IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : no mercy 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2004 2:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 2:06 schreef MBMarduk het volgende:
Inderdaad. Helaas maar 't kan niet anders.
Overigens zou ik dan maar 2 nieuwe bands zien waarvan 1 bij voorbaat ruk.

In Bladel spelen veel meer bands die ik nog niet eerder live heb mogen aanschouwen.

je hebt ons gelukkig al kunnen zien en we zullen echt wel vaker spelen zowieso wel een keer of tig onder de rivieren

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-04-2004 2:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zo.. al een tijdje thuis maar net pas klaar met alle foto's te bewerken (ik was die kerel met de fotocamera en een grote gele sticker op mijn Malevolent Creation blouse)..

De bands:
Pro-Pain en Spawn Of Possesion waren de winnaars van de dag wat mij betreft. Hypocrisy (Au! hard!! ), Exhumed, Inhume en Vomitory waren goed bezig, Kataklysm deed hard zijn best maar het hielp weinig (slecht geluid ook in het begin), Carpathian Forest was lachwekkend (laat je hele band met paint spelen maar ga niet in je eentje met een pandagezicht met je omgekeerde kruisje staan zwaaien) en de muziek was saai en Cannibal Corpse slechts gezien tot en met Stripped Raped And Strangled (vooraan in de set dus).

Redelijk wat ZM-ers gezien:
- Sarah ((nieuw) vriendje? )
- Hein en Zillah
- Invictis (aangenaam kennis te maken )
- Bonnie
- Myth Of Fury
- genoeg die ik waarschijnlijk vergeten ben (volgens mij stond Kramy trouwens voor mij in de rij voor de kaarten)

prima dagje dacht ik zo

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 13-04-2004 2:13]

invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2004 2:12 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

wederzijds gast

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 13-04-2004 2:30 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 13 april 2004 1:59 schreef Bonnie het volgende:
het was weer eens geweldig.

de zm-ers die ik gezien heb waren er bitter weinig maar edoch :

Myth of Fury
wille man
Judge M
Frietbal
Hub de Gallier
Immortella (dacht ik..)
Sarah (ze zwaaide weer een keer ... woei!)

Wel iem. gezien die op vlgs. mij op Immo leek...maar geen idee of ze het ook was...

Maarruh, Bonnie...je hebt collision-tammi toch ook wel gezien
We stonden achter hem bij Inhume

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2004 3:46 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 april 2004 2:12 schreef Judge M. het volgende:
De bands:
Pro-Pain en Spawn Of Possesion waren de winnaars van de dag wat mij betreft.

Ja jou heb ik ook gezien, maar tijdens Pro-Pain zat je net als ik in de hal op die bankjes en niet naar de band te kijken. Ik heb ook nog dat moppie gezien van die hoge contrast foto's (je vriendin?) en saartje en barrear.
Verder vond ik eigenlijk alleen Hypocrisy erg tof. CF was wel okee maar lang niet zo goed als op wacken (en zanger zag er idd vrij gay uit) en het was erg kut dat Disbelief vervangen was door vistick circle

Zenial

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 13-04-2004 8:44 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Erg vette avond.
Jammer dat hypocrisy de enige band was waar ik nog wat van genoten heb.
morningrise
Immo en invictis
SiQDiZ
Henke
Arrebar
en nog wat zooi gespot daar

Erg geslaagde avond.

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 13-04-2004 9:12]

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2004 9:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

was erg gezellig gister, jammergenoge niet al te veel bands gezien, Inhume was iig super goed!! geluid was echt uistekend!

Ik heb gelukkig niet al te veel zmérs gespot
wel zag ik sarah in de wc en heb ik zenial, vodev. en bonnie, judge+1 van veraf gezien.

oja, waarom is de vetcave al dicht wanneer ik honger krijg

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-04-2004 9:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Was echt een lekker middagje/avondje.
Toch had ik het wel leuker verwacht, cc viel me ook erg tegen.

Gespot:
Einsatzcommando
zenial
cremial
rajackar
borgia
morningrise
vode
tnightmare
siqdiz
grimnir
en vele anderen

Ik was herkenbaar aan een Kataklysm shirt met een gele stikker erop.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 13-04-2004 9:59]

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

obscenum
Usericon van obscenum
Posted 13-04-2004 10:11 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

mmm... in hof ter lo, antwerpen spot je geen zm'ers maar wel deathmetal.be'ers

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 13-04-2004 10:19 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Zo, dat was weer een bruut feestje.
Jammer dat ik moest rijden, kon ik de laatste 6 bands niet meer drinken.

Geen Zm-ers gezien, mooi!

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-04-2004 10:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

@vode, heb je nou echt heel zm op de foto kunnen nemen?

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-04-2004 11:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

No Mercy was gisteren echt gaaf!
- Exhumed speelde goed maar werd aleen geplaagd door een matig geluid (te zacht?).

- Vomitory was dé band van de dag, ookal dat ze schandalig kort speelde. Veel klassiekers kwamen gewoon niet langs. Desontdanks was het superstrak/beukend/heerschend

- Carpathian Forest (overigens niet helemaal mijn ding) speelde opzich wel goed, maar ik vond het bij de laatste paar nummers pas boeiend worden. Ook had ik het idee dat Nattefrost een beetje bezopen op het podium stond. Roken en een beetje debiel met een omgedraait kruis zwaaien op het podium werkte alleen maar op mijn lachspieren. Maar muzikaal was het goed te pruimen (ook hier was het geluid net te zacht naar mijn mening).

- Kataklysm was voor mij de grote verassing van de avond. Ik zal het toch nog een paar luisterbeurten op cd gaan geven want live was dit gewoon super. In ieder geval een stuk beter dan de gig op Xmass 2002. Wat een drummer ook :|. Binnenkort hun laatste 2 platen aanschaffen

- Pro-pain is niks voor mij (hier stond het geluid bovendien weer te hard :\), dus verhuis ik naar de kleine zaal om Spawn Of Possesion te zien. maar die was al afgelopen en helaas kwam Mystic Circle in plaats van Disbelief. heel jammer, want MC klonk wel oke maar is voor de rest echt niks voor mij.

- Dus ben toen maar even gaan eten om Hypocrisy met een volle maag te kunnen aanschouwen. Dat was ook een gaaf optreden! Binnenkort ook eens hun laatste plaat aanschaffen, ben alleen bekend met ouder werk.

- Voldaan van Hypocrisy begint Cannibal Corpse. De ene klassieker na de andere vliegen je om (en in) de oren, voor het eerst op de avond met een vrijwel vlekkeloos geluid! Ook d enieuwe nummers kwamen prima over, live klinkt They Deserve To Die bijvoorbeeld zwaar heerschend!

Een duur, maar gezellige dag gehad. Top!

enne ik lees dat iedereen Morningrise gezien heeft, van wie heeft ze dan een stempel overgedrukt

VodeVilicious
kudthippie
Posted 13-04-2004 11:02 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 10:57 schreef arrebar het volgende:
@vode, heb je nou echt heel zm op de foto kunnen nemen?

Nee hoor.
But my quest goes on *kuch*
iig morningrise, jij en immo en invictis.

VodeVilicious
kudthippie
Posted 13-04-2004 11:04 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:01 schreef Tormented soul het volgende:
enne ik lees dat iedereen Morningrise gezien heeft, van wie heeft ze dan een stempel overgedrukt

Ik heb ze buiten 013 gezien.

broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 13-04-2004 11:04 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Carpatian Forest was echt het dieptepunt. Een paar jaar geleden wel eens gezien toen gaven ze wel een goed optreden weg. Een dronken zanger die niet eens zijn microfoon kan vasthouden, slecht geluid en veel fouten. Gewoon lachwekkend!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-04-2004 11:04 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 april 2004 11:02 schreef VodeVilicious het volgende:
Nee hoor.
But my quest goes on *kuch*
iig morningrise, jij en immo en invictis.

Bij mij zijn het alleen Arrebar en jij die op de foto staan.

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 13-04-2004 11:05 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Zo dat was weer een fijn dagje gister

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-04-2004 11:05 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 april 2004 11:04 schreef broeinest het volgende:
Carpatian Forest was echt het dieptepunt. Een paar jaar geleden wel eens gezien toen gaven ze wel een goed optreden weg. Een dronken zanger die niet eens zijn microfoon kan vasthouden, slecht geluid en veel fouten. Gewoon lachwekkend!

Hij hield dat kruis verkeerd om. We zijn eerst maar gaan zitten maar snel kwamen we erachter dat het beter was effe naar de kleine zaal te gaan.

Tormented soul
Posted 13-04-2004 11:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:04 schreef VodeVilicious het volgende:

ja ze zou me bellen zodat ze mijn stempel kon overdrukken. Alleen heb je in de 013 geen bereik

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 13-04-2004 11:08 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:04 schreef VodeVilicious het volgende:

Hehe , als het goed is, hebben we elkaar ook nog gezien vode

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-04-2004 11:13 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 april 2004 11:08 schreef Borgia II het volgende:
Hehe , als het goed is, hebben we elkaar ook nog gezien vode
Stimmt. Hoe laat was jij eigenlijk weer thuis aangekomen?

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 13-04-2004 11:17]

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 13-04-2004 11:20 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:13 schreef arrebar het volgende:
Stimmt. Hoe laat was jij eigenlijk weer thuis aangekomen?

Ben nog even blijven hangen..kwam nog wat bekenden tegen van ZM en uit Deventer. Heb nog Kataklysm bekeken, maar daarna ben ik naar huis gegaan..kreeg namelijk last van razende koppijn..was al met al om 21.30 uur thuis

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-04-2004 11:23 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 april 2004 11:20 schreef Borgia II het volgende:
Ben nog even blijven hangen..kwam nog wat bekenden tegen van ZM en uit Deventer. Heb nog Kataklysm bekeken, maar daarna ben ik naar huis gegaan..kreeg namelijk last van razende koppijn..was al met al om 21.30 uur thuis

Leuk dat je toch nog effe bent gebleven ookal zag ik je niet meer.

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 13-04-2004 11:24 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:23 schreef arrebar het volgende:
Leuk dat je toch nog effe bent gebleven ookal zag ik je niet meer.

Invictus haalde me over..en ik liep Mark (T-nightmare) in de vetcave nog tegen het lijf

Tormented soul
Posted 13-04-2004 11:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Zelf heb ik ook een hoop ZMérs gezien, maar met weinig gesproken. Ben de helft alweer vergeten dus een lijstje zit er niet in

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com