IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : no mercy 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Saitanic
Usericon van Saitanic
Posted 12-02-2004 17:31 by Saitanic Wijzig reactieProfiel van SaitanicQuote dit berichthttp://www.audioscrobbler.com/user/Saitanic/

Heeft Cannibal Corpse een abonnement op no mercy ofzo?

Of ben ik nu gek?

Luciferion
Satanic 4-string Abuser
Usericon van Luciferion
Posted 12-02-2004 17:32 by Luciferion Wijzig reactieProfiel van LuciferionQuote dit berichthttp://www.unearthly666.cjb.net

Carpathian Forest!!!

UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-02-2004 17:33 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 15:44 schreef Zodiac het volgende:
Wel hoorde ik gister dat Krisiun en Macabre er ook bij zullen zijn, dat maakt het al een stuk interessanter.

Die komen op Metalfest, 22 februari . Met Morbid Angel.

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 12-02-2004 17:43 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

HEERSCH

Ik ben er met een vriendin van mij

LAI LAI HEI

obscenum
Usericon van obscenum
Posted 12-02-2004 18:01 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

NO MERCY FEST 2004 (hof ter lo)
CANNIBAL CORPSE : nog maar es zien
HYPOCRISY : my favo band
KATAKLYSM : ook nog maar es zien
PRO-PAIN : weeral bij no mercy pakket
CARPATHIAN FORREST : eindelijk nog eens zien
VOMITORY : das al effe geleden dak die nog heb gezien... geleden van no mercy 2000
EXHUMED : ook al effe geleden, gonna kick ass
SPAWN OF POSSESION : ben benieuwd, op cd zijn ze toch goe
NOCTIFERIA : ken ik niet
PREJUDICE : heb ik al ik weet nie hoeveel keer gezien... mja kan ook niet anders als het mensen zijn uit eigen dorp

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 12-02-2004 18:12 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

ik ga!!!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Orion
Usericon van Orion
Posted 12-02-2004 19:37 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmmm alleen pro-pain boeit me eigenlijk , nou zou eens kijken wat kost dat kaartje?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-02-2004 12:24 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

30 pleuro + servicekosten!

Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 13-02-2004 12:27 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

Misschien ga ik er heen.. Nog even zien ..

Speak no more lies, It 's your turn to die.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-02-2004 14:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

al bij al wordt het toch wat duur voor alleen Carpathia Forest, ff kijken wat m'n rekening doet.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 13-02-2004 22:08 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

exhumed fuckin rotten gore metal

hypocrisy

Orion
Usericon van Orion
Posted 15-02-2004 12:35 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

PREJUDICE Drop Off 'No Mercy Festivals' European Tour - Feb. 15, 2004

Belgian death metallers PREJUDICE have been forced to drop off the upcoming "No Mercy Festivals" European tour following an apparent disagreement with their record company. "It's NOT the fault from us but our label Painkiller that we can't do this festival!" the band write on their web site. "Also PREJUDICE is not dealing anymore with Painkiller Records because of all the rip-offs he did with us! Painkiller = RIP OFF."

The "No Mercy Festivals 2004" tour, featuring CANNIBAL CORPSE, HYPOCRISY, KATAKLYSM, CARPATHIAN FOREST, EXHUMED, SPAWN OF POSSESSION and VOMITORY will kick off on March 30 in Osnabruck, Germany.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-02-2004 13:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Tja, ik ga er niet vanuit dat Prejudice een gigantische improvement van zijn live geluid heeft ondergaan, dus ik mis niks. Ik hoop wel op een leuke vervanger.

Dark master
NON-VIKING BITCHES!
Usericon van Dark master
Posted 16-02-2004 9:48 by Dark master Wijzig reactieProfiel van Dark masterQuote dit bericht

ik ga erheen
en komende zondag naar metalfest 2004

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 27-02-2004 11:59 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

Gaan er nog een beetje death grind freaks naar no mercy

ik wel

Orion
Usericon van Orion
Posted 27-02-2004 12:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nope

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-02-2004 12:09 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

VOMITORY wordt de band van de avond... weet ik nu al

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 27-02-2004 12:10 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ich bin dabei! SEHR sicher!

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 27-02-2004 12:11 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 12:05 schreef Orion het volgende:
nope

why not

is cool man

Orion
Usericon van Orion
Posted 27-02-2004 12:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

als ik erheen zal gaan zou ik het gevoel krijgen dat ik 6 uur lang naar dezelfde band zit te luisteren alleen met een andere line-up

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 27-02-2004 12:13 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 12:12 schreef Orion het volgende:
als ik erheen zal gaan zou ik het gevoel krijgen dat ik 6 uur lang naar dezelfde band zit te luisteren alleen met een andere line-up

aha oke dat kan liever thrash voor jouw he?

Orion
Usericon van Orion
Posted 27-02-2004 12:14 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

jupe helaas dit jaar geen thrash of flesh made sin moet komen maar dat zou wel niet

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 27-02-2004 12:16 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 12:14 schreef Orion het volgende:
jupe helaas dit jaar geen thrash of flesh made sin moet komen maar dat zou wel niet

idd maar death en grind heersen ook

Orion
Usericon van Orion
Posted 27-02-2004 12:18 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

tsjah ouwe death en grind kan ik nog inkomen maar tegenwoordige is niks voor mij.
/end slowchat

Orion
Usericon van Orion
Posted 02-03-2004 21:20 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik denk toch dat ik ga
Pro-pain voor de meeste onder jullie de minste band van allemaal

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com