|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
hey Twan, hoelaat ben jij er? Ik ben er al vroeg omdat ik nog geen kaartje heb. Heb verder nog met niemand af gesproken |
|
Ik zie wel waar ik terecht kom om te eten Do or do not. There is no try. |
|
Zodadelijk |
|
wij gaan ook |
|
Ik ben er in 20 minuutjes, dus ik heb nog even Do or do not. There is no try. |
|
Ik ga pas over een uur weg *verveel verveel* |
|
quote: Do or do not. There is no try. |
|
quote: Ik zal em daar wel dodelijk vervelen, sta namelijk om 15.00 bij de kassa (heb geen kaartje). Ik ebn die lange slungel met een Vomitry shirt en een spijkerjack met een Kreator backpatch |
|
Ok, ik heb besloten. Ik ben vanmiddag de lelijkerd met pas geknipt haar en een Murphy's shirt aan (en wat later waarschijnlijk een bandshirt eroverheen ) [Dit bericht is gewijzigd door ---Spike--- op 12-04-2004 13:58] Do or do not. There is no try. |
|
ik ga niet,door mijn omstandigheden nu , ik zie jullie andere keer |
|
Zo eens mijn fietsje pakken... |
|
Hellllllll Yeah, mooi feessie. Cannibal Corps was weer vet! |
|
het was zeer aangenaam; Kataklysm en Exhumed waren mijn Fav's C.C. moeten missen door iets met openbaar vervoer en bladiebla Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Precies!!! |
|
Hehehe, ik heb me mooi wat geld bespaard die ik aanstaande 16e en 17e weer ga investeren in entree's, bier en CD's. |
|
quote: uhr op ZM-fest? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:hahaha hier nog 1 veel bier en shirts cd's Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
het was weer eens geweldig. de zm-ers die ik gezien heb waren er bitter weinig maar edoch : Myth of Fury wille man Judge M Frietbal Hub de Gallier Immortella (dacht ik..) Sarah (ze zwaaide weer een keer ... woei!) |
|
quote: ik was er ook Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: euh ja? |
|
quote: Helaas niet Ik had 17/4 allang ingepland voor de BM Blitzkrieg Fest in Bladel. Lang voordat ik de datum van ZM Fest kende. Jammer. 16e is weer in Leeuwarden iets ruigs met Lugubre en Zarathustra. |
|
quote: mis je Memorial man! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik heb jou niet gezien, waar stond je verstopt tussen al die mensen?, trouwens ik was vrij vaak bij Immo te spotten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Inderdaad. Helaas maar 't kan niet anders. Overigens zou ik dan maar 2 nieuwe bands zien waarvan 1 bij voorbaat ruk. In Bladel spelen veel meer bands die ik nog niet eerder live heb mogen aanschouwen. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |