|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijdens Cannibal Corpse zat er een gozer schuin achter me met een ZM shirt aan. Vanaf het podium gezien linksachter. Wie o wie |
|
gespot , gezien ende aengesproocken; Deathgore Invictis Immortella Tormented Soul (tering gast, je bent nog langer dan ik ) VodeVillicious Arrebar Al met al, leuk dagje, ware het niet dat de NS weer eens roet in het eten gooide... kwart over 5 was ik thuis [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 15-04-2004 10:32] |
|
quote: zo laat |
|
quote: nee, zo vroeg |
|
quote: moest gij de volgende dag nog naar school of werk |
|
nah, dagje vrij genomen |
|
quote: |
|
quote: beter moest de volgende weer naar school |
|
unlucky mate, naja been there done that. Fields of Rock vorig jaar, 7 uur thuis, 8 uur beginnen met werken |
|
en half 9 knock out zeker Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: rond 1-en voelde ik me niet zo goed meer nee |
|
quote: Ehm, ik? Ik had een ZM shirt aan, heb er verder geen gezien. ZM'ers gespot: - Invictis - Immortella - TNightmare - Tammi - Grimnir Was weer fijn feestje. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
En wie zat er allemaal in de laatste NS-bus die om middernacht van tilburg naar rotterdam reed? Zat ook aardig wat metalvolk in - Zenial Zenial |
|
quote: Ik niet. Ik zat in de trein richting Zwolle. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Zo te lezen was ik maandagavond omringt door zm-ers. Helaas ken ik niemand persoonlijk of zelfs maar van gezicht dus dat schiet niet erg op... Het viel me op dat het errug rustig was. Grote gaten in het publiek. Ik ben de hele middag/avond in de grote zaal geweest (op een half uurtje eten tijdens Carpathian Forest na dan)en het is de hele avond zo gebleven. Verder vond ik Exhumed geweldig spelen. Stukken beter dan ik ze een paar jaar geleden op Wacken zag doen. Vomitory ramde ook een aardig potje weg hoewel het geluid van de heren een behoorlijke brei was. Jammer. Carpathian Forest mocht ik helaas na het eten ook nog even een nummer of 3 aanschouwen. Jezus, wat een sukkels zijn dat zeg! Misplaatste arrogantie ten top. Als ze nu nog muziek zouden maken dat enige moeite zou kosten om te maken/spelen... En dan die patserige shirtjes die ze verkochten; Carpathian Forest wants you dead!!!! (let op de 4(!) uitroeptekens, het mocht eens niet hard genoeg uitgesproken worden)Carpathian Forest can suck my dick! Pro-Pain kon mij, geheel tegen mijn verwachting in, behoorlijk bekoren. Wat een power hebben die mannen. Het is mijn muziek niet maar overtuigend is het wel. Hypocrisy speelden erg goed maar had, zeker de eerste paar nummers, behoorlijk te kampen met een slecht afgesteld geluid. De gitaren waren niet te horen door de drums en baspartijen heen en de zang denderde werkelijk overal over heen. Dat eerste werd na verloop van tijd opgelost, dat laatste helaas niet. Ook jammer dat er iemand was die het nodig vond om Peter TÃĪrgtren een beker bier naar zijn hoofd te slingeren. Iets wat hij bij eerdere bands ook al probeerde te flikken. Hij stond 3 mensen bij me vandaan. Zo'n opgeschoten puber van net 1,60 hoog die zelf vond dat hij erg grappig was. Triest hoor... Cannibal Corpse draaide zoals altijd een sterke set af maar verloor duidelijk een beetje van de spelvreugde bij de aanblik van het in grote getalen vertrekkend publiek. Waarschijnlijk een gevolg van toeslaande vermoeidheid en de dienstregeling van de NS. Lullig voor de headliner maar ook wel te verwachten. Ik heb het best naar mijn zin gehad maar hoop volgend jaar net als vele van jullie op een iets minder voorspelbaar band-aanbod. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
was zeker lache...en die kerel met dat shirt??? dat was ik!!!!....fijn trouwens dat ik ook tot dit forum nog wordt gerekend.. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: en je spreekt me niet even aan? |
|
quote:En 'wille man' was onze chauffeur... |
|
Oja, als ik m'n camera weer thuis heb kan ik jullie ook laten zien dat ik met de zanger van Kataklysm op de foto sta! @Myth: Hm, die ken ik niet? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wille man? Die heeft tot dusver nog nauwelijks wat gepost... [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 17-04-2004 0:30] |
|
Ik zag alleen opeens Bonnie op de bijrijdersstoel zitten met 't raampje open. Heb zelfs nog gezwaaid, maar ik geloof niet dat hij me herkende, haha.. Jij zat dus achterin? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Maar daar in die parkeergarage natuurlijk niet opgelet..heb jou daar dus niet gezien/herkend |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina |