|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Deathgore SiQDiZ VodeVilicious Shredhead |
|
Deathgore SiQDiZ VodeVilicious Shredhead TNightmare En idd, vergelijk de grootte van dit topic maar eens met die van X-Mass Metalfest, 2 weken van tevoren. |
|
quote: of er gaan allemaal van die noobs voor het nieuwe cannibal corpse werk |
|
Deathgore SiQDiZ VodeVilicious Shredhead TNightmare Tormented Soul Vomitory here I come |
|
quote: Veel mensen die ik nu spreek en wel bij X-Mass waren die gaan nu niet, vooral de hoge toegangsprijs doet et em. En de meesten vinden maar 2 bandjes leuk die komen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Deathgore SiQDiZ VodeVilicious Shredhead TNightmare Tormented Soul MetalJan |
|
morgen ff kaarten scoren denk ik On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wel allemaal voor, na en eventueel tussen de bands bij Little Devil biertjes gaan drinken he |
|
betje duur om alleen voor CF te gaan lijkt me... vooral als ze weer te veel zuipen als wat er op wacken was gebeurt hoorde ik haha We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Celtic Frost? |
|
quote: CARPATHIAN FOREST |
|
Ben er zeker bij. Carpathian Forest en aansluitend zowel een Carpathian Forest alsook een Nattefrost interview met Roger Hopelijk is de nieuwe mini cd al te koop dan,zou eigenlijk al in februari moeten verschijnen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Eigenlijk is het veel en veels te duur... maar... Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial ...ik ga toch maar Zenial |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Heel mischien ga ik, als ik na kit nog niet dood ben, wel ff koekeloeren. Alleen voor kataklysm en pro-pain dan. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: zware metalen ontmoet plaats |
|
*yay* vriendlief heeft een kaartje voor me gehaald Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M. |
|
nog ff kaartjes halen en dan ben ik er wel... |
|
nog mensen uit omgeving rotterdam/utrecht die gaan? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik ga morgen een kaartje kopen (omgeving Den Haag ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 05-04-2004 15:35] |
|
Deathgore MetalJan TNightmare Tormented Soul Shredhead SiQDiZ VodeVilicious Zenial Arrebar Skitzoid Kitten Judge M Morningrise (hoogstwaarschijnlijk). Waag eens een dansje! |
|
gewoon komen . als mn rug meewerkt ben ik erbij |
|
quote: mezelf even geschrapt. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |