|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft Cannibal Corpse een abonnement op no mercy ofzo? Of ben ik nu gek? |
|
quote: Die komen op Metalfest, 22 februari . Met Morbid Angel. |
|
HEERSCH Ik ben er met een vriendin van mij LAI LAI HEI |
|
NO MERCY FEST 2004 (hof ter lo) CANNIBAL CORPSE : nog maar es zien HYPOCRISY : my favo band KATAKLYSM : ook nog maar es zien PRO-PAIN : weeral bij no mercy pakket CARPATHIAN FORREST : eindelijk nog eens zien VOMITORY : das al effe geleden dak die nog heb gezien... geleden van no mercy 2000 EXHUMED : ook al effe geleden, gonna kick ass SPAWN OF POSSESION : ben benieuwd, op cd zijn ze toch goe NOCTIFERIA : ken ik niet PREJUDICE : heb ik al ik weet nie hoeveel keer gezien... mja kan ook niet anders als het mensen zijn uit eigen dorp |
|
ik ga!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
hmmm alleen pro-pain boeit me eigenlijk , nou zou eens kijken wat kost dat kaartje? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
30 pleuro + servicekosten! |
|
Misschien ga ik er heen.. Nog even zien .. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
al bij al wordt het toch wat duur voor alleen Carpathia Forest, ff kijken wat m'n rekening doet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
exhumed fuckin rotten gore metal hypocrisy |
|
PREJUDICE Drop Off 'No Mercy Festivals' European Tour - Feb. 15, 2004 Belgian death metallers PREJUDICE have been forced to drop off the upcoming "No Mercy Festivals" European tour following an apparent disagreement with their record company. "It's NOT the fault from us but our label Painkiller that we can't do this festival!" the band write on their web site. "Also PREJUDICE is not dealing anymore with Painkiller Records because of all the rip-offs he did with us! Painkiller = RIP OFF." The "No Mercy Festivals 2004" tour, featuring CANNIBAL CORPSE, HYPOCRISY, KATAKLYSM, CARPATHIAN FOREST, EXHUMED, SPAWN OF POSSESSION and VOMITORY will kick off on March 30 in Osnabruck, Germany. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Tja, ik ga er niet vanuit dat Prejudice een gigantische improvement van zijn live geluid heeft ondergaan, dus ik mis niks. Ik hoop wel op een leuke vervanger. |
|
ik ga erheen en komende zondag naar metalfest 2004 |
|
Gaan er nog een beetje death grind freaks naar no mercy ik wel |
|
nope Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
VOMITORY wordt de band van de avond... weet ik nu al |
|
Ich bin dabei! SEHR sicher! |
|
quote: why not is cool man |
|
als ik erheen zal gaan zou ik het gevoel krijgen dat ik 6 uur lang naar dezelfde band zit te luisteren alleen met een andere line-up Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: aha oke dat kan liever thrash voor jouw he? |
|
jupe helaas dit jaar geen thrash of flesh made sin moet komen maar dat zou wel niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: idd maar death en grind heersen ook |
|
tsjah ouwe death en grind kan ik nog inkomen maar tegenwoordige is niks voor mij. /end slowchat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik denk toch dat ik ga Pro-pain voor de meeste onder jullie de minste band van allemaal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |