|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oeh, dat klinkt goed! Maar, ik kom met de auto.. Dus kan je misschien uitleggen hoe ik er vanaf 013 kom? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Yup.. Eitje.. Bij de 013 naar buiten, rechtsaf, aan het eind (waar rechts de parkeergarage zit) naar links, aan het eind (bij café De 2 Boeren) oversteken en je loopt er recht tegenaan (geel/zwart logo, en die heerschen.. HUP NAC!! ) |
|
quote: Dank!!! Ik moest namelijk nog iets vinden om te eten.. Ben zoals gezegd geen fan van de Vetcave (misschien wordt het dat toch wel weer) en de Mac vind ik al helemaal niks.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
nog een paar uurtjes en dan METAAAAALLL!!!! en natuurlijk een berg biertjes... |
|
almost there Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Aan allen die wel gaan vandaag..Have FUN !!! |
|
Nog een half uur, en dan ga ik niet naar Tilburg om niet naar het No Mercy festival te gaan.... Ik zal daar heel veel geen bier drinken en ook behoorlijk niet headbangen!!! HELL YEAHHHHHHHHHHHHHHHH....... p.s: eigenlijk vindt ik gewoon geen ruk aan de line-up. Doomfestival gister in de 013 heerste in ieder geval een stuk harder!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Almost there Nou nog gaan beslissen wat voor shirt ik ga kopen Do or do not. There is no try. |
|
Hehe, ik weet nog steeds niet hoe ik ga. Als ik met de trein wil moet ik hier half 1 weg. Straks ff wat mensen die ook gaan bellen. |
|
Gelukkig heb ik finaal koorts vandaag, en kan ik niet meer Wel mooi dat ik m'n kaartje nog heb kunnen verpatsen... Godver kutgriep |
|
quote: Same here, voel me strontziek naja altijd nog ietsje minder erg als jou Maar ik ga wel !!! Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Ik ben weg, ik zie jullie wel, of niet! Ik draag een VADER shirt! [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 12-04-2004 11:55] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Zou ik nog maar eens over nadenken hoor als ik jou was... Overlijden daaro is ook niks. Ja ik heb je besmet donderdag vrees ik .. |
|
quote: Ja je hebt ook uit mn bierglas gedronken enzo... Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
En op het eind is iedereen op no mercy ziek F*ck hippies |
|
quote: DOOOoooommmmmmzzzzzzzzzzzzzzz She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
en ik ga, mzzl tot zo!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Latrz Do or do not. There is no try. |
|
quote: Ik let wel op je, gewoon niet veel drinken, wat gezond eten en af en toe buiten wat frisse lucht halen. En als het toch niet gaat breng ik je gewoon naar huis hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 12-04-2004 12:48] |
|
Na een mislukte avond in de Pazzop en een gemiste doomshow is het tijd om totalloss te gaan op Vomitory. WAAAAAAAAH |
|
Doe de groetjes aan cannibal corpse |
|
quote: onwetende "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hehe bedankt, dat komt wel goed dan Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote:Ik mag persoonlijk ook wel smakelijk eten bij de Lucky Hill (mits het niet te druk is en ze massaproductie gaan draaien), een van die shoarmaboeren aan 't rode fietspad is ook erg goed en je hebt natuurlijk daar naast nog de chinese friettent Mailing I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |