/jullie hebben totaal gelijk. Ik heb 0 diploma's, heb net geleerd te tiepen op de analfabeten cursus morgen krijgen we interpunctie pas, en ik heb nog nooit gewerkt want ik begrijp niets, ben beetje dom. Het zal me aan me reet roesten wat iemand denkt hahaha. En hey Ricardo had gelijk die blackhole is wel een goeie glossy mag voor death/grind/noise bands. Die kan nog toegevoegd worden aan het lijstje grind/death/gore/noise bladen en oh ja mental funeral is ook wel goede XEROXED zine. Nu gaat ik wenen want ik voel mij gekrenkt in mijn waardigheid van mijn menselijke bestaan, voor eeuwig is mijn ziel bezoedeld door deze aantijgingen!!!! HHAHHAHA |
|
Maarre....door welk ander bandlid dan ? Door Negatyfus ??? En ik zit gelukkig niet in Mentation, maar had voor m'n eigen blaadje een review van hun demo gedaan, en was wel benieuwd naar andere reviews. Vandaar. Kan je de demoreview van Mentation niet even opzoeken en hier posten ??? Alvast dank... |
|
quote: ja door negatyfus. we hebben geen demo gehad geloof ik dus ook gen echte review. gewoon allemaal kort wat erover gezegd. en als je dat ergens wilt posten wens ik je veel knip en plak plezier @ Ricardo (wat een sbs6 naam trouwens) als ik je officieel beschuldig doe ik dat niet via zm hoor. Misschien moet je eens naar buiten gaan. wat frisse lucht doet wonderen hoor druktemaker |
|
Ok, bedankt dan. De naam van m'n blaadje is trouwens trendkill..we hebben "the true " er boven geplakt, omdat er een zooi internet zines waren met dezelfde naam. En ik had dus geen zin in verwarring enzo, dus....En ik vind niet dat er zulke vage bands in staan. Ik bedoel maar : Kadaverficker ( duitse goreband ) Agathocles ( mince core ) Fondlecorpse ( is van een van de gasten van Tales Of Uranus ), en Intumescence ( nl grind ) vind ik niet echt vage namen.....Toch ???? Volgende week komt dat issue uit, hehehe...kunnen we weer een hoop luitjes shockeren met de ranzige lay out, hahahaha..... |
|
quote: Het is te triest voor woorden dat je met deze reply je plagiaatbeschuldiging probeert te ontkrachten...en SBS6 naam...sjongejonge...onder de indruk. Simpel; als je nu had gezegd dat we kut waren en geen verstand hebben van wat we doen...dat zou me geen zak uitmaken, dat is een mening en je kan niet iedereen plezieren. Plagiaat is, zo te zien door jou als onzin bedoeld, en blijft een beschuldiging van een bepaald formaat gebaseerd op feiten dat binnen het bedrijfsleven juridische gevolgen kan hebben om dat je de naam in diskrediet brengt. Zo te zien kom ik genoeg "buiten" om te weten wat plagiaat inhoud en wat de gevolgen kunnen zijn. Iets wat ik van jou niet kan zeggen. Het maakt me niet uit dat je lomp bent, maar val mij er niet mee lastig. Ben benieuwd wat je nu weer zal verzinnen om van "nutteloos" naar "compleet nutteloos" te zinken. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Wat kan jij toch een ongelooflijk kut mens zijn, shit zeg. Denk jij wel eens na VOOR je iets zegt of is het altijd achteraf? [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 11-12-2003 13:18] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:Ik zou deze kreet in je undersign zetten Ricardo.. Werkelijk meesterlijk gevonden.. |
|
nu wil ik niet vervelend doen hoor, maar jij valt mij lastig, flikker lekker op naar je eigen forum |
|
quote: Ik praat nooit tegen een beeldscherm |
|
quote: * applaus * 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
eerste concert, linkin park 2001? |
|
quote: * nog meer applaus * 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:Zeer matig.. Zie hier: quote: en quote: Respect voor de oude garde graag... |
|
Heb een hekel aan bejaarden. Dan zal hij wel een van de onbeleefde ouwe boeren zijn geweest in de Willemeen die iedereen lastig zat te vallen met hun vampire geeikel, nog bedankt daarvoor. |
|
Lijkt me sterk. Ricardo komt zelden Breda uit.. |
|
quote: 39 graden koorts had je toch? De fase "ijlen" is in ieder geval al aanwezig... Zullen we dan maar... Jij begint met plagiaat, niet gaan lopen ouwehoeren over "jij valt mij lastig" als ik bewijzen, verwijzingen, opheldering en antwoord wil op mijn vragen. Flikker op naar je eigen forum? Sorry...werk jij bij ZM? SoD heeft ook een eigen forum... Als je je woorden niet kan verdedigen op een intelligente manier, zeg dan niks...je zal de maatschappij er een groot plezier mee doen. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
dan is dan zijn pluspunt |
|
quote: SOD heeft sinds kort een forum ja. Aangezien het pas sinds kort bestaat. ben jij de maatschappij dan? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |