![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Minst?, neh dit is HC metal die ik kan kan waarderen, lekker thrashy, maar zoals hier al gezegd is: alweer? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: idd, CANNIBAL CORPSE tot daar toe, ik bekijk het nog wel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Hypocrisyyyyyy!!!! Yeah!...kwijlll... moet ik zien/horen!!!... bijft de vetste bende ![]() als 't ff mee zit ga ik ook nog koekeloeren in Essen. ![]() |
|
Vomitory ![]() ik zal er zijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 04-03-2004 15:09] ![]() |
|
EXHUMED BABY!!! EN NATUURLIJK OOK CANNIBAL CORPSE EN VOMITORY..EN SPEELT KATAKLYSM NOG OUWE SHIT??? MAAR I'M THERE!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
quote: ik denk het wel doet meestal iedere band ![]() ![]() |
|
Waardeloze line-up in vergelijking met vorig jaar... Niet aanwezig. ![]() |
|
ik ken de bands niet ![]() (als ik die periode naar een concert ga zal ik naar esoteric gaan ( http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1146041&page=1 ) ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 07-03-2004 18:46] ![]() |
|
hoe staat het met de verkoop? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Inderdaad, ik ga ook niet waarschijnlijk. ![]() |
|
quote: Veel death / weinig grind feestje dacht ik zo. Maandag 12 April 2004 - NO MERCY met o.a.: CANNIBAL CORPSE HYPOCRISY PRO-PAIN KATAKLYSM CARPATHIAN FOREST EXHUMED VOMITORY SPAWN OF POSSESSION INHUME PREJUDICE (staan nog steeds op de site van 013) ANCIENT CEREMONY PYAEMIA (programma onder voorbehoud) Zaal open: 15.00 uur Aanvang: 16.00 uur Entree v.v.k. € 30,00 + € 3,30 service vanaf 27 december Ticket Service ![]() ![]() |
|
Misschien ga ik hier heen, tis wel weer erg prijzig allemaal. Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
quote: Zou wel gezellig zijn! ![]() Dan beloof ik dat ik me niet WEER straalbezopen drink Waag eens een dansje! ![]() |
|
oeps, verkeerde topic. [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 08-03-2004 13:16] ![]() |
|
Tja laten we maar eens even heengaan. He DH? Jij hebt er ook erg zin in he? ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ...jippie... ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Goed om tehoren.... that's th spirit ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
30 euro is te duur ,voor bands die ik niet ken , ik ga niet ![]() ik zie jullie op andere concerten ![]() |
|
quote: concert van esoteric is 10 euro http://www.013web.nl/detail.asp?2114 en vind ik ook betere muziek [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 09-03-2004 4:02] ![]() |
|
Ik ben erbij! Als CC Barnes terug aanneemt en alleen nrs t/m The Bleeding speelt tenminste ![]() ![]() |
|
Ik zal erbij zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
CC? ik heen!! ![]() ![]() |
|
als ik veel centjes heb dan ga ik wel ![]() |
|
quote: Enfin..er zullen enkele ZM-redacteurs ter plekke zijn die het een en ander zullen verslaan (oa ondergetekende) ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |