IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : no mercy 2004 Vorige pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-04-2004 10:21 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Tijdens Cannibal Corpse zat er een gozer schuin achter me met een ZM shirt aan. Vanaf het podium gezien linksachter. Wie o wie

Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 15-04-2004 10:31 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

quote:
Op 15 april 2004 0:44 schreef Immortella het volgende:
Het was weer een gaaf feestje, ik heb me opperbest vermaakt! Foto's volgen nog!

Zm'ers gespot:

- Invictis
- Buried_Alive
- Rapture
- Zillah
- Dunne Hein
- Vodevillicous
- Ooypunk
- Rajackar
- Iron Maiden
- Ivar
- Borgia
- Darkfantasy (in het toilet, damn wat kun jij arrogant doen)..
- Bonnie (in de parkeergarage, jullie reden weg in de auto, wij kwamen net aangelopen)
- SiQDiZ
(Wie was Deathgore dan?)

Vast nog meer, dat is me dan ff ontschoten :S

Judge M. en Skitzoid Kitten helaas weer misgelopen

Hehe sorry op een gegeven moment was ik er niet meer helemaal bij en ik was strontziek, was niet mn bedoeling om zo over te komen.. Ik had eigenlijk griep met koorts enzo allemaal maar ik was toch gegaan toen had ik me maar klemgezopen dus op een gegeven moment ging het helemaal niet meer Ik deed ook verschillende pogingen om iedereen te ontwijken omdat ik er echt NIET uitzag en een beetje vreemd aant doen was

[Dit bericht is gewijzigd door Darkfantasy op 15-04-2004 10:58]

Speak no more lies, It 's your turn to die.

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 15-04-2004 10:31 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

gespot , gezien ende aengesproocken;

Deathgore
Invictis
Immortella
Tormented Soul (tering gast, je bent nog langer dan ik )
VodeVillicious
Arrebar

Al met al, leuk dagje, ware het niet dat de NS weer eens roet in het eten gooide... kwart over 5 was ik thuis

[Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 15-04-2004 10:32]

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 15-04-2004 10:32 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 10:31 schreef SiQDiZ het volgende:
gespot , gezien ende aengesproocken;

Deathgore
Invictis
Immortella
Tormented Soul (tering gast, je bent nog langer dan ik )
VodeVillicious
Arrebar

Al met al, leuk dagje, ware het niet dat de NS weer eens roet in het eten gooide... kwart over 5 was ik thuis

zo laat

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 15-04-2004 10:33 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 10:32 schreef deathgore het volgende:
zo laat

nee, zo vroeg

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 15-04-2004 10:34 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 10:33 schreef SiQDiZ het volgende:
nee, zo vroeg

moest gij de volgende dag nog naar school of werk

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 15-04-2004 10:35 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

nah, dagje vrij genomen

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-04-2004 10:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Tormented Soul (tering gast, je bent nog langer dan ik

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 15-04-2004 10:36 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 10:35 schreef SiQDiZ het volgende:
nah, dagje vrij genomen

beter moest de volgende weer naar school

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 15-04-2004 10:38 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

unlucky mate, naja been there done that. Fields of Rock vorig jaar, 7 uur thuis, 8 uur beginnen met werken

Orion
Usericon van Orion
Posted 15-04-2004 10:46 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

en half 9 knock out zeker

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 15-04-2004 11:00 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 10:46 schreef Orion het volgende:
en half 9 knock out zeker

rond 1-en voelde ik me niet zo goed meer nee

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 15-04-2004 11:37 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 15 april 2004 10:21 schreef Tormented soul het volgende:
Tijdens Cannibal Corpse zat er een gozer schuin achter me met een ZM shirt aan. Vanaf het podium gezien linksachter. Wie o wie

Ehm, ik? Ik had een ZM shirt aan, heb er verder geen gezien.

ZM'ers gespot:
- Invictis
- Immortella
- TNightmare
- Tammi
- Grimnir

Was weer fijn feestje.

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-04-2004 13:40 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

En wie zat er allemaal in de laatste NS-bus die om middernacht van tilburg naar rotterdam reed? Zat ook aardig wat metalvolk in

- Zenial

Zenial

GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 15-04-2004 23:25 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 15 april 2004 13:40 schreef Zenial het volgende:
En wie zat er allemaal in de laatste NS-bus die om middernacht van tilburg naar rotterdam reed? Zat ook aardig wat metalvolk in

- Zenial

Ik niet. Ik zat in de trein richting Zwolle.

Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.

Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 16-04-2004 0:00 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Zo te lezen was ik maandagavond omringt door zm-ers. Helaas ken ik niemand persoonlijk of zelfs maar van gezicht dus dat schiet niet erg op...

Het viel me op dat het errug rustig was. Grote gaten in het publiek. Ik ben de hele middag/avond in de grote zaal geweest (op een half uurtje eten tijdens Carpathian Forest na dan)en het is de hele avond zo gebleven.
Verder vond ik Exhumed geweldig spelen. Stukken beter dan ik ze een paar jaar geleden op Wacken zag doen.
Vomitory ramde ook een aardig potje weg hoewel het geluid van de heren een behoorlijke brei was. Jammer.
Carpathian Forest mocht ik helaas na het eten ook nog even een nummer of 3 aanschouwen. Jezus, wat een sukkels zijn dat zeg! Misplaatste arrogantie ten top. Als ze nu nog muziek zouden maken dat enige moeite zou kosten om te maken/spelen... En dan die patserige shirtjes die ze verkochten; Carpathian Forest wants you dead!!!! (let op de 4(!) uitroeptekens, het mocht eens niet hard genoeg uitgesproken worden)Carpathian Forest can suck my dick!
Pro-Pain kon mij, geheel tegen mijn verwachting in, behoorlijk bekoren. Wat een power hebben die mannen. Het is mijn muziek niet maar overtuigend is het wel.
Hypocrisy speelden erg goed maar had, zeker de eerste paar nummers, behoorlijk te kampen met een slecht afgesteld geluid. De gitaren waren niet te horen door de drums en baspartijen heen en de zang denderde werkelijk overal over heen. Dat eerste werd na verloop van tijd opgelost, dat laatste helaas niet. Ook jammer dat er iemand was die het nodig vond om Peter TÃĪrgtren een beker bier naar zijn hoofd te slingeren. Iets wat hij bij eerdere bands ook al probeerde te flikken. Hij stond 3 mensen bij me vandaan. Zo'n opgeschoten puber van net 1,60 hoog die zelf vond dat hij erg grappig was. Triest hoor...
Cannibal Corpse draaide zoals altijd een sterke set af maar verloor duidelijk een beetje van de spelvreugde bij de aanblik van het in grote getalen vertrekkend publiek. Waarschijnlijk een gevolg van toeslaande vermoeidheid en de dienstregeling van de NS. Lullig voor de headliner maar ook wel te verwachten.
Ik heb het best naar mijn zin gehad maar hoop volgend jaar net als vele van jullie op een iets minder voorspelbaar band-aanbod.

Be Patient, Death Will Come Eventually...

cranial
Usericon van cranial
Posted 16-04-2004 9:43 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

was zeker lache...en die kerel met dat shirt??? dat was ik!!!!....fijn trouwens dat ik ook tot dit forum nog wordt gerekend..

Expired,Erased and Forgotten

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 16-04-2004 9:45 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 15 april 2004 11:37 schreef Ooypunk het volgende:
Ehm, ik? Ik had een ZM shirt aan, heb er verder geen gezien.

ZM'ers gespot:
- Invictis
- Immortella
- TNightmare
- Tammi
- Grimnir

Was weer fijn feestje.

en je spreekt me niet even aan?

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 16-04-2004 20:19 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 15 april 2004 0:44 schreef Immortella het volgende:
Zm'ers gespot:
- Bonnie (in de parkeergarage, jullie reden weg in de auto, wij kwamen net aangelopen)

En 'wille man' was onze chauffeur...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-04-2004 0:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Oja, als ik m'n camera weer thuis heb kan ik jullie ook laten zien dat ik met de zanger van Kataklysm op de foto sta!

@Myth: Hm, die ken ik niet?

..."Hate can only create more hate"...

Myth of Fury
Posted 17-04-2004 0:28 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Wille man?
Die heeft tot dusver nog nauwelijks wat gepost...

[Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 17-04-2004 0:30]

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-04-2004 0:31 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik zag alleen opeens Bonnie op de bijrijdersstoel zitten met 't raampje open. Heb zelfs nog gezwaaid, maar ik geloof niet dat hij me herkende, haha..
Jij zat dus achterin?

..."Hate can only create more hate"...

Myth of Fury
Posted 17-04-2004 0:36 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Maar daar in die parkeergarage natuurlijk niet opgelet..heb jou daar dus niet gezien/herkend

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com