IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : no mercy 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-04-2004 11:25 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 april 2004 11:24 schreef Borgia II het volgende:
Invictus haalde me over..en ik liep Mark (T-nightmare) in de vetcave nog tegen het lijf
Ik sprak hem nog ja en toen hoorde ik dat hij van het hele gebeuren ook afwist.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 13-04-2004 11:26 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:25 schreef arrebar het volgende:
Ik sprak hem nog ja en toen hoorde ik dat hij van het hele gebeuren ook afwist.

Yeah had ém alles verteld..volgens mij was einsatzcommendo getuige van het hele voorval

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-04-2004 11:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 april 2004 11:26 schreef Borgia II het volgende:
Yeah had ém alles verteld..volgens mij was einsatzcommendo getuige van het hele voorval
Ja klopt, ik hoorde het van hem ook nog.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 13-04-2004 11:28 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:08 schreef Borgia II het volgende:
Hehe , als het goed is, hebben we elkaar ook nog gezien vode

Oh ja? Ah, die vriend van Arrebar?

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-04-2004 11:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 april 2004 11:28 schreef VodeVilicious het volgende:
Oh ja? Ah, die vriend van Arrebar?
Gelukkig zeg je niet de. De gast met het hele korte haar was hij, dat moet wel opvallen.

VodeVilicious
kudthippie
Posted 13-04-2004 11:30 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:29 schreef arrebar het volgende:
Gelukkig zeg je niet de. De gast met het hele korte haar was hij, dat moet wel opvallen.

Hehe. Okay.

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 13-04-2004 11:33 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:30 schreef VodeVilicious het volgende:
Hehe. Okay.

Was degene met het kortste haar, wintercamouflagebroek aan, had een Dying Fetus shirt aan en een grijs/zwarte fleeshjack

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

VodeVilicious
kudthippie
Posted 13-04-2004 11:47 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:33 schreef Borgia II het volgende:
Was degene met het kortste haar, wintercamouflagebroek aan, had een Dying Fetus shirt aan en een grijs/zwarte fleeshjack

Hehe, jup I remember.

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 13-04-2004 11:50 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:08 schreef Tormented soul het volgende:
ja ze zou me bellen zodat ze mijn stempel kon overdrukken. Alleen heb je in de 013 geen bereik

Ik geloof dat ik sowieso een klein beetje vergeten ben je te bellen
Komt omdat een vriendinnetje van mij me aanbood het geld te lenen, en mijn ouders daarna nog eens met de mededeling kwamen dat ik om half 5 al thuis moest zijn omdat ik op mijn broertjes moest passen

Waag eens een dansje!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-04-2004 11:53 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Minder

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-04-2004 11:58 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ach nu ik hoor dat pro-pain goed was , baal ik er alleen maar meer van dat ik niet geweest ben.
maar ja twas me ook allemaal te duur 30 euro alleen voor pro-pain!
hopelijk zie ik ze dit jaar nog eens:
werd er veel van hun nieuwe album gespeeld?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-04-2004 12:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 april 2004 3:46 schreef Zenial het volgende:
Ja jou heb ik ook gezien, maar tijdens Pro-Pain zat je net als ik in de hal op die bankjes en niet naar de band te kijken.
Het 2de gedeelte van Pro-Pain hebben we inderdaad doorgebracht op de relaxbanken met Pro-Pain door de speakers. Het begin (met akoestische gitaarspeler, hilarisch ) en zo'n beetje het eerste half uur hebben we wel gezien vanuit de zaal

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2004 12:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Wees blij, Pro-pain was ontzettend kut.

(heeft er vast niks mee te maken dat ik een hekel aan hardcore heb )

Dieptepunt van de avond vond ik wel dat ik met de bus terug naar rotterdam moest. Ik was om 2:30 thuis

Zenial

ief
Usericon van ief
Posted 13-04-2004 12:17 by ief Wijzig reactieProfiel van iefQuote dit berichthttp://www.kleudde.tk

quote:
Op 13 april 2004 12:15 schreef Zenial het volgende:

Dieptepunt van de avond vond ik wel dat ik met de bus terug naar rotterdam moest. Ik was om 2:30 thuis

pro pain , is ni echt hardcore ej dude. Kvond ze lekker

In-Quest was het vetste van de avond en CF heeft me aangenaam varrast, zang was kut, maar muziek was echt wel vet!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-04-2004 12:18 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 april 2004 11:08 schreef Tormented soul het volgende:
Alleen heb je in de 013 geen bereik
In de hal wel

I'm not being rude. You're just insignificant.

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 13-04-2004 12:32 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 3:46 schreef Zenial het volgende:
Ja jou heb ik ook gezien, maar tijdens Pro-Pain zat je net als ik in de hal op die bankjes en niet naar de band te kijken. Ik heb ook nog dat moppie gezien van die hoge contrast foto's (je vriendin?) en saartje en barrear.

Euh je bedoelt mij toch niet? (aangezien ik zn vriendin ben)

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-04-2004 12:38 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 12:15 schreef Zenial het volgende:

pro-pain is ook geen hardcore maar metalcore

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 13-04-2004 12:43 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Exhumed = ok
Inhume = zwaar ok
Kataklysm = ok
Pro Pain = ok
Hypocrisy = zwaar ok (alleen geen Pleasure Of Molestation gespeel, jammer maar wel God Is A Lie en Necromonicum)
Cannibal Corpse = ok

Het was weer een geslaagd dagje in Tilburg....

Alleen raar dat niemand een kaartje wil kopen voor 20 Euro terwijl ze aan de kassa toch echt meer moeten betalen maarja...

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-04-2004 12:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 12:17 schreef ief het volgende:
pro pain , is ni echt hardcore ej dude. Kvond ze lekker

Spreek nederlands/vlaams!

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-04-2004 12:54]

GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 13-04-2004 13:08 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Was een fijne dag gisteren. Henke is de enige zm'er die ik van gezicht ken, dus dat is gelijk ook de enige zm'er die ik gezien heb.

Inhume en Spawn Of Possession waren de hoogtepunten van de dag.

Hypocrisy was ook wel te doen. Goeie krijs heeft die Peter zeg... Ik stond helaas wel naast een gothic-achtig uitziende vent met een behoorlijk smerige zweetlucht. Hij vond het ook nog nodig om zijn armen af en toe omhoog te doen en mij van zijn okselriek mee te laten 'genieten'.

Cannibal Corpse niet gezien. Moest de trein al gaan halen voor ze begonnen. Als ze nou op tijd waren begonnen, had ik tenminste nog 1 of 2 nummers kunnen zien.

Ik was pas om 2.10 thuis en behoorlijk lam.

[Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 13-04-2004 13:12]

Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.

GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 13-04-2004 13:14 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 13 april 2004 12:17 schreef ief het volgende:
In-Quest was het vetste van de avond ..

InQuest? Hebben die ook gespeeld dan?
Die zag ik toch echt niet op de lijst staan.

Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.

---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 13-04-2004 13:20 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Exhumed en Vomitory speelden te kort
Carpathian Forest was gaaf, ondanks dat Natefrost als een bezopen mongool op het podium stond met zijn kruis.
Pro-Pain vond ik niks...
Hypocrisy en Cannibal Corpse waren zwaar ok

En niemand heeft mij gezien
En ik zal vast wel iemand gezien hebben, maar ik ben niet goed in namen combineren met gezichten.

Do or do not. There is no try.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-04-2004 13:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hij was fijn! (en tja, het helpt natuurlijk ook een heel stuk dat het gratis was, sta je toch wat minder veeleisend in de zaal).

Exhumed klonk lekker, beetje Carcass. Ga ik binnenkort maar eens even wat van halen.

Vomitory was veel te snel voorbij (maar iets van 20 minutes gespeeld, had de zanger last van zijn stem of zo?), terwijl het me pas richting het einde begon te boeien.

Inhume heerschte! Wat een stelletje totaal krankzinnige figuren

Carpathian Forest was redelijk vaag. Zanger was nogal een malloot en zat voortdurend 'Black metal!' te roepen na elk nummer, terwijl de rest van de band om hem heen onverstoorbaar een brute death metal set neer stond te zetten met wat black elementen erin. Naarmate de set vorderde vond ik het wel een stuk beter worden en ik heb toch maar effe de CD opgepikt. Blijkt dat op de CD er ineens zware BM samples en zo in zitten die ik niet meegekregen had tijdens het concert. Aangepaste speellijst voor de tour?

Kataklysm was groots vanaf het 3e of 4e nummer. Voor mij een van de beste acts van de avond.

Maar Pro-Pain was toch wel de grote uitschieter. Stond als een huis, nummers werden zonder al te veel gezwets tussendoor retestrak de zaal ingemieterd en de opening was amusant

Hypocrisy vond ik eigenlijk nogal tegenvallen. Ik vond ze een stuk minder dan het vorige concert dat ik van ze gezien heb en het geluid stond klote. Na een paar nummers leek het wel of ze een box opbliezen, en de rest van de set zat er een stuitend irritante kraaktoon bij bepaalde gitaarloopjes. Maar goed, zelfs tegenvallend zetten nog een degelijke set neer en die zanger blijft toch wel een beest!

CC alleen de eerste 20 minuten meegekregen vanwege de NS Erg klote dat ze sowieso al 20 minuten te laat begonnen, ik had toch gerekend op meer CC voordat we weg moesten. Gaan ze verdomme pas soundchecken als de officiele start-tijd al is aangebroken

Nou ja, in elk geval een toffe avond, en we kwamen wel een groepje tegen in de trein met (een) ZM'er(s) erin die we nog even aan Bloodbath hebben proberen te krijgen, maar geen idee wie dat was of waren. Verder niet op gelet.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-04-2004 14:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Weer een leuk dagje metal gehad. Met z'n drieeën (ik + 2 vrienden) hebben we eerst een terrasje gepakt, was echt lekker weer.

Om 5 uur richting 013 gelopen. We kwamen binnen bij Vomitory. Goeie band, ondanks dat het erg kort was.
Carpathian Forest was ook wel lache. Had eigenlijk meer snelle black metal verwacht. Nou vond ik het klinken als Motörhead meets Marduk. Idd wel een beetje kinderachtig die zanger met dat kruis, maarja.
Toen naar de kleine zaal gelopen voor Inhume. Die gasten waren erg goed bezig. Erg veel energie enzo
Nadat we wat gegeten hadden, een stukje van Kataklysm gezien. Klonk ook wel oke.
Eén van de beste bands van de avond vond ik Pro-Pain. Erg strak optreden.
Hypocrisy vond ik een beetje tegenvallen en dat gold ook voor Cannibal Corpse. Lag denk ik aan het bier, hehe.

Al met al toch wel een geslaagd feestje.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2004 14:31 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 april 2004 12:32 schreef skitzoid kitten het volgende:
Euh je bedoelt mij toch niet? (aangezien ik zn vriendin ben)

Weetnie, ik onthou namen nooit zo goed... ff in fototopic terugzoeken...
Jah jij! Jouw foto's hebben altijd zo'n onnatuurlijk hoog kleurcontrast (pikzwart haar, überrode lippenstift en witte huid). Maar in het echt zag je er iets minder gefotoshopt uit

quote:
Op 13 april 2004 12:38 schreef Orion het volgende:
pro-pain is ook geen hardcore maar metalcore

Boeie, de zelfde saaie boze-mannen-muziek

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 13-04-2004 14:32]

Zenial

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com