|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: kom natuurlijk voor de grind bij jullie kijken inhume |
|
prijsvraag al gezien? |
|
ik zal er zijn. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
geen inhume meer en waarom speelt exhumed zo kort tyfus zooi |
|
jammer idd, geen inhume maargoed, de rest van de lineup is alsnog modder vet, ik ga me zeker vermaken |
|
ALWEER MYSTIC CIRCLE ? ? ? Godverdomme zeg... en dat in plaats van Inhume?? Fukkkk.. Wel goede zaak dat Pyjamia gaat spelen. |
|
quote: hoezo zeggen ze jullie ineens af dan |
|
Ik weet niet wat Noctiferia is, maar ik klaag niet over de overlapping deze keer . |
|
Iemand nog een slaaplaats voor een Belg in nood? zo vroeg naar huis gaan is ook niet alles. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
en nu maar hopen dat die stink treinen goed reiden |
|
nou ik ga er dit keer niet heen mij teveel death metal wat me geen reet doet. en alleen voor pro-pain naar de andere kant van nederland te reizen .....nee. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Update (25-03-2004) 12 April 2004: No Mercy o.a. Cannibal Corpse + Hypocrisy + Pro-Pain + Kataklysm + Carpathian Forest + Exhumed + Vomitory + Spawn of Possession + Ancient Ceremony + Disbelief + Noctiferia + Inhume (programma onder voorbehoud) THE CHOICE 16:00 - 16:35 Exhumed 16:50 - 17:25 Vomitory 17:40 - 18:25 Carpathian Forest 18:40 - 19:25 Kataklysm 19:45 - 20:30 Pro-Pain 20:50 - 21:40 Hypocrisy 22:00 - 23:00 Cannibal Corpse KLEINE ZAAL 16:30 - 17:05 Noctiferia 17:20 - 17:55 Ancient Ceremony 18:15 - 18:50 Inhume 19:10 - 19:50 Spawn of Possession 20:15 - 21.05 Disbelief (uiteraard: onder voorbehoud) |
|
En nu ineens wel weer Inhume? Volgens mij had je een oude line-up ge-copy&paste... |
|
Nee hoor, stond zo toch echt allemaal op de 013 website. Het is nu dus weer veranderd zoals je ziet. |
|
ik wil (bij nader inzien) wel gaan , als ik tegen die tijd geld heb , en het niet uitverkocht is . |
|
Denk niet dat ik ga, alhoewel Cannibal Corpse wel erg vet is............ |
|
inhume weer op de bill ging toch al en nu heb ik helemaal weer zin |
|
meeste bands doen me niks, alhoewel het idd altijd wel weer leuk is om INHUME weer eens te zien ja....... Cannibal Corpse zie ik liever op een clubtour ofzo....... |
|
GRRR kom net bij het GWK aan...1 kaartje No Mercy alstublieft...'Hmm ja ja we hebben een nieuw systeem ff wachten'...wacht wacht 'Hmm hij geen aan no seats..mja ik weet ook niet..misschien zijn alle concerten nog niet ingeladen'..Ok volgende stop bij de VVV (postkantoor was al dicht) 'Wegens vervanging van het ticketsysteem kunnen we momenteel geen kaarten printen' Arghhh Maar ik ga wel...hoe dan ook |
|
WIE GAAN ER ALLEMAAL???? ik wel |
|
Deathgore SiQDiZ |
|
zo te zien gaan er niet veel mensen |
|
of niemand leest dit topique |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |