|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: , wel, wel, jij hebt 5 maanden relatie, ik 5 jaar jongedame, met een prachtvrouw. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:gister ook die mooie film gezien op RTL4? je collega's denken trouwens dat je 19 bent, is niet bepaald positief te noemen. Je komt schijnbaar over als een druiloor |
|
quote: Sjonge jonge zeg, wat ben jij in en in triest je probeert nu een discussie te winnen door te pochen met je mogelijke startsalaris. Als ik www.amalia.nl had geregistreerd vorige weke had ik nooit meer hoeven werken. Stop je energie nou eens in het (over)schrijven van reviews, doe je wat zinnigs. |
|
quote:Zeker wel! De welbekende Pim Fortuyn-aanpak.. |
|
quote: Da's wel de meest doelloze reactie in dit topic geloof ik.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: wel, lees dan maar eens wat je vrouwtje (en ik blijf beleefd) schreef, was louter reactie daarop 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Kreeg net een mail, met het verstandige advies om maar niet meer te reageren op de lui van Vampire, omdat het toch altijd gezeik is met jullie en die persoon heeft groot gelijk volgens mij, hoewel ik het fijne daarvan niet weet. |
|
quote: quote: Die von ik dommer eerlijk gezegd |
|
quote: wat intelligent dan om ook dit op het forum te gooien 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: sterk staaltje van inductie helaas is het gebaseerd op een foutieve beredenering (ja, die van mij, och wat erg) daarbij zie ik de link tussen 19-jarig en druiloor niet echt leg dit eens uit aan deze achterlijke boer? |
|
quote: onderuit halen zal je bij mij in elk geval niet aantreffen. Beetje jammer alleen dat ik een serieus punt had in een van mn vorige posts maar dat daar niet op gereageerd word... ipv daarvan wordt het weer een ZM battle als vanouds You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: okee, you got a point, maarrrrrrr wie is dommer, degene die uitlokt of degene die reageert??? Jahaa, die heb ik nog van mijn stalen tucht onthouden thuis You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Knap hoor, dat je triomfantelijk een smiley moet gebruiken om een zelf bedachte grap enigzins leuk probeert over te laten komen. Leuk dat je dan tegen je vriend loopt te ouwehoeren dat er hier "sukkels" rondlopen, maar het niveau dat jij haalt... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Hey, dit heeft (zowaar een keer) niets met ZM te maken. Dit is een SoD zaak die jullie aan jezelf te danken hebben. Niet de oorzaak naar anderen schuiven. |
|
quote: Dat ik een mail krijg waaruit blijkt dat jullie een reputatie hebben? |
|
quote:jenje jij hebt er een SOD zaak van gemaakt. |
|
quote: Het spant erom...hahaha You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Waar ging dit topic eigenlijk over? Ach, laat maar zitten eigenlijk. Best vermakelijk zo'n battle tussen mensen van e-zines die ik stuk voor stuk toch niet eens lees... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Neen, dat heb je echt helemaal zelf gedaan. |
|
quote: gezien het grote bos aan nutteloze posts, waaraan ikzelve vlijtig bijdraag, heb ik uw serieuze punt gemist maar denk je dat dit topic nog te redden valt? indien er een constructieve discussie plaats dient te vinden kan dit beter middels e-mail of irl geschieden m.i. dit soort fora leidt onherroepelijk tot offtopic of non-serieus gebrul |
|
quote: voor altx poging 4 |
|
quote:Nee, doordat een medewerkster van SoD een Vampire Magazine van plagiaat beschuldigd is hier een SoD zaak van gemaakt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: We hebben inderdaad een reputatie...een zeer goeie zelfs. En zo'n zielig verhaal ophangen van een mail kan ik ook verzinnen. Gelukkig heb ik zulke dingen niet nodig. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ghoullie durft geen verantwoordelijkheid voor haar uitspraken af te leggen ... en dat moet de politiek in .... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |