|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo.. al een tijdje thuis maar net pas klaar met alle foto's te bewerken (ik was die kerel met de fotocamera en een grote gele sticker op mijn Malevolent Creation blouse).. De bands: Pro-Pain en Spawn Of Possesion waren de winnaars van de dag wat mij betreft. Hypocrisy (Au! hard!! ), Exhumed, Inhume en Vomitory waren goed bezig, Kataklysm deed hard zijn best maar het hielp weinig (slecht geluid ook in het begin), Carpathian Forest was lachwekkend (laat je hele band met paint spelen maar ga niet in je eentje met een pandagezicht met je omgekeerde kruisje staan zwaaien) en de muziek was saai en Cannibal Corpse slechts gezien tot en met Stripped Raped And Strangled (vooraan in de set dus). Redelijk wat ZM-ers gezien: - Sarah ((nieuw) vriendje? ) - Hein en Zillah - Invictis (aangenaam kennis te maken ) - Bonnie - Myth Of Fury - genoeg die ik waarschijnlijk vergeten ben (volgens mij stond Kramy trouwens voor mij in de rij voor de kaarten) prima dagje dacht ik zo [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 13-04-2004 2:13] |
|
wederzijds gast Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Wel iem. gezien die op vlgs. mij op Immo leek...maar geen idee of ze het ook was... Maarruh, Bonnie...je hebt collision-tammi toch ook wel gezien We stonden achter hem bij Inhume |
|
quote: Ja jou heb ik ook gezien, maar tijdens Pro-Pain zat je net als ik in de hal op die bankjes en niet naar de band te kijken. Ik heb ook nog dat moppie gezien van die hoge contrast foto's (je vriendin?) en saartje en barrear. Verder vond ik eigenlijk alleen Hypocrisy erg tof. CF was wel okee maar lang niet zo goed als op wacken (en zanger zag er idd vrij gay uit) en het was erg kut dat Disbelief vervangen was door vistick circle Zenial |
|
Erg vette avond. Jammer dat hypocrisy de enige band was waar ik nog wat van genoten heb. morningrise Immo en invictis SiQDiZ Henke Arrebar en nog wat zooi gespot daar Erg geslaagde avond. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 13-04-2004 9:12] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
was erg gezellig gister, jammergenoge niet al te veel bands gezien, Inhume was iig super goed!! geluid was echt uistekend! Ik heb gelukkig niet al te veel zmérs gespot wel zag ik sarah in de wc en heb ik zenial, vodev. en bonnie, judge+1 van veraf gezien. oja, waarom is de vetcave al dicht wanneer ik honger krijg |
|
Was echt een lekker middagje/avondje. Toch had ik het wel leuker verwacht, cc viel me ook erg tegen. Gespot: Einsatzcommando zenial cremial rajackar borgia morningrise vode tnightmare siqdiz grimnir en vele anderen Ik was herkenbaar aan een Kataklysm shirt met een gele stikker erop. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 13-04-2004 9:59] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
mmm... in hof ter lo, antwerpen spot je geen zm'ers maar wel deathmetal.be'ers |
|
Zo, dat was weer een bruut feestje. Jammer dat ik moest rijden, kon ik de laatste 6 bands niet meer drinken. Geen Zm-ers gezien, mooi! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
@vode, heb je nou echt heel zm op de foto kunnen nemen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
No Mercy was gisteren echt gaaf! - Exhumed speelde goed maar werd aleen geplaagd door een matig geluid (te zacht?). - Vomitory was dé band van de dag, ookal dat ze schandalig kort speelde. Veel klassiekers kwamen gewoon niet langs. Desontdanks was het superstrak/beukend/heerschend - Carpathian Forest (overigens niet helemaal mijn ding) speelde opzich wel goed, maar ik vond het bij de laatste paar nummers pas boeiend worden. Ook had ik het idee dat Nattefrost een beetje bezopen op het podium stond. Roken en een beetje debiel met een omgedraait kruis zwaaien op het podium werkte alleen maar op mijn lachspieren. Maar muzikaal was het goed te pruimen (ook hier was het geluid net te zacht naar mijn mening). - Kataklysm was voor mij de grote verassing van de avond. Ik zal het toch nog een paar luisterbeurten op cd gaan geven want live was dit gewoon super. In ieder geval een stuk beter dan de gig op Xmass 2002. Wat een drummer ook :|. Binnenkort hun laatste 2 platen aanschaffen - Pro-pain is niks voor mij (hier stond het geluid bovendien weer te hard :\), dus verhuis ik naar de kleine zaal om Spawn Of Possesion te zien. maar die was al afgelopen en helaas kwam Mystic Circle in plaats van Disbelief. heel jammer, want MC klonk wel oke maar is voor de rest echt niks voor mij. - Dus ben toen maar even gaan eten om Hypocrisy met een volle maag te kunnen aanschouwen. Dat was ook een gaaf optreden! Binnenkort ook eens hun laatste plaat aanschaffen, ben alleen bekend met ouder werk. - Voldaan van Hypocrisy begint Cannibal Corpse. De ene klassieker na de andere vliegen je om (en in) de oren, voor het eerst op de avond met een vrijwel vlekkeloos geluid! Ook d enieuwe nummers kwamen prima over, live klinkt They Deserve To Die bijvoorbeeld zwaar heerschend! Een duur, maar gezellige dag gehad. Top! enne ik lees dat iedereen Morningrise gezien heeft, van wie heeft ze dan een stempel overgedrukt |
|
quote: Nee hoor. But my quest goes on *kuch* iig morningrise, jij en immo en invictis. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ik heb ze buiten 013 gezien. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Carpatian Forest was echt het dieptepunt. Een paar jaar geleden wel eens gezien toen gaven ze wel een goed optreden weg. Een dronken zanger die niet eens zijn microfoon kan vasthouden, slecht geluid en veel fouten. Gewoon lachwekkend! |
|
quote: Bij mij zijn het alleen Arrebar en jij die op de foto staan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zo dat was weer een fijn dagje gister |
|
quote: Hij hield dat kruis verkeerd om. We zijn eerst maar gaan zitten maar snel kwamen we erachter dat het beter was effe naar de kleine zaal te gaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ja ze zou me bellen zodat ze mijn stempel kon overdrukken. Alleen heb je in de 013 geen bereik |
|
quote: Hehe , als het goed is, hebben we elkaar ook nog gezien vode Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Stimmt. Hoe laat was jij eigenlijk weer thuis aangekomen? [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 13-04-2004 11:17] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ben nog even blijven hangen..kwam nog wat bekenden tegen van ZM en uit Deventer. Heb nog Kataklysm bekeken, maar daarna ben ik naar huis gegaan..kreeg namelijk last van razende koppijn..was al met al om 21.30 uur thuis Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Leuk dat je toch nog effe bent gebleven ookal zag ik je niet meer. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Invictus haalde me over..en ik liep Mark (T-nightmare) in de vetcave nog tegen het lijf Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Zelf heb ik ook een hoop ZMérs gezien, maar met weinig gesproken. Ben de helft alweer vergeten dus een lijstje zit er niet in |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |