|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je bent 1000 spikebanden vergeten, die gast van gister was wel je grote voorbeeld natuurlijk Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Ja, maar die had een iron maiden trui bij zn 4 ton spikes, en dat is mij toch wat te extreem hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 11-04-2004 20:59] |
|
Ik denk dat ik m'n Dying Fetus of m'n Carcass t-shirt maar aan doe, met m'n Cannibal Corpse longsleeve eronder. [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 11-04-2004 21:13] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
ook al ken ik niemand behalve Tormented Soul, degene met lang ( )donkerblond haar en een kreator (violent revolution tourshirt) aan ben ik Wicked Mystic |
|
Ik ben die jongen die stinkt naar zijn kleding die hij al bijna een week aan heeft . Suffocation shirt dus. |
|
hooded sweater is misschien bij nader inzien beetje te warm voor 013 ik kijk en zoek wel ff verder Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Doh? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Af en toe mis ik mijn mod-abilities wel... [edit] al waren die useless versus een andere mod . [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 11-04-2004 21:10] |
|
ah ik weet het al; Carcass longsleeve van gods of grind tour uit 1991 met als print een cirkel van medische instrumenten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ja, daar moest je nog een stap true-er voor worden en toegang tot de ZM database voor hebben I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik doe maar voor de gein is een exhumed gore metal shirt die een beetje te klein is en zal wel een inhume shirt kopen |
|
en wat voor nagellak gaan jullie dragen? |
|
quote: roze met zwart en groen |
|
quote: rode teennagels en als schoeisel uiteraard sandalen met geitenwollen sokken [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 11-04-2004 22:05] |
|
quote: Ik draag mijn schaamhaar in een scheiding.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
|
|
quote: Euhm, and you want the world to see? |
|
stomme tentamens k wil ooooook!!!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hmm..trek morgen m'n hawaii shirt wel aan Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: hehe, dat valt wel erg op |
|
Zoals zo vaak te herkennen aan mijn lang blond haar, lelijk gezicht, fotocamera, fotopas en beeldschoon gezelschap.. En zo nu en dan en een |
|
Ik zie jullie vast wel weer in de vetcave Net als bij X-mass ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ja, zeg dan eens wat voor de verandering Net mijn fotografeer/reviewschema er nog bijgepakt en zeer waarschijnlijk gaan wij zo rond 17.50 uur wat eten.. Vetcave roels! |
|
quote: Ok, als ik jullie nu zie dan ga ik kom ik zeker ff hoi zeggen! En ik ga ook tussen 17.30 en 18.30 eten, althans zoiets had ik berekend.. Maarrr.. Het kán zijn dat wij de stad in gaan, ik vind de vetcave namelijk niet zo roelend ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |