IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Shadows of Disgust a.k.a. Ghoulliette/Vampire Soap Vorige pagina | Volgende pagina
Saldiac
Usericon van Saldiac
Posted 11-12-2003 16:04 by Saldiac Wijzig reactieProfiel van SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:57 schreef Judge M. het volgende:
Hey Ron ook al hier!! Alles goed greumelepuddingvlaaienbakker?

ja, ik kortstondig ook ff hier
alles prima hierro

ik schijn een fout gemaakt te hebben klaarblijkelijk
ik dacht dat ghoullie ouder was dan Ricardo
big deal, leeftijd speelt geen rol

een poging om mij onderuit te halen moedig ik ten zeerste aan!
ik vermaak mij er wel mee

helaas moet ik u wel nog mededelen dat ik geen enkele studie volg en dus waarschijnlijk als een achterlijke boer te boek zal komen te staan
welk een mooi compliment!

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-12-2003 16:04 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:01 schreef ghoulliette het volgende:
eenzaam zijn is niet leuk he, nee

, wel, wel, jij hebt 5 maanden relatie, ik 5 jaar jongedame, met een prachtvrouw.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:02 schreef Vampire Ricardo het volgende:

De vinger naar mij wijzen is wederom een knap staaltje lompigheid. Zoiets als mij beschuldigen van het stelen van een auto terwijl ik dat niet gedaan heb en dan verontwaardigd zijn om het feit dat ik verhaal wil halen. Je moet nog veel leren arm schaap.
gister ook die mooie film gezien op RTL4?
je collega's denken trouwens dat je 19 bent, is niet bepaald positief te noemen. Je komt schijnbaar over als een druiloor

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:03 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb meerdere diploma's. En blijkbaar weet jij nog niet dat je niet eens een WO opleiding voltooid hoeft te hebben om een hoger startsalasris te vangen. zou wel heel knap zijn he als ik 20 was en al een volledige Wo opleiding voltooid zou hebben.
Zo slim ben ik nou ook weer niet, maar leuk dat je denkt dat het mogelijk zou zijn.

Sjonge jonge zeg, wat ben jij in en in triest je probeert nu een discussie te winnen door te pochen met je mogelijke startsalaris.

Als ik www.amalia.nl had geregistreerd vorige weke had ik nooit meer hoeven werken.

Stop je energie nou eens in het (over)schrijven van reviews, doe je wat zinnigs.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-12-2003 16:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 december 2003 15:58 schreef helmet het volgende:
Politicologie, was 't toch? Herken je de moderne politicus er niet in terug? Eerst heel hard iets roepen om de aandacht op je te vestigen, vervolgens alle redelijkheid uit de weg gaan om vervolgens proberen zonder je ongelijk te erkennen de discussie ergens anders heen te sturen.
Zeker wel! De welbekende Pim Fortuyn-aanpak..

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:07 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:04 schreef Wolveken het volgende:
, wel, wel, jij hebt 5 maanden relatie, ik 5 jaar jongedame, met een prachtvrouw.

Da's wel de meest doelloze reactie in dit topic geloof ik..

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-12-2003 16:08 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:07 schreef DMTR het volgende:

wel, lees dan maar eens wat je vrouwtje (en ik blijf beleefd) schreef, was louter reactie daarop

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Kreeg net een mail, met het verstandige advies om maar niet meer te reageren op de lui van Vampire, omdat het toch altijd gezeik is met jullie
en die persoon heeft groot gelijk volgens mij, hoewel ik het fijne daarvan niet weet.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:07 schreef DMTR het volgende:

quote:
Op 11 december 2003 16:03 schreef ghoulliette het volgende:
ik zei toch dat het achterlijke domme sukkels waren

Die von ik dommer eerlijk gezegd

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-12-2003 16:09 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:08 schreef ghoulliette het volgende:
Kreeg net een mail, met het verstandige advies om maar niet meer te reageren op de lui van Vampire, omdat het toch altijd gezeik is met jullie
en die persoon heeft groot gelijk volgens mij, hoewel ik het fijne daarvan niet weet.

wat intelligent dan om ook dit op het forum te gooien

Saldiac
Usericon van Saldiac
Posted 11-12-2003 16:10 by Saldiac Wijzig reactieProfiel van SaldiacQuote dit bericht

quote:
je collega's denken trouwens dat je 19 bent, is niet bepaald positief te noemen. Je komt schijnbaar over als een druiloor

sterk staaltje van inductie
helaas is het gebaseerd op een foutieve beredenering (ja, die van mij, och wat erg)
daarbij zie ik de link tussen 19-jarig en druiloor niet echt
leg dit eens uit aan deze achterlijke boer?

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:10 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:04 schreef Saldiac het volgende:
ja, ik kortstondig ook ff hier
alles prima hierro

ik schijn een fout gemaakt te hebben klaarblijkelijk
ik dacht dat ghoullie ouder was dan Ricardo
big deal, leeftijd speelt geen rol

een poging om mij onderuit te halen moedig ik ten zeerste aan!
ik vermaak mij er wel mee

helaas moet ik u wel nog mededelen dat ik geen enkele studie volg en dus waarschijnlijk als een achterlijke boer te boek zal komen te staan
welk een mooi compliment!

onderuit halen zal je bij mij in elk geval niet aantreffen. Beetje jammer alleen dat ik een serieus punt had in een van mn vorige posts maar dat daar niet op gereageerd word... ipv daarvan wordt het weer een ZM battle als vanouds

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:12 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:08 schreef Wolveken het volgende:
wel, lees dan maar eens wat je vrouwtje (en ik blijf beleefd) schreef, was louter reactie daarop

okee, you got a point, maarrrrrrr wie is dommer, degene die uitlokt of degene die reageert??? Jahaa, die heb ik nog van mijn stalen tucht onthouden thuis

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 16:12 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 16:04 schreef ghoulliette het volgende:
gister ook die mooie film gezien op RTL4?

Knap hoor, dat je triomfantelijk een smiley moet gebruiken om een zelf bedachte grap enigzins leuk probeert over te laten komen.

Leuk dat je dan tegen je vriend loopt te ouwehoeren dat er hier "sukkels" rondlopen, maar het niveau dat jij haalt...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey, dit heeft (zowaar een keer) niets met ZM te maken. Dit is een SoD zaak die jullie aan jezelf te danken hebben. Niet de oorzaak naar anderen schuiven.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:09 schreef Wolveken het volgende:
wat intelligent dan om ook dit op het forum te gooien

Dat ik een mail krijg waaruit blijkt dat jullie een reputatie hebben?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:12 schreef Jenje het volgende:
Hey, dit heeft (zowaar een keer) niets met ZM te maken. Dit is een SoD zaak die jullie aan jezelf te danken hebben. Niet de oorzaak naar anderen schuiven.
jenje jij hebt er een SOD zaak van gemaakt.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-12-2003 16:13 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 december 2003 16:08 schreef Jenje het volgende:
Die von ik dommer eerlijk gezegd

Het spant erom...hahaha

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 16:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Waar ging dit topic eigenlijk over?

Ach, laat maar zitten eigenlijk. Best vermakelijk zo'n battle tussen mensen van e-zines die ik stuk voor stuk toch niet eens lees...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:13 schreef ghoulliette het volgende:
Neen, dat heb je echt helemaal zelf gedaan.

Saldiac
Usericon van Saldiac
Posted 11-12-2003 16:14 by Saldiac Wijzig reactieProfiel van SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 16:10 schreef DMTR het volgendenderuit halen zal je bij mij in elk geval niet aantreffen. Beetje jammer alleen dat ik een serieus punt had in een van mn vorige posts maar dat daar niet op gereageerd word... ipv daarvan wordt het weer een ZM battle als vanouds

gezien het grote bos aan nutteloze posts, waaraan ikzelve vlijtig bijdraag, heb ik uw serieuze punt gemist

maar denk je dat dit topic nog te redden valt?
indien er een constructieve discussie plaats dient te vinden kan dit beter middels e-mail of irl geschieden m.i.
dit soort fora leidt onherroepelijk tot offtopic of non-serieus gebrul

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 16:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 22:37 schreef ghoulliette het volgende:
en nu weer over het stalker magazine dan.

Ik vind het positief te noemen dat zij een nieuwe manier van schrijfen/ interviewen introduceren. Dat heeft nog niemand gedaan terwijl het een simpel extra's is. En mijn verwachting is dat een team dat wel verder denkt dan het standaarde nog wel meer leuke extra's uit de mouw zal schudden en dat om die reden dit magazine in de gaten gehouden dient te worden.

Bovendien is het ook een jong team, wat verjonging kan geen kwaad in de metal scene

voor altx poging 4

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-12-2003 16:15 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 december 2003 16:13 schreef ghoulliette het volgende:
Nee, doordat een medewerkster van SoD een Vampire Magazine van plagiaat beschuldigd is hier een SoD zaak van gemaakt.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 16:15 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 16:12 schreef ghoulliette het volgende:
Dat ik een mail krijg waaruit blijkt dat jullie een reputatie hebben?

We hebben inderdaad een reputatie...een zeer goeie zelfs. En zo'n zielig verhaal ophangen van een mail kan ik ook verzinnen. Gelukkig heb ik zulke dingen niet nodig.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 16:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ghoullie durft geen verantwoordelijkheid voor haar uitspraken af te leggen ... en dat moet de politiek in ....

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com