|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:gij heerscht [ www.deluzion.nl ] |
|
arghh stom geld k ga misled kijken in Breda wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dank, dank.. (Je plekkie in de auto is al gereserveerd hoor ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
moet nu ineens via utrecht reizen om in tilburg te komen idiooten |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M Invictis Immortella Spike-je Ivar Borgia Dunne_hein Zillah-morte GrinRoth (onder voorbehoud) Henke Son of Evil Zojuist 2 kaarten gewonnen dus ik zal er ook zijn Ken alleen Joost though Wicked Mystic |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M Invictis Immortella Spike-je Ivar Borgia Dunne_hein Zillah-morte GrinRoth (is nu zeker) Henke Son of Evil Ook twee kaarten gewonnen. Joepie!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 09-04-2004 12:32] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
ja lekker wrijf het er maar in Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Blame my randomgenerator I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
gewoon baalen , ach ja ik ga er natuurlijk met de hoofdprijs vandoor : een 2 weekse vakantie voor 2 pers naar land van eigen keus Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M Invictis Immortella Spike-je Ivar Borgia Dunne_hein Zillah-morte GrinRoth (is nu zeker) Henke Son of Evil Darkfantasy Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M Invictis Immortella Spike-je Ivar Borgia Dunne_hein Zillah-morte GrinRoth (is nu zeker) Henke Son of Evil Darkfantasy Mark + lekkere meid die mij een leuke dag/nacht wil bezorgen voor het andere vrijkaartje (euhm...ik zoek nog wel even verder...) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Bedoel je niet naar een Friesland van eigen keus. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: je mag wel met me mee hoor naar dat exotisch paradijs Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Alleen als je een mooie vrouw bent. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Haha, ja, doe mij ook maar een lekkere meid voor het tweede kaartje. [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 09-04-2004 16:18] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Pfff, regel ik een vrijkaartje voor de heren, is het nog niet genoeg Vooruit dan, voor 50 euro krijgen jullie de namen en email-adressen van de dames die gereageerd hebben op de prijsvraag I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M Invictis Immortella Spike-je Ivar Borgia Dunne_hein Zillah-morte GrinRoth (is nu zeker) Henke Son of Evil Darkfantasy Mark Bonnie wille man |
|
Je gaat dus wel |
|
quote: Haha, ik geef die tweede kaart wel aan iemand van m'n band. Wil trouwens de eerstvolgende die zijn/haar naam aan de lijst toevoegt, even dat '(is nu zeker)' achter mijn naam weghalen? Dat weet iedereen nu zo langzamerhand wel. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Heh Was eigenlijk een geintje, het andere kaartje gaat naar een maat van me...maareh...50 euro zei je...? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik las net op de site van de NS dat ik van Dordrecht via Roosendaal moet reizen om in Tilburg te komen. Goverdomme anderhalf uur onderweg(als alles meezit) ipv half uur Kut ns ook altijd |
|
quote: Die werkzaamheden zijn geloof ik al wel afgerond nu "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hoe reist gij vanaf welk station? ga via utrecht naar tilburg |
|
11:17 Rotterdam Centraal 11 Gouda Sneltrein 22041 12:01 Utrecht Centraal 11a/b 12:04 Utrecht Centraal 12a/b Hertogenbosch ('s) Intercity 841 12:32 Hertogenbosch ('s) 6b 12:39 Hertogenbosch ('s) 7 Tilburg Sneltrein 3641 12:54 Tilburg 3 |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |