|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh no!!!! Will the hurting never stop?!?!? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hehe John...spuit elf! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
idd spuit elf. |
|
whaha ben een ongestelde kerel |
|
quote:Ik ben elf.. |
|
steen en spuit beginnen wel allebei met een s |
|
wijsneus ga nou maar weer oorlogje spelen |
|
Ach ja, je moet zeikwijven gewoon gelijk geven en daarna vergeten dat je het gezegd hebt; negeren dus! Ben je in ieder geval van het gezeik af, en om dat soort wezens nou serieus (ook met een 's' trouwens) te nemen, neuh... Hou je mooi tijd over om muziek te luisteren en bier te drinken. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
misschien vampiere hennkie zo nog. om te zeggen dat hij het ook allemaal gehoord heeft en dat ik een achterlijk persoon is. en dan noem ik hem spuit 12 goed? |
|
ik geloof dat ik degene was die iemand gelijk moest geven |
|
triest.... |
|
quote: nou .. nu we het er TOEVALLIG over hebben dat logo van jullie he ... |
|
Zou misschien beter zijn als je gewoon eens je mond hield en ging werken aan SoD of zo, val je hier ook niet iedereen lastig met je "niet al te best gefundeerde gezever", om het zo maar even netjes te zeggen. En tsja, bij Vampire werken nu eenmaal iets meer als 6 vrijwilligers, die zich daar niet voor schamen en dus zo duidelijk aangeven. Bovendien was er al een Nasty, mijn gebruikelijke bijnaam (ook buiten de virtuele wereld). Maar goed.... Maar aan de andere kant; misschien is het wel een briljant opgezette publiciteitsstunt; zoiets als een bekend persoon vals beschuldigen van verkrachting... Waarom iets met kwaliteit opbouwen als je ook zo makkelijk aandacht kan krijgen? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
je ging me toch negeren, doe dat eens dan. en ik hoef niets, ik heb griep ben vrij vandaag. muwhahaha |
|
kan iemand van de mods, die heeft besloten de topic titel maar te veranderen, de stalker posts in een eigen post te plaatsen? i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
ik raad je aan niet dit hele topic door te spitten. vanaf pag 2. is het pijnlijk voor de ogen. |
|
quote: Is al gebeurd KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Ja, misschien dat je in dit topic nog wat replies tegenkomt die over Stalker gaan, maar ik kan je bij voorbaat zeggen, die kans is heel erg klein... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
joah zo op pagina 1 nog wat.... |
|
quote: ik wil je wel stalken was het nu een ontopic reactie http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
heb alles over gezet wat enigzins toegevoegde waarde heeft. als goedmakertje omdat ik je topic verneukt heb. |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nu hebben wel mooi 2 lul topics |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |