|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kom ik wel bij je op schoot (just kiddin) Waag eens een dansje! |
|
quote: he? Ik hoor JOUW dan toch te betalen |
|
quote: Ga ik niet meer heen. Ik ga naar AF in 013 die dag.. |
|
quote: jazeker |
|
quote: hmmz oki, mag ik ook zo bold en brave zijn om te vragen hoe je gaat mbt vervoer enzo? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: neem de trein vanaf rotterdam centraal met aanhang (ps-je bent toch de zanger van memorial?) |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M Morningrise (hoogstwaarschijnlijk). Invictis Immortella ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: uhr oki dan rip ik de trein vanaf Utrecht uhr ja men zegt dat ik de zanger/gitarist van Memorial ben (heb een alibi; zat in Centerparcs in Drente...ik ontken alles ) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
foutje [Dit bericht is gewijzigd door deathgore op 05-04-2004 16:00] |
|
quote: nee gewoon had jullie show in elketra gezien erg goede black metal spelen jullie |
|
quote: thanks man , altijd goed om te horen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Maak 'm nou niet nóg arroganter dan hij al is.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
invistic hast du msn messenger zo jah zal ik doen uwe e-mail.com adres mogen |
|
quote: ben ik arrogant Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M Morningrise (hoogstwaarschijnlijk). Invictis Immortella Oja, Buried_Alive en Rapture zitten ook bij mij in de auto ..."Hate can only create more hate"... |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M Morningrise (hoogstwaarschijnlijk) Invictis Immortella Spike-je Morningrise is bijna overgehaald, volgens mij Do or do not. There is no try. |
|
quote:kaarten zijn geregeld [ www.deluzion.nl ] |
|
Wij vinden dat No mercy veels te kankerduur is! Kusjes, Rasputin en Micha Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: U rule!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M Morningrise (hoogstwaarschijnlijk) Invictis Immortella Spike-je Ivar Morningrise is bijna overgehaald, volgens mij |
|
quote:Maar ik rook niet. [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Hoeft ook niet, stinkt m'n auto de 12e ook weer minder *Geeft schouderklopje* Goed hoor, van die kaarten ..."Hate can only create more hate"... |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M Morningrise (hoogstwaarschijnlijk) Invictis Immortella Spike-je Ivar Borgia Ik sprak Borgia vandaag nog, en ondanks dat hij wat inet problemen heeft zal hij wel komen! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
COUNT ME IN!!!!!! ik ben er bij kaarten zijn er!!! en het koskt me alleen een treinreisje heen |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |