IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Shadows of Disgust a.k.a. Ghoulliette/Vampire Soap Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-12-2003 15:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:09 schreef Vampire Ricardo het volgende:
hehe, dat was John. Af en toe effe kijken naar de namen die posten

ja, dat kan idd soms toch handig zijn. laat ik dat maar eens gaan doen.

(Now playing: "Sardonic mosaic" van Nasty savage)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-12-2003 15:15]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:11 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Studeer?
m'n god...m'n belastingcenten....
Ja het wordt echt eens tijd dat ze geen beslasting meer gaan heffen over uitkeringen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 22:37 schreef ghoulliette het volgende:
en nu weer over het stalker magazine dan.

Ik vind het positief te noemen dat zij een nieuwe manier van schrijfen/ interviewen introduceren. Dat heeft nog niemand gedaan terwijl het een simpel extra's is. En mijn verwachting is dat een team dat wel verder denkt dan het standaarde nog wel meer leuke extra's uit de mouw zal schudden en dat om die reden dit magazine in de gaten gehouden dient te worden.

Bovendien is het ook een jong team, wat verjonging kan geen kwaad in de metal scene

poging 3

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Arson en DMTR zullen het erg fijn vinden dat jij SOD op deze manier zo in een kwaad daglicht stelt, nice work Ghoullie!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik zet alleen mezelf in het kwaad daglicht lijkt me zo.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee hoor, je vergeet dat je ook je e-zine zo benadeelt.

Beetje dom

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-12-2003 15:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 december 2003 15:20 schreef Jenje het volgende:
Arson en DMTR zullen het erg fijn vinden dat jij SOD op deze manier zo in een kwaad daglicht stelt, nice work Ghoullie!
Dan moeten ze de cd's nog hogere cijfers gaan geven.. En dat lukt (in het geval van DMTR) al haast niet meer..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:21 schreef Jenje het volgende:
Nee hoor, je vergeet dat je ook je e-zine zo benadeelt.

Beetje dom
grmbl.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 15:22 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Ja, het is zonde dat Stalker Magazine het moet ongelden door jouw geblaat, maar helaas...als je nu gewoon had gezegd "inderdaad, ik zit ernaast, Jullie plegen geen plagiaat...ik zat fout".

Harvey Milk RockEZine
Great! Another release from relapse. Filled with expectations I inserted the cd into my player. The first song sounds like an intro. ‘Well ok’, I waited, but the intro lasted for 6 minutes! And when it ended, the next ‘intro’ began. Ok. I took a look at the biography. ‘Too weird to be metal. To everything to be anything’; it says. Well ok, it’s true that they are weird. But that does not mean they are good at what they are doing.

Harvey Milk split up last year, after releasing 3 albums on 3 differend labels (Tumult, Reproductive and Yesha). I don’t feel the need to hear their other albums. This fourth album is a compilation of hard to find songs. Well, I guess they were hard to find cause nobody gave a shit about them.

Normally I like almost everything from Relapse, but this Harvey Milk is just too much.

“for Fans of Isis, 27, Melvins and Neurosis’. Well I like 27, and think Neurosis and Isis are fucking great, but I don’t like Harvey Milk. They combine blues, metal and stoner riffs. Could be a great combination. But not this time. It sounds like they bought a 2-track recorder and recorded this album in the basement of your neighbours. It sounds very ‘underground’, in a negative way. It’s just as if they are stoned and desparate and want to create something. Problem is : they are out of inspiration. It sounds just like that.

Nope. This album won’t see my cd-player again after hearing it a few times (wasted time). Maybe some fanatic Melvins fans like this album, or Relapse-Guerillas who just want to collect everything from the label. But it ends right there.
(Friso)

Harvey Milk op Vampire
This wasn't what I expected, at all. To be honest, I expected some more tech grind/hardcore, but Harvey Milk isn't anything like that. This CD is a compilation of 13 tracks all lifted from singles released through various obscure labels. It's a good bet most of these releases are nowhere to be found nowadays, so hats of to Relapse for collecting all those onto one convenient disc. The music shifts back and forth between Neurosis or even Godflesh type 'drone' (I would almost call it sludge) and more rocking stuff like Clutch or even Black Sabbath. The tracks also breathe the kind of feel bands like Big Black, Unsane or Dinosaur Jr had. That noise rock / alternative kinda' thing that's almost impossible to describe, but you instantly recognize when you're confronted with it. Most of the songs sound pretty stripped down to me and very organic (read RAW and honest), really bringing in to mind the Godflesh reference (ala "Hymns"). You'd almost think they recorded all their music in one single take, 'live' in the studio. But yeah, this is a pretty diverse band. The Kiss cover "Easy thing" comes complimentary with almost ridiculous cheesy vocals, absolutely terrible. Songs like "Probolkoc" or "Jaws jack" are just pure rockin' cuts, with a lot of emphasis on the rhythm section plus distorted vocals. For a compilation such as this, the production's fairly constant. The presentation is complete with a thick booklet which contains all the covers from the singles and a detailed biography on Harvey Milk. I miss the lyrics as these were not included, but it's not a big deal. I doubt this material will be to everyone's taste. Some of the slower tracks tend to be a bit tedious and do require some patience from the listener. The vocals can be a bit too much, although there's a fair amount of instrumental tracks present, aswell. I guess this is one for the more opened minded folks out there. It's not your standard everyday type band and it's surely different than most bands that appear on Vampire's pages. Oh yeah, the band name was inspired by the first openly homosexual politician in San Franciso. And to keep up with even more recent events, it's also going to be the name of the first all homosexual school that's going to be placed in New York City.

Hoor ik daar al excuses??
En ik moet Jenje hier zeker mee gelijk geven, geen goede reclame voor SoD zo.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:22 schreef Judge M. het volgende:
Dan moeten ze de cd's nog hogere cijfers gaan geven.. En dat lukt (in het geval van DMTR) al haast niet meer..

Ah het Onno Cro-mag principe ...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ondertussen heb ik al drie pogingen gedaan om ontopic te gaan......

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je probeert alleen onder het verbale pak slaag uit te komen, wat eigenlijk bewijst dat je zelf door hebt dat je fout zit.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:23 schreef Jenje het volgende:
Je probeert alleen onder het verbale pak slaag uit te komen, wat eigenlijk bewijst dat je zelf door hebt dat je fout zit.

jou wil ik best gelijk geven. de rest niet.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:25 schreef ghoulliette het volgende:
jou wil ik best gelijk geven. de rest niet.
Ik zeg hetzelfde, alleen anders

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 15:25 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 15:22 schreef ghoulliette het volgende:
ondertussen heb ik al drie pogingen gedaan om ontopic te gaan......

Een geen enkele poging om je beschuldiging kracht bij te zetten....maar nogmaals, het is je eigen achterlijke reactie geweest die dit heeft veroorzaakt.

attila_de_hun
Posted 11-12-2003 15:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:22 schreef Judge M. het volgende:

is hij nog erger als onno cro-mag???

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:25 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Een geen enkele poging om je beschuldiging kracht bij te zetten....maar nogmaals, het is je eigen achterlijke reactie geweest die dit heeft veroorzaakt.

wel apart dat iemand die nooit zijn bek opentrekt op het hele forum opeens in dit topic van de hoogste toren loopt te roepen.
en waarom zou ik mijn mening kracht bij moeten zetten, je bent prima in staat zelf met een pc om te gaan.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een positieve review schrijven is zo simpel ... een negatieve is veel lastiger ..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:27 schreef Jenje het volgende:
Een positieve review schrijven is zo simpel ... een negatieve is veel lastiger ..

negatief is easy, complete onzin dus.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:25 schreef Jenje het volgende:
Ik zeg hetzelfde, alleen anders

niet in mijn ogen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:27 schreef ghoulliette het volgende:
wel apart dat iemand die nooit zijn bek opentrekt op het hele forum opeens in dit topic van de hoogste toren loopt te roepen.
en waarom zou ik mijn mening kracht bij moeten zetten, je bent prima in staat zelf met een pc om te gaan.
Slap gelul Ghoullie, eerst beschuldig je iemand, en dan vraagt hij om uitleg en dan ga je hem aanvallen op het punt dat hij uitleg vraagt. Je bent uit op ruzie en dat is kinderachtig en heeft een erg slechte invloed op SoD.

attila_de_hun
Posted 11-12-2003 15:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:27 schreef Jenje het volgende:

ha, ik moet nu weer aan dat ene bandje denken die jou op je nek sprongen. izegrim ofzoiets.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ha, ik moet nu weer aan dat ene bandje denken die jou op je nek sprongen. izegrim ofzoiets.
Hehehe, ach later met 1 van de badleden nog relaxed over lopen praten, we konden beide elkaars stanpunt inzien en er was geen sprake van haat en nijd.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:29 schreef Jenje het volgende:
Slap gelul Ghoullie, eerst beschuldig je iemand, en dan vraagt hij om uitleg en dan ga je hem aanvallen op het punt dat hij uitleg vraagt. Je bent uit op ruzie en dat is kinderachtig en heeft een erg slechte invloed op SoD.

ik ben altijd aan het ruzie zoeken, maar nu zou dat negatief zijn voor SOD, dat slaat echt nergens op. alsof zm en SOD uberhaupt verband met elkaar hebben.

attila_de_hun
Posted 11-12-2003 15:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:30 schreef Jenje het volgende:
Hehehe, ach later met 1 van de badleden nog relaxed over lopen praten, we konden beide elkaars stanpunt inzien en er was geen sprake van haat en nijd.

kijk dat zijn volwassen reacties.ik ben wel benieuwd of je hun eventuele nieuwst weer mag bespreken.
offtopic: ik stuur je cdtje volgende week op. ik heb het nu effe druk met werk maar volgende week is het leed geleden.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com