IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Shadows of Disgust a.k.a. Ghoulliette/Vampire Soap Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 11-12-2003 17:06 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Goh, ik heb het nu even gelezen en twee dingen:
Als ik voor alle recensies die ook maar iets op die van mij leken gelijk plagiaat zou roepen, had ik veel (en onzinnig) werk. Dag dus!

Tweede ding: dat mevrouw Ghouliette haar maandelijkse periode heeft is normaal, maar leef het uit op je eigen kerel, niet op ons!

En dan dat gedoe over Thanatos... Wat heeft dat nou met onze excuses te maken... De meesten van Vampire (op Toby na) waren toen elders (er moet ook gegeten worden, en wij kwamen met drie man iig voor Autumnal Reaper en Koos Killz Applemooz, plus dat we gelijk na het werk hier uit het zuiden wegreden). Het enige akkefietje wat echt een smetje wierp op de avond was een vechtpartijtje. Die gebeurde recht voor mijn neus en dus kan ik zeggen dat niemand van ons daar bij betrokken was. Maar als het zo moet, namens Vampire excuses voor:
- het bespreken van albums die andere zines ook krijgen
- de ijstijd
- het feit dat je bent afgezeken op de Muur
- de tweede wereldoorlog
- de huidige lage temperaturen (geen 30 graden in december)
- de slag bij Waterloo
- de ondergang van de Lexington in de tweede wereldoorlog
- Het feit dat ik deze tante niet serieus neem (had ik al veel eerder moeten doen, vrouwen niet serieus nemen, had me een hoop ellende gescheeld)

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 11-12-2003 17:10]

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 17:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Oh no!!!! Will the hurting never stop?!?!?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 17:08 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

hehe John...spuit elf!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

idd spuit elf.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

whaha ben een ongestelde kerel

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-12-2003 17:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 17:09 schreef ghoulliette het volgende:
idd spuit elf.
Ik ben elf..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

steen en spuit beginnen wel allebei met een s

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-12-2003 17:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

wijsneus

ga nou maar weer oorlogje spelen

Vampire John
alias Lord Neithan
Posted 11-12-2003 17:17 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ach ja, je moet zeikwijven gewoon gelijk geven en daarna vergeten dat je het gezegd hebt; negeren dus! Ben je in ieder geval van het gezeik af, en om dat soort wezens nou serieus (ook met een 's' trouwens) te nemen, neuh... Hou je mooi tijd over om muziek te luisteren en bier te drinken.

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien vampiere hennkie zo nog. om te zeggen dat hij het ook allemaal gehoord heeft en dat ik een achterlijk persoon is.
en dan noem ik hem spuit 12 goed?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik geloof dat ik degene was die iemand gelijk moest geven

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 11-12-2003 17:22 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

triest....

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:57 schreef Vampire Ricardo het volgende:
beschuldig ons maar van plagiaat....ik daag je uit

nou .. nu we het er TOEVALLIG over hebben

dat logo van jullie he ...

Vampire John
alias Lord Neithan
Posted 11-12-2003 17:24 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Zou misschien beter zijn als je gewoon eens je mond hield en ging werken aan SoD of zo, val je hier ook niet iedereen lastig met je "niet al te best gefundeerde gezever", om het zo maar even netjes te zeggen. En tsja, bij Vampire werken nu eenmaal iets meer als 6 vrijwilligers, die zich daar niet voor schamen en dus zo duidelijk aangeven. Bovendien was er al een Nasty, mijn gebruikelijke bijnaam (ook buiten de virtuele wereld). Maar goed....

Maar aan de andere kant; misschien is het wel een briljant opgezette publiciteitsstunt; zoiets als een bekend persoon vals beschuldigen van verkrachting... Waarom iets met kwaliteit opbouwen als je ook zo makkelijk aandacht kan krijgen?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je ging me toch negeren, doe dat eens dan.

en ik hoef niets, ik heb griep ben vrij vandaag. muwhahaha

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 11-12-2003 17:31 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

kan iemand van de mods, die heeft besloten de topic titel maar te veranderen, de stalker posts in een eigen post te plaatsen?

i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik raad je aan niet dit hele topic door te spitten. vanaf pag 2. is het pijnlijk voor de ogen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 17:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 17:31 schreef surrealm het volgende:
kan iemand van de mods, die heeft besloten de topic titel maar te veranderen, de stalker posts in een eigen post te plaatsen?

Is al gebeurd

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 17:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ja, misschien dat je in dit topic nog wat replies tegenkomt die over Stalker gaan, maar ik kan je bij voorbaat zeggen, die kans is heel erg klein...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

joah zo op pagina 1 nog wat....

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 11-12-2003 17:47 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 17:43 schreef altx het volgende:
Ja, misschien dat je in dit topic nog wat replies tegenkomt die over Stalker gaan, maar ik kan je bij voorbaat zeggen, die kans is heel erg klein...

ik wil je wel stalken
was het nu een ontopic reactie

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heb alles over gezet wat enigzins toegevoegde waarde heeft.

als goedmakertje omdat ik je topic verneukt heb.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 17:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 17:47 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik wil je wel stalken
was het nu een ontopic reactie

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nu hebben wel mooi 2 lul topics

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com